Wyznanie

Data: 2010-07-29 07:54:17
Autor: Jacek B
Wyznanie
Kiedyś wydawało mi się że stwierdzenie iż kurduplowi mózg miesza się z guwnem jest chamskie.
Ale teraz uświadomił mi jeden kurdupel że to jest prawda.

JB __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5321 (20100728) __________

Data: 2010-07-29 09:36:47
Autor: HaMMeR
Wyznanie
On 2010-07-29 07:54, Jacek B wrote:
[...]

Nie martw sie, tak maja kompletni idioci, bo do pustego lba to czasami i ostatnia lajza zlosliwie sie wyprozni, czego jestes dobitnym przykladem..

Wyznanie