Wywiad z Mają Włoszczowską

Data: 2009-12-06 12:27:58
Autor: danadam
Wywiad z Mają Włoszczowską
Goście Piotra Pacewicza: Maja Włoszczowska
Rozmowa z kolarką, wicemistrzynią olimpijska z Pekinu, o mobilizacji
po wypadku i o sesji do Playboya - oglądaj teraz!

http://wyborcza.pl/pacewicz/0,0.html

Data: 2009-12-06 21:59:24
Autor: kml
Wywiad z Mają Włoszczowską

--

Jak zobaczyłem to zdjęcie to normalnie mi się słabo zrobiło :| Ale musiała przyp....

kml
Last update 6/12/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy i nowy napęd.

Data: 2009-12-06 22:27:34
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Wywiad z Mają Włoszczowską

Goście Piotra Pacewicza: Maja Włoszczowska
Rozmowa z kolarką, wicemistrzynią olimpijska z Pekinu, o mobilizacji
po wypadku i o sesji do Playboya - oglądaj teraz!

Sesja do plejboja?
Nooo to jeżdżenie się skończyło.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-12-07 08:48:23
Autor: MadMan
Wywiad z Mają Włoszczowską
Dnia Sun, 06 Dec 2009 22:27:34 +0100, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

Sesja do plejboja?
Nooo to jeżdżenie się skończyło.

Niestety powiedziała że sesji nie będzie :(

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-12-07 12:08:39
Autor: arturbac
Wywiad z Mają Włoszczowską
MadMan pisze:
Dnia Sun, 06 Dec 2009 22:27:34 +0100, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

Sesja do plejboja?
Nooo to jeżdżenie się skończyło.

Niestety powiedziała że sesji nie będzie :(

Niestety ?
A ty lubisz się obnażać publicznie ? ;-)

Data: 2009-12-07 13:08:34
Autor: MadMan
Wywiad z Mają Włoszczowską
Dnia Mon, 07 Dec 2009 12:08:39 +0100, arturbac napisał(a):

Sesja do plejboja?
Nooo to jeżdżenie się skończyło.

Niestety powiedziała że sesji nie będzie :(

Niestety ?
A ty lubisz się obnażać publicznie ? ;-)

Nie, aczkolwiek pooglądać lubię :)

Data: 2009-12-07 19:43:02
Autor: kml
Wywiad z Mają Włoszczowską

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości news:im3uhi64yudd$.dlgpedalarstwo.to.moja.pasja.net...
[...]

Nop, jestem całkowicie ZA :) Maja, wyskakuj z lycry :))))

Data: 2009-12-07 19:57:40
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Wywiad z Mają Włoszczowską

Sesja do plejboja?
Nooo to jeżdżenie się skończyło.

Niestety powiedziała że sesji nie będzie :(

Uruchom wyobraźnię.
W obcisłych gatkach ją widziałeś? Na pewno.
W obcisłej koszulce? Na pewno.
Kolarze golą nogi, a kolarki...
Hehe

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-12-07 20:12:31
Autor: MadMan
Wywiad z Mają Włoszczowską
Dnia Mon, 07 Dec 2009 19:57:40 +0100, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

Kolarze golą nogi, a kolarki...

NO NIE MÓW ŻE CYCKI GOLI!!!

Data: 2009-12-07 22:17:27
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Wywiad z Mają Włoszczowską

Kolarze golą nogi, a kolarki...

NO NIE MÓW ŻE CYCKI GOLI!!!

Skoro musi...

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-12-08 15:13:06
Autor: granat
Wywiad z Mają Włoszczowską
MadMan pisze:
Dnia Mon, 07 Dec 2009 19:57:40 +0100, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

Kolarze golą nogi, a kolarki...

NO NIE MÓW ŻE CYCKI GOLI!!!

bobra;-)

Data: 2009-12-08 21:49:22
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wywiad z Mają Włoszczowską
granat bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
MadMan pisze:
Dnia Mon, 07 Dec 2009 19:57:40 +0100, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

Kolarze golą nogi, a kolarki...

NO NIE MÓW ŻE CYCKI GOLI!!!

bobra;-)

Golenie bobra powoduje manifestacje GreenPeace-u pod domem.

