Wywiad zniknął, bo gen. Petelicki krytykował rząd?

Data: 2012-06-17 09:52:01
Autor: mkarwan
Wywiad zniknął, bo gen. Petelicki krytykował rząd?
Portal Wprost24.pl usunął wywiad, w którym gen. Sławomir Petelicki zarzucił rządowi odpowiedzialność za doprowadzenie do katastrofy smoleńskiej
(...)Były szef GROM  w rozmowie z Wprost24.pl ujawnił również, że tuż po katastrofie smoleńskiej czołowi politycy PO otrzymali esemesy z instrukcją na temat tego, jak mają się wypowiadać na temat katastrofy.
Mieli mówić, że katastrofę spowodowali piloci, którzy zeszli we mgle poniżej 100 metrów.
"Do ustalenia pozostaje, kto ich do tego skłonił".
- Podejrzewam, że właśnie wypowiedź o ememesach powstałych w trójkącie Donald Tusk - Tomasz Arabski - Paweł Graś kogoś bardzo zabolała.
Do tego stopnia, że zadecydowano o usunięciu wywiadu - mówi "Rz" gen. Petelicki.
I dodaje, że według jego wiedzy na skasowanie ze stron internetowych Wprost 24.pl rozmowy z Petelickim miał naciskać, choć formalnie nie kieruje portalem, naczelny tygodnika "Wprost" Tomasz Lis.
- To jest właśnie "lisia wolność słowa"- komentuje gen. Sławomir Petelicki
źródło http://www.rp.pl/artykul/640364.html

Wywiad mozna przeczytać tu http://kruk.nowyekran.pl/post/10073,zdjety-ze-wprost-wywiad-gen-petelickiego-o-raporcie-ws-przyczyn-katastrofy-smolenskiej

Data: 2012-06-17 10:03:33
Autor: pluton
[...]

Nie wiem, czy kurwan jest swiadomy, ze w krajach demokratycznych rola
generala (i kazdego wojskowego) ogranicza sie do stania na bacznosc
przed cywilnymi organami panstwa, wsluchowaniu sie w kazde pierdniecie
cywilnego ministra obrony i wykonywania natychmiast kazdego polecenia
tegoz ministra.

Jezeli general (albo inny wojskowy) nie wykonuje tych obowiazkow,
to znaczy, ze nie robi tego, za co mu placa, i powinien jak najszybciej
znalezc sobie inne zajecie, zeby zarobic na emeryture.

Tez jestem tego bardzo ciekaw.
Moze pan Antoni to wyjasni.

Nullification

Data: 2012-06-17 10:19:11
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jrk38f$e7j$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pan Antoni tym się nie zajmuje, ponieważ to nie piloci zeszli we mgle poniżej 100 metrów, a autopilot, który nie znał języka polskiego i nie mógł zrozumieć, co od niego chcą piloci. W rezultacie zdecydował sam o lądowaniu, bo on nie ma oczu i mgła mu w niczym nie przeszkadzała. Pan Antoni zajmuje się momentem od wyłączenia autopilota do jebnięcia w ziemię. 6 sekund.

Data: 2012-06-17 10:43:39
Autor: mkarwan
[...]

Petelicki był na emeryturze, w tym roku skończyłby 66 lat więc był na emeryturze.
Twoje uwagi są idiotyczne.
Chciałbyś zamknąć usta tym, których poglądy ci się nie podobają?
Masz komuszą mentalność.
Co to jest  "kurwan"

Data: 2012-06-17 12:48:33
Autor: pluton
Wywiad zniknął, bo gen. Petelicki krytykował rząd?

Petelicki był na emeryturze, w tym roku skończyłby 66 lat więc był na
emeryturze.

No to w koncu kto to byl ? General Petelicki obsrywajacy
na roznych forach rzad ktory daje mu zrec,
czy emeryt Petelicki popierdujacy sobie
cos pod nosem przy pieleniu kwiatkow w ogrodku ?

Chciałbyś zamknąć usta tym, których poglądy ci się nie podobają?

W zadnym razie. Niech odda emeryturke i stopien wojskowy
i niech sie wypowiada na lawce w parku, wsrod kolegow emerytow.

Masz komuszą mentalność.

pisdzielską. jak ktos ma ujowa mentalnosc, to sie mowi,
ze ma mentalnosc pisdzielska.

Co to jest  "kurwan"

Taki pojebek grupowy.

