Wywiad z Kornelem Morawieckim...

Data: 2010-03-29 15:21:30
Autor: Hans Kloss
Wywiad z Kornelem Morawieckim...
.... w wybiórczej się ukazał, co niechybnie oznacza ze koniec świata
blisko. Ruszyło martwe cielę ogonem.. celny komentarz do tego "cudu" w
szechterowym szmatławcu znalazłem na salonie.24
"Jak tylko zobaczyłem wywiad z Morawieckim w GW, pomyślałem sobie- o,
żesz wy @#@#$%%$##@$E$!
20 lat Morawieckim straszono dzieci pracowników Wyborczej, nawet
Czerską, ani przecznicami nie mógłby Morawiecki przejść bez ogłaszania
alarmu na murach, a tu proszę, długi wywiad... I wszystko dlatego, że
być może będzie w stanie urwać Kaczorowi ten 1%. I co tu sie dziwić
PO, że kokietuje Giertycha? Wszystkie ręce na pokład! Sam Morawiecki
sie lekko zdziwił, że oto po raz pierwszy w życiu udziela wywiadu
Wyborczej, ale nie rozwijał tematu. [...] Jestem przekonany, że Kornel
Morawiecki będzie częstym gościem TVN24, Lisa, Olejnik, oraz Teraz My..
To zawsze jest takie tournee. Aha, jeszcze Majewski. I sesja
fotograficzna w Pani. No, chyba , że PiS i Kaczor sie wycofaja z
wyborów, wówczas Morawiecki, Dorn oraz Jurek staną sie zbędni. Oni to
wiedzą, nie sa głupi. Maja 5 minut i starają się udawać, że biorą za
dobra monetę uśmiechy dziennikarzy, ktorzy po prostu umierają z
ciekawości, co tez mają do powiedzenia.
No, ale , Bog z nimi, w drugiej turze i tak poprą Kaczora."
J-23

Data: 2010-03-30 00:32:19
Autor: brat_olin
Wywiad z Kornelem Morawieckim...
"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote

[...]

Ano!  Podobno nawet Dziadu od bydla u Majewskiego juz byl czy
bedzie.  Nie znam szczegolow, bo niestety nie sledze, co robi w Polsce
smietanka z GWna.

[...]

Nie bylbym pewien Dorna.  On mi jednak do Komorowskiego pasuje.

--
Smart questions to stupid answers

Wywiad z Kornelem Morawieckim...