Wywiad z Lukaszenko

Data: 2012-05-29 18:36:31
Autor: u2
Wywiad z Lukaszenko
Data: 2012-05-29 17:00:17
Autor: Observatore
Wywiad z Lukaszenko
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
... musze przyznac, ze nieglupi gostek :

http://nowyekran.tv/index.php?page=videos§ion=view&vid_id=100230

a slyszales przemowienia Stalina, albo Mao? Tez nieglupio gadali.

Na tym polega ideologia komunistow: mowia cos innego, a robia cos zupelnie
odwrotnego

Data: 2012-05-29 19:03:49
Autor: A. Filip
Wywiad z Lukaszenko
" Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Ale prawicowi dyktatorzy to przenigdy nie kłamią? :-)

Data: 2012-05-29 17:15:33
Autor: Observatore
Wywiad z Lukaszenko
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):

Ale prawicowi dyktatorzy to przenigdy nie kłamią? :-)

kochanienki, chyba ci udowodnilem pod jakimi nickami tu jeszcze piszesz - wiec
wypad, prosowiecie.

Data: 2012-05-29 19:46:56
Autor: A. Filip
Wywiad z Lukaszenko
[...]

No to przypomnij jeszcze raz palancie bo mi to gówno (TM) udowodniłeś.
Przy czym *CEPIE* ciężko niedouczony w języku polskim jest istotna
różnica między:
a) czasem teraźniejszym "piszesz" (teraz) a czasem przeszłym "pisałeś"
   (kiedyĹ›/parÄ™ lat temu przez parÄ™ lat)
b) wskazanie *jednego* innego emaila (teĹĽ anfi@*) nie uprawnia do uĹĽycia
   liczby mnogiej Wiec moĹĽe *CEPIE* poduczysz siÄ™ jÄ™zyka polskiego albo wyleczysz ze
sklerozy na temat tego co sam postnąłęś.

Data: 2012-05-29 17:58:52
Autor: Observatore
Wywiad z Lukaszenko
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a): No to przypomnij jeszcze raz palancie bo mi to gówno (TM) udowodniłe¶.
Przy czym *CEPIE* ciężko niedouczony w języku polskim jest istotna
różnica między:
a) czasem teraĽniejszym "piszesz" (teraz) a czasem przeszłym "pisałe¶"
   (kiedy¶/parę lat temu przez parę lat)
b) wskazanie *jednego* innego emaila (też anfi@*) nie uprawnia do użycia
   liczby mnogiej Wiec może *CEPIE* poduczysz się języka polskiego albo wyleczysz ze
sklerozy na temat tego co sam postn±łę¶.

zacytowalem caly wasz tekst, aby pokazac jak *dyskutuja* sowieckie trolle,
kiedy im temat nie pasuje, bo nie prosowiecki.

Ponadto ublizaliscie mi, kiedy pisalem o sowieckim patriocie Jaruzelskim,
ktory jest dla was idolem. Ten lajdak, jest tylko idolem homosowietikusow, a
nie Polakow.

A tutaj ci homosowietikusie to udowodnilem kim jestes:

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.soc.polityka&tid=2211005&pid=2211130&MID=%3Cjq0bbt%246gk%241%40inews.gazeta.pl%3E

Data: 2012-05-29 20:18:50
Autor: A. Filip
Wywiad z Lukaszenko
" Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> pisze:
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a): No to przypomnij jeszcze raz palancie bo mi to gówno (TM) udowodniłeś.
[...]

A co ty [...]  wyprawiasz jak ci temat/argumentacja nie pasuje?

Ponadto ublizaliscie mi, kiedy pisalem o sowieckim patriocie Jaruzelskim,
ktory jest dla was idolem. Ten lajdak, jest tylko idolem homosowietikusow, a
nie Polakow.

Ja jestem zaledwie na stanowisku ĹĽe:
a) ludzi którzy władzę oddali choć mogli się jej krwawo trzymać nie
   opĹ‚aca siÄ™ nÄ™kać _bez DOBREGO powodu_
b) oszołomom z pianą na ustach serwuje porównanie "krwawości"
   Jaruzelskiego z Pinochetem w przeliczeniu na liczbÄ™ ofiar na milion
   mieszkaĹ„cĂłw A nawracać ludzi na wiarÄ™ ĹĽe "Jaruzelski dobry byĹ‚" nie mam zamiaru.
Chce tylko żeby mieli wyobrażenie jaki był zły "w porównaniu".

