Wywiad z Chodorem

Data: 2011-01-28 13:26:55
Autor: u2
Wywiad z Chodorem
... w sumie władza ruskich czekistów jest niezagrożona :

http://fakty.interia.pl/new-york-times/news/chodorkowski-wywiad-zza-krat,1589065

"Wiele osób uważa, że aresztowano pana, ponieważ dążył pan do zdobycia
władzy politycznej. Czy to prawda? Jeżeli nie, to jakie były powody
pańskiego aresztowania i dlaczego przebywa pan w więzieniu?

- Nigdy nie ukrywałem faktu, że sprzeciwiam się autorytarnym kierunkom w
polityce, i zawsze wspierałem opozycję. Borys Jelcyn uważał to za rzecz
normalną, ale już dla Władimira Putina i reżimu, który zbudował, stało
się to czymś nie do zaakceptowania. Nigdy jednak nie aspirowałem do
władzy politycznej, jako że interesuje mnie coś zupełnie innego.

- Być może Putin lepiej niż zewnętrzni obserwatorzy rozumie, jak słaba w
istocie jest jego władza, i co może stanowić dostateczny bodziec do jej
obalenia. A może po prostu urzędnicy, którzy napchali sobie kieszenie,
rozgrabiając majątek Jukosu, naprawdę dobrze nim manipulują.

- Putin wyraźnie pokazał, że uważa mnie za swojego osobistego
adwersarza. Zgadzam się z tym. Ale sąd, który nie jest niezawisły, nie
różni się niczym od pałki, jaką posługuje się bandyta. W cywilizowanym
społeczeństwie oba te narzędzia są równie niedopuszczalnymi metodami
rozstrzygania wzajemnych pretensji. Prezydent Miedwiediew ewidentnie
jest częścią tego układu i ponosi pełną odpowiedzialność personalną za
tego typu porażki reformy sądownictwa."

Data: 2011-01-28 13:56:03
Autor: boukun
Wywiad z Chodorem

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d42b610$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dlaczego bronisz Żydów, którzy za pieniądze wspierają syjonistczną rewolucję i obsadzają rządy na świecie?

boukun

Data: 2011-01-28 14:10:37
Autor: u2
Wywiad z Chodorem
W dniu 2011-01-28 13:56, boukun pisze:
Dlaczego bronisz Żydów, którzy za pieniądze wspierają syjonistczną
rewolucję i obsadzają rządy na świecie?

Nie ściemniaj bekon, ciebie nie bronię i nie popieram.

Data: 2011-01-28 14:59:01
Autor: boukun
Wywiad z Chodorem

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d42c04e$0$2457$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-01-28 13:56, boukun pisze:
Dlaczego bronisz Żydów, którzy za pieniądze wspierają syjonistczną
rewolucję i obsadzają rządy na świecie?

Nie ściemniaj bekon, ciebie nie bronię i nie popieram.

Ja jestem dusigrosz. Wczoraj pogoniłem księdza psami...

boukun

Data: 2011-01-28 15:45:37
Autor: u2
Wywiad z Chodorem
W dniu 2011-01-28 14:59, boukun pisze:
Nie ściemniaj bekon, ciebie nie bronię i nie popieram.

Ja jestem dusigrosz. Wczoraj pogoniłem księdza psami.

Czyli swoim synkiem i córką ? Teściową zostawiłeś w spokoju, aby ciebie
nie zagryzła ? :)

Wywiad z Chodorem