Nullification

Data: 2012-06-17 13:51:22
Autor: mkarwan

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jrkd6l$rbo$1inews.gazeta.pl...
W zadnym razie. Niech odda emeryturke i stopien wojskowy
i niech sie wypowiada na lawce w parku, wsrod kolegow emerytow.

A dlaczego ma oddac emeryturę i stopień wojskowy?
Potrafisz to uzasadnić?

Co to jest  "kurwan"

Taki pojebek grupowy.

Czyli ty.

Data: 2012-06-17 13:52:41
Autor: Grzegorz Z.
Wywiad zniknął, bo gen. Petelicki krytykował rząd?
mkarwan napisał:

Taki pojebek grupowy.

Czyli ty.

Nie, nie on. Wy.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-06-17 12:55:24
Autor: Grzegorz Z.
Wywiad zniknął, bo gen. Petelicki krytykował rząd?
mkarwan napisał:

Co to jest  "kurwan"

Nie co tylko kto. Wy.

Data: 2012-06-17 13:52:24
Autor: mkarwan
Wywiad zniknął, bo gen. Petelicki krytykował rząd?

Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisał w wiadomości news:3p5kbc4pygsj.hpz6094aufkc.dlg40tude.net...
Co to jest  "kurwan"
Nie co tylko kto. Wy.

Kto jest "Wy"?
Znowu będziesz robił z siebie idiotę i pokazywał swoje tchórzostwo??

Data: 2012-06-17 14:00:06
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Jak zwykle zresztą?

Data: 2012-06-17 14:04:11
Autor: Tomaszek
Wywiad znikn��, bo gen. Petelicki kr ytykowa� rz�d?
W dniu 2012-06-17 10:03, pluton pisze:
[...]

I tylko z tego powodu, że nie był pokorny to go zamordowaliście? Tylko z tego czy był jakiś inny? Może był jakiś poważniejszy? Tylko tyle jest dla Was POpierdoleńce warte ludzkie życie? !!!!!!

Data: 2012-06-17 14:27:17
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@fuck.onet.pl> napisał w wiadomości news:jrkh57$fm7$2node2.news.atman.pl...
[...]

Bije po łbie? Jakieś tabletki?

Data: 2012-06-17 14:39:01
Autor: Tomaszek
Wywiad znikn��, bo gen. Petelicki kr ytykowa� rz�d?
Bije po łbie? Jakieś tabletki?

No właśnie nic z tych rzeczy. I dlatego mogę patrzeć na ręce tym mordercom. W tym kraju po prostu morduje się ludzi niewygodnych.

Data: 2012-06-17 15:11:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@fuck.onet.pl> napisał w wiadomości news:jrkj6h$51k$2node1.news.atman.pl...
Bije po łbie? Jakieś tabletki?

No właśnie nic z tych rzeczy. I dlatego mogę patrzeć na ręce tym mordercom. W tym kraju po prostu morduje się ludzi niewygodnych.

A kto jest tym mordercą?

Data: 2012-06-17 15:11:33
Autor: Marek
On Jun 17, 10:03 am, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

to znaczy, ze nie robi tego, za co mu placa, i powinien jak najszybciej
znalezc sobie inne zajecie, zeby zarobic na emeryture.

Jakby demokratycznie wybranego Hitlera, ktos w pore stuknal, toby
uratowal miliony ludzi.

Data: 2012-06-17 14:17:04
Autor: michu
W dniu 2012-06-17 09:52, mkarwan pisze:
[...]

w b. NRD, czechach, w rumunii i na wegrzech sie tak czesto nie strzelaja .... trudno nie zadac pytania czy jak juz spadna wszystkie tutki, reszta sie powystrzela, to kto wtedy pozostanie ??? kto bedzie tworzyl medialne fakty ??? kto bedzie wysylal sms-y z oficjalna wersja prawdy ??? a moze wtedy nie bedzie juz trzeba wysylac sms-ow tylko od razu do telewizji ???

http://wpolityce.pl/artykuly/30601-9-kwietnia-2011-roku-gen-petelicki-ujawnil-politycy-po-dostali-sms-a-w-ktorym-wydano-wyrok-katastrofe-spowodowali-piloci

Data: 2012-06-17 15:38:07
Autor: brat_olin

http://www.youtube.com/watch?v=FVWrhTYIvSA

--
Smart questions to stupid answers

Wywiad zniknął, bo gen. Petelicki krytykował rząd?