Wyz±bkowana Dębica Frigo HP2

Data: 2017-03-26 18:19:29
Autor: Cavallino
Wyz±bkowana Dębica Frigo HP2
W dniu 26-03-2017 o 17:52, Leszek Kowalski pisze:

Teraz pytanie, czy te wyz±bkowanie to będzie wada albo przypadło¶ć
danego typu opon, czy co¶ nie tak z zawieszeniem/geometri±?

Niektóre samochody z±bkuj± opony, zwłaszcza takie z niezależnym zawieszeniem.
Ceed mi tak zrobił po 2 latach - geometria była ok.

Data: 2017-03-26 18:44:37
Autor: Leszek Kowalski
W dniu 2017-03-26 o 18:19, Cavallino pisze:
[...]

Opony s± na Fordzie Mondeo Mk3. Problem pojawił się po 6 miesi±cach, czyli trochę za szybko chyba.
Z tego co czytałem, to problem raczej powinien dotyczyć tylnej osi, a u mnie jest na odwrót. Podejrzewam też sam± oponę, bo Frigo HP2 to nowo¶ć.

Pytanie czy na przyszły sezon założyć te wyz±bkowane na tył, czy na przód?

Leszek Kowalski

-- -
Ta wiadomo¶ć została sprawdzona na obecno¶ć wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.

Data: 2017-03-28 22:18:47
Autor: ąćęłńóśźż
Wyz±bkowana Dębica Frigo HP2
Przełóż, najlepiej LP na PT i PP na LT (ale w takim przypadku trzeba przekładać gumy na felgach - dodatkowa robota i więcej kosztuje - więc znacznie pro¶ciej jest przełożyć całe koła PP na PT i LP na LT).

-- -- -