Data: 2010-10-13 11:14:10 | |
Autor: Brzezi | |
Wyziewy z tłumika | |
¶ro, 13 paĽ 2010 o 10:44 GMT, news-gazeta napisał(a):
Witam. Jak jest zimno, to nierozgrzany silnik zazwyczaj zostawia ogromne kleby pary, a rozgrzany albo mniejsze, albo wcalem, wiec to podstawyowy powod roznicy ze jeden tak, a inny nie. Inna sprawa czy dziala na gazie, spalanie gazu wytwarza wieksze ilosci wody/pary i to tez ma wplyw Co do V8, to moje V8, nie jeeep ale MB, nawet wieczorami latem przy 10-15st wytwarzalo pare... Pozdrawiam Brzezi |
|
Data: 2010-10-13 14:42:12 | |
Autor: news-gazeta | |
Wyziewy z tłumika | |
Jak to możliwe? Czytaj±c wypowiedzi kolegów - nijak nie mogę powi±zać tego z tym przypadkiem. Pozdrawiam - Darek. |
|
Data: 2010-10-14 00:08:25 | |
Autor: BartekK | |
Wyziewy z tłumika | |
W dniu 2010-10-13 14:42, news-gazeta pisze:
No jakto? Samochód zimny, zimny układ wydechowy, a przynajmniej znacznie zimniejszy od spalin - powoduje wykraplanie się z schładzanych spalin wody (i innych dziwnych substancji). Skropliny zostają w tłumiku, bo auto daleko nie jeździ i nie zdąży rozgrzać całego wydechu na tyle, by odparować całą wodę w tłumiku. A gdy już się rozgrzeje - to gorące spaliny w gorącym tłumiku odparowują zebraną wilgoć i wyrzucają na dwór, a że mają (spaliny+para) temperaturę wyższą niż otoczenie (10-15st) to po ochłodzeniu ich do tych 10-15st okazuje się że para robi się nasycona i zmienia się w mgłę. -- | Bartlomiej Kuzniewski | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 |
|