Wyznawca Nokii duma nad Samsung Omnia

Data: 2009-02-27 20:48:46
Autor: Kinky
Wyznawca Nokii duma nad Samsung Omnia
On Wt 24 lut 2009 10:32:45p Pooh <news@nospam.pooh.priv.pl> wrote in
news:11hiu5203ll9$.dlgpooh.priv.pl
No i ogólnie proszę o luźnie przemyślenia na temat tej przesiadki -
Nokiowy Symbian na Samsungowego Windowsa.

Napisze jako ktos, kto zrobil na odwrot: zamienil Omnie na E71. Otoz omnia to jest taki bajer, ktory ladnie wyglada na zdjeciach, filmikach na Youtube i na wystawie w sklepie. Po paru tygodniach mialem tego telefonu dosc. Jest to telefon powolny. Nieraz od klikniecia do wykonania polecenia potrafi uplynac kilka sekund. Ekran dotykowy jest do dupy. Sam sie jakos dziwnie rozkalibrowuje. Naciskam paluchem w jednym miejscu a naciska mi sie guzik lezacy centymetr dalej. Sama czulosc ekranu tez jest beznadziejna. Nieraz, zeby przesunac ekran w dol trzeba cisnac i cisnac. Przegladanie internetu to meczarnia. Niby Opera jest fajna, ale nieraz spotkasz sie z sytuacja, ze naciskajac na jakiegos linka otworza Ci sie wszystkie naokolo tylko nie ten, co chcesz. Jesli chodzi o ekran dotykowy to mam porownanie z iPodem Touch. Ciezko to wyjasnic pisemnie, ale po prostu uzywanie ekranu dotykowego na iPodzie sprawia mi przyjemnosc a na Omni przyprawialo o frustracje. Smutne ale prawdziwe. Jednak kropla, ktora przepelnila czare bylo w moim przypadku pisanie SMS-ow. Po prostu probujac pisac SMS-a na tej gownianej ekranowej klawiaturce (jest kilka do wyboru) w autobusie albo na ulicy po prostu mialem ochote j*bnac telefonem o chodnik. Tak wiec nie daj sie nabrac. Wszystkie parametry techniczne ten telefon ma ok, ale tylko na pismie. W praktyce uzywanie tego czegos jest po prostu _nieprzyjemne_.

Wyznawca Nokii duma nad Samsung Omnia