Wyznawca Nokii duma nad Samsung Omnia

Data: 2009-02-24 22:35:41
Autor: Waldek Godel
Wyznawca Nokii duma nad Samsung Omnia
Dnia Tue, 24 Feb 2009 22:32:45 +0100, Pooh napisał(a):

- Jak będzie z przesiadką z Symbiana, intuicyjnością itp?

Będzie ciężko, bo symbian jest nieintuicyjny i przyzwyczajenia będa bolały.

- Czy jest sposób na wyświetlenie zadań, zaplanowanych spotkań na dany
dzień na ekranie domyślnym czy trzeba wchodzić do kalendarza?

jest - zawsze można wyłączyć tą zabawkę Samsunga, włączyć normalny ekran
today i użyć jednego z tysięcy pluginów.

- Czy da się wyłączyć pokazywanie początku treści przychodzącego SMSa na
ekranie domyślnym (już ktoś o to tu pytał ale bez odpowiedzi)?

jw

- Czy zamiast korzystania z wbudowanego GPS można użyć zewnętrznego na BT?

można

- Jak sobie radzicie z wpisywaniem tekstów wiadomości?

używając klawiaturki ekranowej

- Jak z trwałością i gwarancją Samsungów (Nokia przy okazji naprawy
gwarancyjnej wymieniła mi gratis obudowę w trosce o moje zadowolenie)

Omnia ma opinię awaryjnej. Z drugiej strony nachalna reklama spowodowała,
że sprzedało się jej sporo i dużo egzemplarzy trafiło do przypadkowych osób

Kwestia jeszcze którego modelu używałeś, ale w zasadzie szybkość będzie
raczej dużym pozytywnym zaskoczeniem.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

Data: 2009-02-25 09:33:41
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
Dnia Tue, 24 Feb 2009 22:32:45 +0100, Pooh napisał(a):

- Jak będzie z przesiadką z Symbiana, intuicyjnością itp?

Będzie ciężko, bo symbian jest nieintuicyjny i przyzwyczajenia będa bolały.

Waldus nie pal tyle bo SYmbian to szczyt intuicji przy takim czyms jak WM.  Zastanow sie ile problemow sprawia ludziom Omnia a ile E51.

[...]

Zabawka samsunga to taki plugin jak inny tylko lepiej dopracowany i opisany w instrukcji.
\

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/

Data: 2009-03-03 20:24:05
Autor: Wojciech \"Spook\" Sura
Waldek Godel wrote:
Dnia Tue, 24 Feb 2009 22:32:45 +0100, Pooh napisał(a):

- Jak będzie z przesiadką z Symbiana, intuicyjnością itp?

Będzie ciężko, bo symbian jest nieintuicyjny i przyzwyczajenia będa
bolały.

Ale... masz jakieś wsparcie, prawda?

Przesiadłem się z Nokii 6230i na Nokię E66 i co chwilę jestem zaskakiwany jakimś logicznym i intuicyjnym ułatwieniem - ot, wyszukanie kontaktów zawierających np. "MAR" wymaga wciśnięcia trzech przycisków na ekranie gotowości. Wszystkie nieodebrane połączenia, wiadomości i emaile są dostępne również na ekranie gotowości, co więcej - każde z rozwijalną listą i szybkimi skrótami do oddzwonienia, odpisania smsa i tak dalej.

Nie znam Omni, ale jeśli pracuje na Windows Mobile, to osobiście odradzam. Po pierwsze, jeśli coś jest do wszystkiego, to jest do niczego. Mam osobno komórkę, która służy mi jako telefon i osobno palmtopa, z którego korzystam jak z mobilnego komputera (internet, PIM, czytnik ebooków, odtwarzacz mp3 i tak dalej). Palmofon to dla mnie świnka morska: ani świnka ani morska. Palmtop to nie jest, bo ma malusi ekranik (obecnie w HP Ipaq 214 mam 4" - chyba największy wśród wszystkich palmtopów), przeważnie z rozdzielczością QVGA, co zdecydowanie zmniejsza komfort pracy. Używać za długo jako palmtopa się raczej nie powinno, bo w końcu jest to też komórka, a każda minuta odsłuchanej mp3 skraca czas gotowości telefonu do pracy. Z drugiej strony nie jest to też telefonem, bo ma radykalnie krótszy od przeciętnych telefonów czas gotowości i pracy, ponieważ ma Windowsa na pokładzie, to potrafi się czasami niespodziewanie powiesić, obsługa kontaktów i wiadomości jest nieco utrudniona w stosunku do komórki, urządzenie generalnie nie jest pancerne - ekran dotykowy jest znacznie bardziej delikatny od zwykłych LCD w komórkach; upadnie raz, drugi trzeci i nic się nie stanie, a potem trafi na kamyk i będzie można podziwiać piękne rozlane kolory (przeżyłem uszkodzenie ekranu Acera n50 - koszta naprawy: ~500 zł).

