Wywołałem dzisiaj wilka z lasu

Data: 2019-02-09 09:15:49
Autor: `Pajdak
Wywołałem dzisiaj wilka z lasu
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q3k5sl$1t4l$1gioia.aioe.org...
W dniu śmierci Jana Olszewskiego TVP pokaże "Nocną zmianę". Manipulacją uderza w Tuska

Jeszcze do ciebie nie dotarło, że to właśnie manipulacja J.Kurskiego?

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/cugier-kotka-moje-pobicie-wyrezyserowal-kurski/vng0fw6

--
Pajdak

Data: 2019-02-09 10:05:12
Autor: boukun
Użytkownik "`Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
W dniu śmierci Jana Olszewskiego TVP pokaże "Nocną zmianę". Manipulacją uderza w Tuska

Jeszcze do ciebie nie dotarło, że to właśnie manipulacja J.Kurskiego?

Pajdak
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie taka znowu manipulacja, materiały są dokumentalne, sam Wałęsa kazał nagrywać...

boukun

Data: 2019-02-09 10:23:24
Autor: Pajdak.
manipulacje J.Kurskiego
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Sądzisz, że byłby az takim idiotą? Jako "bolek"? Prawda jest oczywista. W
"obaleniu" maczał paluchy Macierewicz i J.Kaczyński. Wałęsa od wojskowych z
Jednostek Nadwiślańskich dowiedział się co sie dzieje i uprzedził Antoniego.
O co chodziło? Podawałem ci link: o zagarnięcie majątku po byłej(?) komunie.
Tak na majątku społecznym powstała i uwłaszczyła się spółka Srebrna. Jak
sądzisz, skąd J.Kaczyńskiego stac na taką kasę? Dlaczego PiS wciąż opłaca
Rydzyka? Myśl trochę!

--
Pajdak

Data: 2019-02-09 11:17:12
Autor: boukun
manipulacje J.Kurskiego
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Masz czarno na białym w filmie, jak to było... i Tusk..., panowie, policzmy głosy.. :)
To nie ma żadnej manipulacji, widzimy stosunek Wałęsy i jak się wije jak ta żmija, żeby go nie ujawniono..., ale Świętoń powiedział na forum, że prezydent jest na liście agentury SB :)

boukun

Data: 2019-02-09 02:32:40
Autor: Bruno Brunowski
manipulacje J.Kurskiego
W dniu sobota, 9 lutego 2019 11:17:18 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> [...]

To nie ma żadnej manipulacji, widzimy stosunek Wałęsy i jak się wije jak ta żmija, żeby go nie ujawniono..., ale Świętoń powiedział na forum, że prezydent jest na liście agentury SB :)

Na filmie g... widać. To kuluarowe rozmowy i liczenie posłów.. Rzeczywiste głosowanie odbylo się na sali obrad i Olszewski poległ z kretesem.

Ze stenogramu tego glosowania: " W głosowaniu wzięło udział 425 posłów. Większość bezwzględna wynosi 213. Za uchwałą głosowało 273 posłów, przeciw uchwale - 119, wstrzymało się od głosu 33 posłów.
Stwierdzam, że Sejm podjął uchwałę o odwołaniu Rady Ministrów."

--
Bruno

Data: 2019-02-09 12:24:07
Autor: boukun
manipulacje J.Kurskiego
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

> [...]

Stwierdzam, że Sejm podjął uchwałę o odwołaniu Rady Ministrów."
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No i? Wszystko na wniosek Bolka i zgodnie z jego intrygą...

boukun

Data: 2019-02-09 03:54:28
Autor: Bruno Brunowski
manipulacje J.Kurskiego
W dniu sobota, 9 lutego 2019 12:24:11 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No i? Wszystko na wniosek Bolka i zgodnie z jego intrygą...

273-113 ten rząd nie miał poparcia Parlamentu. Ot cała intryga.

--
Bruno

Data: 2019-02-09 13:27:00
Autor: boukun
manipulacje J.Kurskiego

> [...]

No i? Wszystko na wniosek Bolka i zgodnie z jego intrygą...

