Data: 2009-12-06 23:29:07 | |
Autor: Dżejm | |
Wywiad z Mają Włoszczowską | |
Goście Piotra Pacewicza: Maja Włoszczowska O choroba ! Mocno była pokiereszowana :(. Czemu kaski w stylu Met Parachute nie są używane ? pozdro Dż |
|
Data: 2009-12-07 06:53:15 | |
Autor: kml | |
Wywiad z Mają Włoszczowską | |
Użytkownik "Dżejm" <no.spam@no.spam> napisał w wiadomości news:hfhb7l$1uu$1news.onet.pl... Goście Piotra Pacewicza: Maja Włoszczowska Waga IMO. -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl Beskidy na rowerze. Last update 6/12/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy i nowy napęd. |
|
Data: 2009-12-07 08:11:49 | |
Autor: Wooyek | |
Wywiad z Mają Włoszczowską | |
O choroba ! Mocno była pokiereszowana :(. Swoboda oddychania, masa, opory powietrza itd. Poza tym nie dajmy się zwariować... -- Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com // www.wooyek.pl // |
|
Data: 2009-12-07 02:37:57 | |
Autor: player | |
Wywiad z Mają Włoszczowską | |
On 7 Gru, 08:11, "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> wrote:
> O choroba ! Mocno była pokiereszowana :(. No właśnie - opory powietrza ?:O -- jay |
|
Data: 2009-12-07 14:34:27 | |
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak | |
Wywiad z Mają Włoszczowską | |
Typowe nieprzygotowanie dziennikarza do tematu a dodatkowo narzuca odpowiedzi. Skąd mu się wzięło, że trening trwa tylko godzinę? Skąd wytrzasnął tą sensacyjną wagę 6kg? Przecież nawet rowery szosowe nie mogą tak mało ważyć. Na szczęście Maja wszystko sprostowała.
|
|
Data: 2009-12-07 15:54:01 | |
Autor: Wooyek | |
Wywiad z Mają Włoszczowską | |
> O choroba ! Mocno była pokiereszowana :(. Owszem, może nie jesteś świadom, ale na poziomie Pucharu Świata takie rzeczy mają pierwszorzędnę znaczenie. Nawet zwykłe kaski, wzorem szosowców, pozbawione są daszków, a co dopiero mówić o kasku full-face. -- Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com // www.wooyek.pl // |
|
Data: 2009-12-07 21:10:48 | |
Autor: Dżejm | |
Wywiad z Mają Włoszczowską | |
Owszem, może nie jesteś świadom, ale na poziomie Pucharu Świata takie rzeczy mają pierwszorzędnę znaczenie. Nawet zwykłe kaski, wzorem szosowców, pozbawione są daszków, a co dopiero mówić o kasku full-face. No jeśli opory powietrzne takiego daszku mają pierwszorzędne znaczenie w mtb to ja współczuję profesjonalistom tych numerów startowych na kierach: http://www.pkol.pl/pl/files/FOTY_NEWSY/Maja_Wloszczowska1_540.jpg pozdro Dż |
|
Data: 2009-12-08 06:48:36 | |
Autor: kml | |
Wywiad z Mają Włoszczowską | |
Użytkownik "Dżejm" <no.spam@no.spam> napisał w wiadomości news:hfjng8$ncl$1news.onet.pl... Owszem, może nie jesteś świadom, ale na poziomie Pucharu Świata takie rzeczy mają pierwszorzędnę znaczenie. Nawet zwykłe kaski, wzorem szosowców, pozbawione są daszków, a co dopiero mówić o kasku full-face. Tabliczka powinna być z dziurium :) -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl Beskidy na rowerze. Last update 6/12/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy i nowy napęd. |
|
Data: 2009-12-08 11:38:56 | |
Autor: Raist | |
Wywiad z Mają Włoszczowską | |
Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:hfj4ud$35t$1inews.gazeta.pl...
Owszem, może nie jesteś świadom, ale na poziomie Pucharu Świata takie rzeczy mają pierwszorzędnę znaczenie. Nawet zwykłe kaski, wzorem szosowców, pozbawione są daszków, daszki w szosie się nie nadają ze względu na pozycję na rowerze, a nie na wagę Raist |