Osobiście polecam E66, mogę szczerze powiedzieć że jest godnym następcą E65 (patrząc po opisach funkcjonalności w Internecie).

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !
! || spk ||    www.spook.freshsite.pl      / _ """*!

Data: 2009-03-03 21:09:41
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 3 Mar 2009 20:24:05 +0100, Wojciech "Spook" Sura napisał(a):

Przesiadłem się z Nokii 6230i na Nokię E66 i co chwilę jestem zaskakiwany jakimś logicznym i intuicyjnym ułatwieniem - ot, wyszukanie kontaktów zawierających np. "MAR" wymaga wciśnięcia trzech przycisków na ekranie

Windows Mobile potrafi również wyszukiwać po fragmentach tekstów w środku,
wyrazu nie tylko od początku.

Osobiście polecam E66, mogę szczerze powiedzieć że jest godnym następcą E65 (patrząc po opisach funkcjonalności w Internecie).

to jest smartfon, też jest do wszystkiego - czyli do niczego. Plątasz się w
zeznaniach

Data: 2009-03-03 23:26:25
Autor: Pooh
Dnia Tue, 3 Mar 2009 21:09:41 +0000, Waldek Godel napisał(a):

[...]
Ale jednak z naciskiem na FON.

--
Pooh                                 Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

Twój komputer też może być wolontariuszem!            http://zwijaj.pl/
Tanie hotele w Europie i nie tylko!        http://skocz.pl/tanie_hotele

Data: 2009-03-04 18:21:50
Autor: Wojciech \"Spook\" Sura
Pooh wrote:
[...]

I tu się absolutnie zgodzę. Najbardziej rozwinięta funkcjonalność dotyczy komunikacji (książka adresowa, historia połączeń, wiadomości sms/mms/email), zaś pozostałe funkcje po prostu są. Telefon do wszystkiego to może być taka Nokia N95 (czy ogólnie N-series, bo jeśli dobrze mi się wydaje, N jest od eNtertainment), która ma nawet sprzętowe wspomaganie grafiki na pokładzie.

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !
! || spk ||    www.spook.freshsite.pl      / _ """*!

Data: 2009-03-03 23:25:26
Autor: Pooh
Wyznawca Nokii duma nad Samsung Omnia
Dnia Tue, 3 Mar 2009 20:24:05 +0100, Wojciech "Spook" Sura napisał(a):
Osobiście polecam E66, mogę szczerze powiedzieć że jest godnym następcą E65
Zmienię na to jak mi się E65 skończy (chyba, że Nokia coś jeszcze wypuści w
międzyczasie).
Tymczasem zacząłem się rozglądać za palmtopem z odbiornikiem GPS - na razie
padło na Mio DigiWalker P560.

--
Pooh                                 Homepage: http://www.pooh.priv.pl/
Może chociaż pościgasz się z innymi? -- -- -- -- -- -- -- -> http://zwijaj.pl/

Data: 2009-03-05 10:00:36
Autor: Maciej Kulawik
[...]

Hmmm. W E51 tak się nie da. E66 ma nowszego symbiana?

Data: 2009-03-05 09:03:29
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 05 Mar 2009 10:00:36 +0100, Maciej Kulawik napisał(a):

[...]

Tak, ma.
Taki sam ficzer jest np. w SE c902, świetna sprawa.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Wyznawca Nokii duma nad Samsung Omnia