Wyższa kasta polityczna,elektryk podsadzony przez ubecję

Data: 2015-01-25 23:12:30
Autor: boukun
Wyższa kasta polityczna,elektryk podsadzony przez ubecję
Były prezydent pytany, czy widzi w Magdalenie Ogórek swoją następczynie stwierdził, że "gdyby awansować za urodę, to tak, bo to jest piękna dziewczyna". - Nie wiem, czy ma coś do powiedzenia. Wydaje mi się, że nie. Ona wciąż ma za duże braki, żeby zaliczać się do wyższej kasty politycznej - dodał Wałęsa.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Walesa-Ogorek-nie-ma-nic-do-powiedzenia-a-Duda-to-slaby-kandydat,wid,17206048,wiadomosc.html

~PJB 5 minut temu

A niezależnie od tego Bolek jest głupi.Wyższa kasta polityczna,elektryk podsadzony przez ubecję.

Darek_ 5 minut temu

A co ma do powiedzenia Bolek Wałęsa?

~Olo 5 minut temu

Bolo, czy to tej pani wina, ze ty z twoim "umikiem" nie jesteś w stanie pojąć o czym ta pani mówi? Więc nie wybredzaj i zamilcz na ten temat!

~jarecki dudikow 5 minut temu

jakiej kasty elektryku?

~Bananowe POwidla 5 minut temu

Tee, elektryku !!?? najpierw oddaj moje 100 mln, a potem sie wypowiadaj....

niePOdrodze 2 6 minut temu

HA ha ha ha ha mędrzec wydał głos ...

~santos 6 minut temu

Ćmok i gbur!!!

~Jaś 6 minut temu

Kuźwa jak cię widzę i słyszę to mi kartofle w piwnicy gniją

~ff 6 minut temu

a ty jestes BOLEK!!!!

~szin-bet 6 minut temu

Panie Bolku czy do linkwidowania trzeba dużo wiedzieć , po prostu sie linkwinduje i za linkwindacje bierze sie kase i ma sie forse .

~z 6 minut temu

"Mądrości" Bolka ciąg dalszy!

~Zamyślony 6 minut temu

Wałęsa to pajac.

~WSIoki 6 minut temu

SBcka sitwa w strachu przed Duda i Ogórek . tak trzymac .

~dziki 6 minut temu

Też mi się autorytet znalazł. Gość mówi o wyższej kaście, nosz kurde, on to chyba powinien należeć do kasty pariasów. Powiedzcie mi w końcu szczerze kto to był ten tw. Bolek?

~darek 7 minut temu

rzekł bolek.. który zna 1 język, polski oczywiscie :)

~wyborca 7 minut temu

Ogorek jest COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL, +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

~nieżyt 7 minut temu

Bolek już z Mahometem w klapie?

~hahaha 7 minut temu

Tak jak wałesa mysli moze 5% - z tego morał -Komorowski nie weidzie do II tury

Wyższa kasta polityczna,elektryk podsadzony przez ubecję