Wywo造wanie zgorszenia jest karalne

Data: 2010-03-09 10:50:52
Autor: J-23
Wywo造wanie zgorszenia jest karalne
On 9 Mar, 19:35, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Kodeks wykrocze Art. 51. 1."Kto krzykiem, ha asem, alarmem lub innym
wybrykiem zak ca spok j, porz dek publiczny, spoczynek nocny albo wywo uje
zgorszenie w miejscu publicznym, podlega karze aresztu, ograniczenia
wolno ci albo grzywny."

Na razie brak jest jednak woli politycznej, aby to prawo egzekwowa .

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

Znow sie z Toba zgadzam. Niedopuszczalne jest i powinno byc scigane
prawem, dzwonienie dzwonami z wiezy kosciola nieopodal mojego
mieszkania. Co dzien mnie ten halas budzi!

J-23 itede...

Data: 2010-03-10 07:48:15
Autor: sofu
Wywolywanie zgorszenia jest karalne

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci
On 9 Mar, 19:35, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

prawem, dzwonienie dzwonami z wiezy kosciola nieopodal mojego
mieszkania. Co dzien mnie ten halas budzi!

Nie tylko ty masz taki problem.

sofu

Wywo造wanie zgorszenia jest karalne