Wywolywanie filmow BW w wyzszych temperaturach

Data: 2009-06-10 09:37:25
Autor: mm
Wywolywanie filmow BW w wyzszych temperaturach
;)

Otatnio wywołuję filmy w 24 stopniach, ponieważ nie muszę wtedy stosować płaszcza wodnego do utrzymania 20 stopnii (w domu mam ciepło). Skróciłem czasy wg zaleceń i jest ok. Zastanawiam się tylko, czy krótsze wołanie w wyższej temp. może dawać inne wyniki, niż wołanie dłuższe w niższej temp. Podbno zwiększa się ziarno, czy coś jeszcze?..

zmień wywoływacz na Tmax RS (te dwie literki RS są bardzo ważne, wywoływacz bez nich to inny wywoływacz). jest zdefiniowany dla 24*C
pozdr
mm
===
www.marekmadej.com
kącik o fotografii, galeria

Wywolywanie filmow BW w wyzszych temperaturach