Wywiad ze mną :)

Data: 2013-12-14 18:34:29
Autor: J.F.
Wywiad ze mną :)
Dnia Sat, 14 Dec 2013 15:13:28 +0100, anacron napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=Kgtnc6Fgx2o

Macie od razu, zanim ktoś znów napisze, że gdzieś moją mordę w tv widział.

Cala Polska widziala

http://tvp.info/informacje/ludzie/policyjne-radary-nie-spelniaja-wymogow/13314580/policyjne-radary-nie-spelniaja-wymogow/13314650

J.

Data: 2013-12-16 08:36:54
Autor: Artur Maśląg
Wywiad ze mną :)
W dniu 2013-12-14 18:34, J.F. pisze:
Dnia Sat, 14 Dec 2013 15:13:28 +0100, anacron napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=Kgtnc6Fgx2o

Macie od razu, zanim ktoś znów napisze, że gdzieś moją mordę w tv widział.

Cala Polska widziala

LOL - śmiem twierdzić, że mało kto to widział, a 99% nie ma bladego
pojęcia czyja to morda i z czy jest związana. Ba, gdybym nie
przeczytał tutaj o tym, to sam bym nie wiedział.
Trzeba zapytać komendanta czy widział, może pomoże...

Wywiad ze mną :)