Wywoz smieci i Straz Miejska

Data: 2009-04-21 03:00:17
Autor: VoyteG
Wywoz smieci i Straz Miejska
Jaka jest podstawa prawna, do tego by Straz Miejska kontrolowala umowy
na wywoz smieci z posesji. Przeczytalem ustawe o Strazy Gminnej i
postawy prawnej nie znalazlem.... Zatem gdzie?

Data: 2009-04-21 12:28:30
Autor: Sebcio
VoyteG pisze:
Jaka jest podstawa prawna, do tego by Straz Miejska kontrolowala umowy
na wywoz smieci z posesji. Przeczytalem ustawe o Strazy Gminnej i
postawy prawnej nie znalazlem.... Zatem gdzie?

Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

--
Pozdrawiam,
Sebcio

Data: 2009-04-21 13:06:36
Autor: krzysiek82
Sebcio pisze:
    Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

i bardzo dobrze niech kontrolują, mam już dosyć worków ze śmieciami w lasach.

--
krzysiek82

Data: 2009-04-21 05:27:39
Autor: VoyteG
On 21 Kwi, 13:06, krzysiek82 <krzysiek...@02.pl> wrote:

i bardzo dobrze niech kontrolują, mam już dosyć worków ze śmieciami w
lasach.

jest i oczywiscie druga strona medalu, bo znajoma ma nieruchomosc i za
malo smieci podobno.. ;-)

akurat tam nie mieszka i prowadzi dzialalnosc gospodarcza, czy
posiadanie drugiego domu jest prawnym argumentem, ze tu sie smieci
malo?

Data: 2009-04-21 12:45:58
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 21 Apr 2009 05:27:39 -0700, VoyteG napisał(a):

i bardzo dobrze niech kontrolują, mam już dosyć worków ze śmieciami w
lasach.

jest i oczywiscie druga strona medalu, bo znajoma ma nieruchomosc i za
malo smieci podobno.. ;-)

Teraz jest taka koncepcja, że jak ktoś ma mało śmieci to niby do lasu wywozi.

akurat tam nie mieszka i prowadzi dzialalnosc gospodarcza, czy
posiadanie drugiego domu jest prawnym argumentem, ze tu sie smieci malo?

Nie jest, przy działalności też się chyba coś uzbiera?
Znajomy na podobne pytanie oświadczył, że śmieci segreguje -- czego lokalne MPO nie zapewnia -- i wywozi na własny koszt do odpowiednich pojemników. Co skądinąd było zgodne z prawdą.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Wywoz smieci i Straz Miejska