Data: 2009-12-09 00:18:31
Autor: szaman
[OT]: Wywiad z Mają Włoszczowską
MadMan wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
Dnia Mon, 07 Dec 2009 19:57:40 +0100, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

Kolarze golą nogi, a kolarki...

NO NIE MÓW ŻE CYCKI GOLI!!!

Oj dobrze, że Maja na preclu nie przebywa:P (chyba, że tak dobrze się kamufluje:P)

sz

Data: 2009-12-06 23:29:07
Autor: Dżejm
Wywiad z Mają Włoszczowską
Goście Piotra Pacewicza: Maja Włoszczowska
Rozmowa z kolarką, wicemistrzynią olimpijska z Pekinu, o mobilizacji
po wypadku i o sesji do Playboya - oglądaj teraz!

http://wyborcza.pl/pacewicz/0,0.html

O choroba ! Mocno była pokiereszowana :(.
Czemu kaski w stylu Met Parachute nie są używane ?

pozdro

Data: 2009-12-07 08:11:49
Autor: Wooyek
Wywiad z Mają Włoszczowską
O choroba ! Mocno była pokiereszowana :(.
Czemu kaski w stylu Met Parachute nie są używane ?

Swoboda oddychania, masa, opory powietrza itd. Poza tym nie dajmy się zwariować...

Data: 2009-12-07 02:37:57
Autor: player
Wywiad z Mają Włoszczowską
On 7 Gru, 08:11, "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> wrote:
> O choroba ! Mocno była pokiereszowana :(.
> Czemu kaski w stylu Met Parachute nie są używane ?

Swoboda oddychania, masa, opory powietrza itd. Poza tym nie dajmy się
zwariować...

No właśnie - opory powietrza ?:O

--
jay

Data: 2009-12-07 14:34:27
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Wywiad z Mają Włoszczowską
Typowe nieprzygotowanie dziennikarza do tematu a dodatkowo narzuca odpowiedzi. Skąd mu się wzięło, że trening trwa tylko godzinę? Skąd wytrzasnął tą sensacyjną wagę 6kg? Przecież nawet rowery szosowe nie mogą tak mało ważyć. Na szczęście Maja wszystko sprostowała.

Data: 2009-12-07 15:54:01
Autor: Wooyek
Wywiad z Mają Włoszczowską
> [...]
> Czemu kaski w stylu Met Parachute nie są używane ?

Swoboda oddychania, masa, opory powietrza itd. Poza tym nie dajmy się

Owszem, może nie jesteś świadom, ale na poziomie Pucharu Świata takie rzeczy mają pierwszorzędnę znaczenie. Nawet zwykłe kaski, wzorem szosowców, pozbawione są daszków, a co dopiero mówić o kasku full-face.

Data: 2009-12-07 21:10:48
Autor: Dżejm
Wywiad z Mają Włoszczowską
Owszem, może nie jesteś świadom, ale na poziomie Pucharu Świata takie rzeczy mają pierwszorzędnę znaczenie. Nawet zwykłe kaski, wzorem szosowców, pozbawione są daszków, a co dopiero mówić o kasku full-face.

No jeśli opory powietrzne takiego daszku mają pierwszorzędne znaczenie w mtb to ja współczuję profesjonalistom tych numerów startowych na kierach:

http://www.pkol.pl/pl/files/FOTY_NEWSY/Maja_Wloszczowska1_540.jpg

pozdro

Data: 2009-12-08 06:48:36
Autor: kml
Wywiad z Mają Włoszczowską

Użytkownik "Dżejm" <no.spam@no.spam> napisał w wiadomości news:hfjng8$ncl$1news.onet.pl...
[...]

Tabliczka powinna być z dziurium :)

Data: 2009-12-08 11:38:56
Autor: Raist
Wywiad z Mają Włoszczowską
Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:hfj4ud$35t$1inews.gazeta.pl...
Owszem, może nie jesteś świadom, ale na poziomie Pucharu Świata takie rzeczy mają pierwszorzędnę znaczenie. Nawet zwykłe kaski, wzorem szosowców, pozbawione są daszków,

daszki w szosie się nie nadają ze względu na pozycję na rowerze, a nie na wagę

Raist

Wywiad z Mają Włoszczowską