Wywo³ywanie zgorszenia jest karalne

Data: 2010-03-09 19:35:15
Autor: abc
Wywo³ywanie zgorszenia jest karalne
Kodeks wykroczeñ Art. 51. § 1."Kto krzykiem, ha³asem, alarmem lub innym
wybrykiem zak³óca spokój, porz±dek publiczny, spoczynek nocny albo wywo³uje
zgorszenie w miejscu publicznym, podlega karze aresztu, ograniczenia
wolno¶ci albo grzywny."

Na razie brak jest jednak woli politycznej, aby to prawo egzekwowaæ.

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2010-03-09 10:50:52
Autor: J-23
Wywo³ywanie zgorszenia jest karalne
On 9 Mar, 19:35, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Kodeks wykrocze Art. 51. 1."Kto krzykiem, ha asem, alarmem lub innym
wybrykiem zak ca spok j, porz dek publiczny, spoczynek nocny albo wywo uje
zgorszenie w miejscu publicznym, podlega karze aresztu, ograniczenia
wolno ci albo grzywny."

Na razie brak jest jednak woli politycznej, aby to prawo egzekwowa .

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

Znow sie z Toba zgadzam. Niedopuszczalne jest i powinno byc scigane
prawem, dzwonienie dzwonami z wiezy kosciola nieopodal mojego
mieszkania. Co dzien mnie ten halas budzi!

J-23 itede...

Data: 2010-03-10 07:48:15
Autor: sofu
Wywolywanie zgorszenia jest karalne

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci
On 9 Mar, 19:35, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

prawem, dzwonienie dzwonami z wiezy kosciola nieopodal mojego
mieszkania. Co dzien mnie ten halas budzi!

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie tylko ty masz taki problem.

sofu

Data: 2010-03-09 19:39:28
Autor: abc
Wywo³ywanie zgorszenia jest karalne
"Biada ¶wiatu z powodu zgorszeñ! Musz± wprawdzie przyj¶æ zgorszenia, lecz
biada cz³owiekowi, przez którego dokonuje siê zgorszenie." (Mt 18:7)

--
W krzy¿u cierpienie, w krzy¿u zbawienie,
W krzy¿u mi³o¶ci nauka.

Data: 2010-03-09 19:56:48
Autor: meerkat
Wywo³ywanie zgorszenia jest karalne
podobno sokratesa ukatrupili z tego paragrafu ... chodzil i gorszyl przyklejajac plakaty o aborcji ...

Data: 2010-03-09 20:14:24
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-09 19:35, abc pisze:
[...]

Masz na my¶li te wszystkie procesje katolickie na wsiach i ma³ych miasteczkach?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-03-09 20:33:58
Autor: u2
W dniu 2010-03-09 20:14, jadrys pisze:

Masz na my¶li te wszystkie procesje katolickie na wsiach i ma³ych
miasteczkach?

Czy¿by¶ widzia³ choæby jedn± tak± procesjê ? :]

Data: 2010-03-09 20:39:52
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-09 20:33, u2 pisze:
W dniu 2010-03-09 20:14, jadrys pisze:

Masz na my¶li te wszystkie procesje katolickie na wsiach i ma³ych
miasteczkach?

Czy¿by¶ widzia³ choæby jedn± tak± procesjê ? :]

Tak widzia³em/widzê. Na wsiach jest to praktykowane.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-03-09 20:43:21
Autor: u2
W dniu 2010-03-09 20:39, jadrys pisze:

Czy¿by¶ widzia³ choæby jedn± tak± procesjê ? :]

Tak widzia³em/widzê. Na wsiach jest to praktykowane.

Co¶ bujasz. Ty nie jeste¶ ze wsi.

Data: 2010-03-09 20:46:37
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-09 20:43, u2 pisze:
W dniu 2010-03-09 20:39, jadrys pisze:

Czy¿by¶ widzia³ choæby jedn± tak± procesjê ? :]

Tak widzia³em/widzê. Na wsiach jest to praktykowane.

Co¶ bujasz. Ty nie jeste¶ ze wsi.

Od paru lat jestem wie¶niakiem.  I nic nie bujam.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-03-09 21:01:43
Autor: u2
W dniu 2010-03-09 20:46, jadrys pisze:

Czy¿by¶ widzia³ choæby jedn± tak± procesjê ? :]

Tak widzia³em/widzê. Na wsiach jest to praktykowane.

Co¶ bujasz. Ty nie jeste¶ ze wsi.

Od paru lat jestem wie¶niakiem.  I nic nie bujam.

Czy¿by¶ by³ kolejnym p³atnikiem KRUS z Marsza³kowskiej  ? :]

Data: 2010-03-09 21:05:08
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-09 21:01, u2 pisze:
[...]

Co¶ Ty! Nie mam nic wspólnego z Polskimi systemami emerytalnymi.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-03-09 21:30:44
Autor: u2
W dniu 2010-03-09 21:05, jadrys pisze:

Od paru lat jestem wie¶niakiem.  I nic nie bujam.

Czy¿by¶ by³ kolejnym p³atnikiem KRUS z Marsza³kowskiej  ? :]

Co¶ Ty! Nie mam nic wspólnego z Polskimi systemami emerytalnymi.

Czy¿by¶ by³ kolejnym Bekonem utrzymuj±cym siê z niemieckiego zasi³ku ? :]

Data: 2010-03-10 15:01:41
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-09 21:30, u2 pisze:
[...]

Nie, - jestem emerytem. Jednak emeryturê mam zagraniczn±.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-03-09 20:55:13
Autor: Grzegorz Z.
Wywo³ywanie zgorszenia jest karalne
Dnia Tue, 9 Mar 2010 19:35:15 +0100, abc napisa³(a):

[...]

Czyli jak u mnie po s±siedzku w tzw."ko¶ciele" 24 grudnia o pó³nocy zbyt
g³o¶no "bydlêta bêd± klêkaæ" to mogê zatelefonowaæ na 112 ¿eby zwinêli
proboszcza?

--
"Przyjemnie jest robiæ zakupy w niedzielê i s³yszeæ w¶ciek³e

Wywo³ywanie zgorszenia jest karalne