A tutaj ci homosowietikusie to udowodnilem kim jestes:

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.soc.polityka&tid=2211005&pid=2211130&MID=%3Cjq0bbt%246gk%241%40inews.gazeta.pl%3E

A ty wiesz że wysyłasz posty z tej samej planety co ja? :-)

Over&Out

Data: 2012-05-29 18:40:17
Autor: Obsrvatore
Wywiad z Lukaszenko
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):

 A co ty [...]  wyprawiasz jak ci temat/argumentacja nie pasuje?

***********************************

staram sie dyskutowac z kazdym, kto uzywa argumentow nie ad personam  (wyzwysk, oszczerstw i pomowien bezpodstawnych) i ktory dazy do poznania faktow oraz nie lekcewazy faktow (udokumentowanych informacji).

Ponadto ublizaliscie mi, kiedy pisalem o sowieckim patriocie Jaruzelskim,
ktory jest dla was idolem. Ten lajdak, jest tylko idolem homosowietikusow, a
nie Polakow.

Ja jestem zaledwie na stanowisku że:
a) ludzi którzy władzę oddali choć mogli się jej krwawo trzymać nie
   opłaca się nękać _bez DOBREGO powodu_
b) oszołomom z pian± na ustach serwuje porównanie "krwawo¶ci"
   Jaruzelskiego z Pinochetem w przeliczeniu na liczbę ofiar na milion
   mieszkańców A nawracać ludzi na wiarę że "Jaruzelski dobry był" nie mam zamiaru.
Chce tylko żeby mieli wyobrażenie jaki był zły "w porównaniu".

oni wladzy NIE ODDALI. Wielokrotnie na ten temat o tym mowiono i pisano.
Niestety byl to zly, ale wyjatkowo przebiegly lajdak z ktorego podobnie jak z Walesy, zrobiono bohatera polskiego. A to sa KLAMSTWA. Na klamstwach nie mozna budowac normalnego panstwa.

[...]

 nie, nie wiem.Ponadto glupio nie oszukuje uzywajac roznych kryptonimow i kont.

Data: 2012-05-29 21:26:46
Autor: u2
Wywiad z Lukaszenko
W dniu 2012-05-29 20:18, A. Filip pisze:
A ty wiesz że wysyłasz posty z tej samej planety co ja? :-)

Over&Out

No wlasnie, dla mnie obaj nadajacie z wrazego serwera. Dlatego jestem
niezwykle podejrzliwy w stosunku do was obu ;-)

Data: 2012-05-29 19:33:57
Autor: Observatore
Wywiad z Lukaszenko
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
No wlasnie, dla mnie obaj nadajacie z wrazego serwera. Dlatego jestem
niezwykle podejrzliwy w stosunku do was obu ;-)

no gadaj z takim cymbalem

Data: 2012-05-29 21:39:10
Autor: u2
Wywiad z Lukaszenko
W dniu 2012-05-29 21:33,  Observatore pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> No wlasnie, dla mnie obaj nadajacie z wrazego serwera. Dlatego jestem
> niezwykle podejrzliwy w stosunku do was obu ;-)
no gadaj z takim cymbalem

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Jestes bardzo podobny do trojga imion, jak brakuje argumentow to siegasz
po inwektywy ;-)

Data: 2012-05-29 19:45:43
Autor: Observator
Wywiad z Lukaszenko
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Jestes bardzo podobny do trojga imion, jak brakuje argumentow to siegasz
po inwektywy ;-)

nie zmieniaj tematu na argumenty ad personam.

Data: 2012-05-29 23:41:34
Autor: u2
Wywiad z Lukaszenko
W dniu 2012-05-29 21:45,  Observator pisze:
[...]

A kto wyzywa od cymbalow jak nie ty ? :-)

Data: 2012-05-29 19:07:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Wywiad z Lukaszenko

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Oczywiście. Oni tylko oszczędnie gospodarują prawdą! Prawda, jakie to bajeczne?

Data: 2012-05-29 19:08:08
Autor: u2
Wywiad z Lukaszenko
W dniu 2012-05-29 19:00,  Observatore pisze:
[...]

