Wywinąłem kolejny numer

Data: 2010-12-17 09:50:46
Autor:
Wywinąłem kolejny numer
W poniedziałek bladym świtem zgłosiłem koleny wynalazek.
Ma nr (już nadali) P-393223.
"Sposób modyfikacji obiegów półzamkniętych do stałego ciśnienia cząskowego tlenu", po co to piszę ? żeby poinformować normalnych i zapieńić wrednych.
W opisie są 4 figury, ta która pojawi się ze skrótem jest zbyt wąsko dedykowana, ta dobra dla wielu będzie ukryta jeszcze przez 5 lat. Produkcja zostanie podjęta mozliwie szybko. Teraz wyjazd do Francji i zgłoszenie zaczynają mieć związek, jaki wie kilka osób.

pozdrawiam rc  --

Wywinąłem kolejny numer