273-113 ten rząd nie miał poparcia Parlamentu. Ot cała intryga.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie musiał mieć, rząd mniejszościowy do pewnego momentu funkcjonował...
Bolek to wykorzystał...

boukun

Data: 2019-02-09 05:20:30
Autor: Bruno Brunowski
manipulacje J.Kurskiego
W dniu sobota, 9 lutego 2019 13:27:06 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> [...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie musiał mieć, rząd mniejszościowy do pewnego momentu funkcjonował...

Dość kiepsko funkcjonował. Nie był w stanie przepchnąć przez Sejm najważniejszej ustawy - budżetu. Z pomniejszymi też im kiepsko szło.

Zresztą głosowanie za odwołaniem mówi samo za siebie: 273 do 119. To nie było rządzenie, a trwanie.

--
Bruno

Data: 2019-02-09 08:41:58
Autor: Bruno Brunowski
manipulacje J.Kurskiego

> [...]

Zresztą głosowanie za odwołaniem mówi samo za siebie: 273 do 119. To nie było rządzenie, a trwanie.

Wiesz jak to się robi, gdy na sali połowa to agentura. Chodziły słuchy, że Bolek w kuluarach do każdego napotkanego posła mówił, ty też jesteś na liście...

I Kurski tego w filmie nie zamieścił? A podobno taki rzetelny dokument przygotował...

Coś zaczynasz ściemniać, zaraz się okaże że po korytarzach sejmowych duch Moczara, a może i samego Bieruta krążył.

To był słabiutki rzad mniejszościowy który i tak by upadł.

--
Bruno

Data: 2019-02-09 17:54:13
Autor: boukun
manipulacje J.Kurskiego
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
1992 r. Premier Jan Olszewski odszedł a agenci pozostali

boukun

Data: 2019-02-09 17:57:54
Autor: u2
manipulacje J.Kurskiego
W dniu 09.02.2019 o 17:41, Br Br pisze:
[...]

czyli kupa, ktuś mu pomógł w upadku ? nakręcisz film Untergang ?:)

--
George Orwell :

Data: 2019-02-09 14:25:20
Autor: u2
manipulacje J.Kurskiego
W dniu 09.02.2019 o 14:20, Br Br pisze:
Zresztą głosowanie za odwołaniem mówi samo za siebie: 273 do 119. To nie było rządzenie, a trwanie.

a nie 27-1 ?:)

--
George Orwell :

Data: 2019-02-09 17:09:01
Autor: boukun
manipulacje J.Kurskiego

Data: 2019-02-10 08:26:02
Autor: Pajdak.
manipulacje J.Kurskiego
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q3md8o$1i06$1gioia.aioe.org...
 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No i? Wszystko na wniosek Bolka i zgodnie z jego intrygą...

A nie Macierewicza i J.Kaczyńskiego?

--
Pajdak

Data: 2019-02-10 09:03:07
Autor: Pajdak.
manipulacje J.Kurskiego
[...]

No i co w tym dziwnego? Tusk był w tamtych czasach pionkiem. Liczył głosy.

To nie ma żadnej manipulacji,

Buuuhahahhahahahahhhaaaa!

widzimy stosunek Wałęsy i jak się wije jak ta żmija, żeby go nie
ujawniono...,

Ze źródeł dobrze poinformowanych - Wałęsa to nie Bolek. Bolek to koles z bródką.

ale Świętoń powiedział na forum, że prezydent jest na liście agentury SB
:)

Wszyscy mówią, że J.Kaczyński to gej i co?

--
Pajdak

Data: 2019-02-10 10:39:54
Autor: boukun
manipulacje J.Kurskiego
Użytkownik "Pajdak."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q3omet$6rn$6@news.albasani.net...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie pajdak, to koleś z wąsami, i długim długopisem :)
A Tusek już był szkolony przez STASI...

boukun

Data: 2019-02-10 11:31:53
Autor: Pajdak
manipulacje J.Kurskiego
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q3orhc$atv$1gioia.aioe.org...
Użytkownik "Pajdak."  napisał w wiadomości grup Ze źródeł dobrze poinformowanych - Wałęsa to nie Bolek. Bolek to koles z
bródką. Pajdak

Nie pajdak, to koleś z wąsami, i długim długopisem :)

Skoro tak ci wcisnęli w POP PZPR to musisz w to wierzyć!

A Tusek już był szkolony przez STASI...

Gdzie był szkolony Macierewicz? ;-)))

--
Pajdak