To jest wywiad, przesluchalem go od poczatku do konca. Stalin i Mao
wyglaszali glupie monologi.

Poza tym chodzi o manipulacje na uzytek hamerykanskiego citizena
zrobiona przez WP (The Washington Post).

A ze Lukaszenka nieglupi to oczywiste.

Data: 2012-05-29 17:33:26
Autor: Observatore
Wywiad z Lukaszenko
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
A ze Lukaszenka nieglupi to oczywiste.

nieglupi, bo prokremlowski? --

Data: 2012-05-29 21:28:53
Autor: u2
Wywiad z Lukaszenko
W dniu 2012-05-29 19:33,  Observatore pisze:
A ze Lukaszenka nieglupi to oczywiste.
nieglupi, bo prokremlowski?

Musi byc w aliansie z kims silniejszym. Jankesi prowadza wobec niego
podwojna gre, wiec musi szukac innych sojusznikow. Z tym, ze nie morduje
swoich przeciwnikow politycznych jak puta i chwala mu za to.

Data: 2012-05-29 19:44:11
Autor: Observatore
Wywiad z Lukaszenko
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Musi byc w aliansie z kims silniejszym. Jankesi prowadza wobec niego
podwojna gre, wiec musi szukac innych sojusznikow. Z tym, ze nie morduje
swoich przeciwnikow politycznych jak puta i chwala mu za to.

Do ciebie to dopiero nie mozna miec zaufania. Pisze tu juz troche i zdazylem
twoje wolty poznac. Bardzo niepewny z ciebie maly kretacz.

A jakaz to polityke podwojna prowadza z nim jankesi?
Nie morduje? A kto zamordowal podejrzanych o zamach w metrze?
A kto skazal A. Bielackiego na 4,5 roku kolonii karnej o zaostrzonym rygorze ?

http://www.polskatimes.pl/artykul/475691,bialoruski-opozycjonista-ales-bialacki-skazany-na-4-5-roku,id,t.html

Data: 2012-05-29 23:44:23
Autor: u2
Wywiad z Lukaszenko
W dniu 2012-05-29 21:44,  Observatore pisze:
[...]

Nie sciemniaj. Gdyby nie "pomoc" polskiego MSZ nigdy by go nie skazano.

Data: 2012-05-29 23:21:51
Autor: Observatore
Wywiad z Lukaszenko
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Nie sciemniaj. Gdyby nie "pomoc" polskiego MSZ nigdy by go nie skazano.

a to juz inny temat. Zgadza sie. Bo polski MSZ pracuje w interesie Moskwy
i polskie sluzby specjalne dzialaja raczka w raczke z kagiebistami.

Data: 2012-05-30 10:24:57
Autor: Hrabia Bobrowski
Wywiad z Lukaszenko

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jq3lmf$htn$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Nie sciemniaj. Gdyby nie "pomoc" polskiego MSZ nigdy by go nie skazano.

a to juz inny temat. Zgadza sie. Bo polski MSZ pracuje w interesie Moskwy
i polskie sluzby specjalne dzialaja raczka w raczke z kagiebistami.

PŁONK!

BBR

Data: 2012-05-30 17:18:58
Autor: u2
Wywiad z Lukaszenko
W dniu 2012-05-30 01:21,  Observatore pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
i polskie sluzby specjalne dzialaja raczka w raczke z kagiebistami.

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->

Nie do konca, ale w MSZ nadal dziala okolo 200 kretow z SB.

Data: 2012-05-30 15:50:19
Autor: Observatore
Wywiad z Lukaszenko
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Nie do konca, ale w MSZ nadal dziala okolo 200 kretow z SB.

zamiescilem specjalnie dla ciebie link do tekstu Aleksandra Sciosa: Przyjaciele Lukaszenki.

Nadal go nie przeczytales? Wolisz wekslowac? --

Data: 2012-05-29 23:47:13
Autor: A. Filip
Bielacki a sprawa Radko Sikorska [Was: Wywiad z Lukaszenko]

To Sikorski go (też) skazał?! ;-)

Data: 2012-05-29 23:50:24
Autor: u2
W dniu 2012-05-29 23:47, A. Filip pisze:
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

A ktoz to podal konta bankowe skazanego opozycjonisty jak nie radsikowy
MSZ ?

