Wywołanie negatywu-problem

Data: 2011-01-26 10:37:50
Autor: Zygmunt Dariusz
Wywołanie negatywu-problem
On Jan 26, 1:28 pm, " Mondo" <mondo-c...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Witam,

Od lat trzymam się tego samego zestawu, który zawsze mi się sprawdzał
Nawilżanie, woda bieżąca
HP5+ 120,  ID-11 1+3, 20min
Przerywacz ocet 1:10
Utrwalacz Ilford Rapid Fixer 1:4 ok. 6-8 min
Płukanie 20 min
Kąpiel w mirasolu
I zawsze było ok. Tym razem wszystko jest szare. Wszystko, łącznie z przerwami
między klatkami i początkiem i końcówką filmu. Zawsze te fragmenty były
przezroczyste.
Zdjęcia robione holgą i mamiya. Holga, wiadomo różnie się zachowuje; nie
doświetla, prześwietla. Na mamiye też brałem poprawkę, ponieważ pierwszy raz w
użyciu i wszystko robione na &#8222;automacie&#8221;. Ale skąd te szarości na całym
negatywie? Chemia świeża. Filmy z dwóch różnych paczek. To już siódmy film
taki wyszedł. Nie wiem czy wywoływać dalej czy coś zmienić w procedurze.
Może ktoś z Was ma jakiś pomysł?

Zastosuj dwa sposoby.
Pierwszy, to wywolaj jakis zupelnie nowy film, nie z tych serii ktore
do tej pory zle ci wychodzily.
Drugi, to oddaj jeden z tych swoich filmow, komus innemu do wywolania.
Dalej juz bedziesz wiedzial, co poczac.

Data: 2011-01-26 18:42:25
Autor: Mondo
Zygmunt Dariusz <zbronson@gmail.com> napisał(a):
[...]

No jest to jakiś pomysł:)
Dzięki
Mondo

Data: 2011-01-26 10:57:32
Autor: Zygmunt Dariusz
On Jan 26, 1:42 pm, "Mondo" <mondo-c...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Zygmunt Dariusz <zbron...@gmail.com> napisał(a):

> [...]
> do tej pory zle ci wychodzily.
> Drugi, to oddaj jeden z tych swoich filmow, komus innemu do wywolania.

Nie jakis, tylko najlepszy.

Data: 2011-01-26 19:06:34
Autor: Mondo
Wywołanie negatywu-problem

Nie jakis, tylko najlepszy.

Tak, wiem. Sprawdzę w ten sposób.
Może to "no" i "jakiś" nie zabrzmiało najlepiej:)

Dzięki
Mondo

Data: 2011-01-26 20:38:00
Autor: JA
On 2011-01-26 19:37:50 +0100, Zygmunt Dariusz <zbronson@gmail.com> said:

Zastosuj dwa sposoby.
Pierwszy, to wywolaj jakis zupelnie nowy film, nie z tych serii ktore
do tej pory zle ci wychodzily.
Drugi, to oddaj jeden z tych swoich filmow, komus innemu do wywolania.
Dalej juz bedziesz wiedzial, co poczac.

Też mi się wydaje, że gdzieś przegrzane mocno były.

Mondo, a ziarno jak?
--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

Data: 2011-01-26 22:09:46
Autor: Mondo
JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał(a):
Też mi się wydaje, że gdzieś przegrzane mocno były.

Co znaczy przegrzany?

Mondo, a ziarno jak?

Ziarno? normalnie jak to HP5+ w ID-11 w stężeniu 1:3:) Nie widzę (po samych
negatywach), jakiegoś extra wzrostu ziarna. Wygląda na takie jak zawsze.

Pozdrawiam
Mondo

--

Wywołanie negatywu-problem