Wywiad z Probierzem

Data: 2011-09-14 20:13:19
Autor: RedLite
Wywiad z Probierzem
http://www.weszlo.com/news/7807-Michal_Probierz_-_Klubow_mozna_miec_wiele_ojca_ma_sie_jednego_
Pierwszy materiał na weszło przeczytany z satysfakcją

próbka:
"
[...]
*Wróćmy jeszcze do tych Niemiec. Pan się wzoruje na tych topowych trenerach*

Ja się nie wzoruję na nikim.

*Odniosłem takie wrażenie, bo często ich pan cytuje lub o nich opowiada*

Uczciwie mówię - nie da się porównać jakiegokolwiek zachodniego trenera do polskiego. Wielu trenerów z Zachodu musi się uczyć naszej rzeczywistości. Chwała Wiśle, że ma trenera i godnie reprezentowała nas w Europie. Lech też ma szkoleniowca z zagranicy, ale pamiętajmy, że to dwa najlepsze kluby w Polsce. Do tego Legia z Maćkiem, który rywalizuje z nimi jak równy z równym. Leszek Ojrzyński, z którego dwa miesiące temu wszyscy się naśmiewali, dziś jest na pierwszym miejscu. Za chwilę będzie się czekało, aż powinie mu się noga, żeby mu przywalić. Czasami nie rozumiem was, dziennikarzy. Chcecie otwartości, żeby ludzie coś powiedzieli, a tu za chwilę się robi akcję "Probierz i telefon". Na drugi raz taki trener będzie wam tylko mówił "tak", "nie". Ja generalnie mam to gdzieś, czy ktoś mnie skrytykuje, bo wiem, jaką drogę obrałem, ale najczęściej krytykują ludzie, którzy zielonego pojęcia o wielu sprawach nie mają.
[...]
"

--

*RedLite*