Data: 2012-05-29 23:52:28
Autor: u2
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Tu masz wiecej :

http://en.wikipedia.org/wiki/Ales_Bialiatski

The Polish foreign minister Radoslaw Sikorski made a formal apology for
the aid given Belarus and stated that prosecutors were "starting an
inquiry to find out who was responsible for giving the information to
Belarus, despite instructions from Poland's Foreign Ministry to use care
in handling such requests from Minsk."[5] Andrei Savinykh, head of the
Information Office, Press Secretary of the Ministry of Foreign Affairs
of Belarus, said that the Polish foreign ministry statement
"demonstrates stunning nihilism of legal practices," according to BelTA.
The statement went on to accuse Poland of allowing the end to justify
the means and "that the malignant practice of artificial cultivation of
pseudo-political formations, which are controlled from abroad,
contradicts national laws and nurtures various crimes and abuses.” It
summarized the charges against Belyatsky by mentioning Viasna's
unregistered status and saying the authorities believed he'd "failed to
mention over Br1 billion in taxable revenues, with Br143.7 million in
income tax unpaid."[12]

Data: 2012-05-30 00:04:45
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

No patrz pan, a ja zapamiętałem (a to powyżej też leci po podobnej linii) że te całe przeprosiny Radka Sikorskiego (PO z PiS) to były (dla mnie)
zwalaniem całej winy z MSZ na prokuraturę (innego ministra PO).
Takie prawie klasyczne CYA (Cover Your Ass/Chroń Własną Dupę).

Data: 2012-05-30 09:11:57
Autor: Bogdan Idzikowski

u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Bielacki popełnił przestępstwo bankowe (nie zapłacił podatku), które jest karane w Polsce i na Białorusi. To Polska dając pieniądze sprzedawczykowi na wspieranie niepokojów na Białorusi popełniła niegodziwość.
Taka jest prawda.
Bielacki za 30 srebrników sprzedał się obcemu mocarstwu by niszczyć swoją ojczyznę.

Data: 2012-05-30 17:17:42
Autor: u2
W dniu 2012-05-30 00:04, A. Filip pisze:
No patrz pan, a ja zapamiętałem (a to powyżej też leci po podobnej linii) że te całe przeprosiny Radka Sikorskiego (PO z PiS) to były (dla mnie)
zwalaniem całej winy z MSZ na prokuraturę (innego ministra PO).
Takie prawie klasyczne CYA (Cover Your Ass/Chroń Własn± Dupę).

Ale co ma MSZ do prokuratury ?  MSZ przekazalo informacje, zamiast
zachowac dla siebie i tyle. Nic dziwnego skoro dziala tam nadal ze 200
kretow z SB.

Data: 2012-05-29 18:47:27
Autor: Rafał
Wywiad z Lukaszenko
Dnia Tue, 29 May 2012 18:36:31 +0200, u2 napisał(a):

.. musze przyznac, ze nieglupi gostek :

http://nowyekran.tv/index.php?page=videos&section=view&vid_id=100230

Patrzcie, wielbiciel Łukaszenko się ujawnił! No to teraz już wiadomo co¶ za
kanalia! Tu masz swego idola: Interesuj±ca publikacja na temat: "prawda nas
wyzwoli". http://niss26an50.wordpress.com/tag/wilhelm-swiatkowski/

Data: 2012-05-30 10:24:32
Autor: Hrabia Bobrowski
Wywiad z Lukaszenko

Użytkownik "Rafał" <5@kolumna.org> napisał w wiadomo¶ci news:1hupr51n82ygq$.2rotii83j04r$.dlg40tude.net...
[...]

Przecież u2 to stary komuch. Czego się dziwisz? Pewnie przechowuje w szufladzie pami±tki z PRL z legitymacj± PZPR jako relikwia.

BBR

Data: 2012-05-30 17:42:23
Autor: Agent Wpływu
Wywiad z Lukaszenko

Użytkownik "Hrabia Bobrowski" <hrabia.bobrowski@zascianek.eu> napisał w wiadomo¶ci news:4fc5d940$0$26710$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Zgadza się, to dawny dyrektor administracyjny w jakim¶ PGR koło Suwałk. Wielce zasłużony towarzysz partyjny, nagradzany wielokrotnie za zasługi w budowanie i utrwalanie władzy ludowej. Tak tu kto¶ pisał.

BomBel

Wywiad z Lukaszenko