Wywiezienie 14 skoczków na 3000 m

Data: 2015-09-25 17:30:53
Autor: Tomek
Wywiezienie 14 skoczków na 3000 m
Witam,
Macie może dane co jest szybsze i tańsze- czy użycie Mi-8 czy M-28 (lub An-28)? Wywiezienie na 3000 m 14 skoczków.
Teoretycznie śmigłowiec wymaga większej energii do lotu, ale chyba przy prędkości ekonomicznej nie ma to aż takiego znaczenia.
Macie może dane o prędkości wznoszenia i zużyciu paliwa?
Z płatowców to chyba do 14 osób najtaniej wyszłoby Letov L-410. Ale to tylko moje przypuszczenia.
Tomek.

Wywiezienie 14 skoczków na 3000 m