Wyzsza kultura

Data: 2018-11-30 09:42:09
Autor: J.F.
Wyzsza kultura
Zlecam wieczorem przelew wiekszej kwoty z aliora.

Na drugi dzien po poludniu - cos nie ma na docelowym koncie.
Sprawdzam w aliorze - jest w oczekujacych, data realizacji wczorajsza.

dzwonie ... oczekiwanie chyba z pol godziny, po czym przelaczaja mnie na kolejnego, i znow pol godziny czekania i sie urywa.
znow na infolinie, i ciagle tylko ostrzezenie "czas oczekiwania ponad 5 minut".

zlecam jeszcze raz.

w kolejnym dniu o 9:00 mam juz dwa przelewy oczekujace.
dzwone na info - tym razem w miare szybko, z 15 minut.
Weryfikacja, przelew czeka na potwierdzenie.
Ale to musza do mnie zadzwonic.

Dzwonia za pare minut, znow weryfikacja klienta, poszlo.

Oni tak zawsze ?

Wyzsza kultura  ... dla klientow w krawatach, co to mniej awanturujacy sa..

J.

Data: 2018-11-30 08:26:21
Autor: neoniusz
Wyzsza kultura
On Friday, November 30, 2018 at 9:43:21 AM UTC+1, J.F. wrote:
Zlecam wieczorem przelew wiekszej kwoty z aliora.

Na drugi dzien po poludniu - cos nie ma na docelowym koncie.
Sprawdzam w aliorze - jest w oczekujacych, data realizacji wczorajsza.

Mille robi podobnie (ale jednak nie czeka sie az tyle). Debilizmem u nich jest limit dzienny na jeden przelew zewnetrzny 50k, ktorego nie da sie zwiekszyc. Mozna sobie zaplanowac przelewy kilka dni wczesniej ofc na ten jeden dzien, ale np. w tym tygodniu 2 przelewy mi odrzucili z podpisem "podejrzenie duplikatu przelewu" :D Patologia. Ale na szczescie 5 min na infolinii i przeszly.

Data: 2018-11-30 08:44:52
Autor: Dawid Rutkowski
Wyzsza kultura
W dniu piątek, 30 listopada 2018 17:26:23 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:

[...]

Taa, i nawet w mille to nie jest limit sumy przelewów, które się w danym dniu wykonają, tylko limit sumy przelewów, nawet przyszłych, które są danego dnia zlecone. Pomysł...

Całe szczęście, że w milku w celu potwierdzenia nie trzeba czekać, aż zadzwonią, można od razu samemu.

Santander ma jeszcze gorzej - limit dzienny to 25k dla potwierdzanych kodem i ew. dodatkowe 10k dla niepotwierdzanych. A nawet nie wiem, ile miałem na początku, dopóki nie natrafiłem na tą rafę. Dobrze, że zmiana w ST - dostaje się aneks do umowy ;)

żubr zaś zadziwia limitem początkowym - aż 1k ;) Ale pozwala bez problemu zmienić na 13 dziewiątek.
Muszę posprawdzać jeszcze na innych RORach.

Data: 2018-11-30 10:51:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Wyzsza kultura
"J.F.":

Oni tak zawsze ?

W trosce o Twoje pieniądze, pragnąc Twojego dobra...

Zazwyczaj łatwiej wpłacić niż wypłacić.

--
Eneuel

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-11-30 12:37:54
Autor: PiteR
Wyzsza kultura
Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

"J.F.":

Oni tak zawsze ?

W trosce o Twoje pieniądze, pragnąc Twojego dobra...

Zazwyczaj łatwiej wpłacić niż wypłacić.

Zabezpieczenie przeciw wnuczkom? ;)

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2018-11-30 13:47:08
Autor: J.F.
Wyzsza kultura
Użytkownik "PiteR"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA9AA807F0CDBPanElektronik@localhost.net...
[...]

O zabezpieczenie nie mam pretensji, nawet popieram.
Ale:
-inne banki same dzwonia, nieproszone,
-czemu godzine do infolinii sie dzwoni,
-czemu sie nie pokazuje informacja, ze bedzie dodatkowa autoryzacja ?
-jak rozumiec "data realizacji przelewu 27.11" jesli jest juz 28.11 ....

J.

Data: 2018-11-30 23:26:58
Autor: PiteR
Wyzsza kultura
J.F. pisze tak:

[...]

zoptymalizowali słuchawki

-czemu godzine do infolinii sie dzwoni,

zoptymalizowali słuchawki

-czemu sie nie pokazuje informacja, ze bedzie dodatkowa autoryzacja ?

zoptymalizowali informatyków

-jak rozumiec "data realizacji przelewu 27.11" jesli jest juz 28.11

nou rekord utworzony 27 i otwarty do edycji ;)

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2018-11-30 13:48:11
Autor: J.F.
Wyzsza kultura
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ptr17o$dkm$1@node2.news.atman.pl...
"J.F.":
Oni tak zawsze ?
W trosce o Twoje pieniądze, pragnąc Twojego dobra...
Zazwyczaj łatwiej wpłacić niż wypłacić.

Pewne jak w radzieckim banku :-)

Ale u Czarnieckiego to wplacic tez trudno (prezes Getback) :-)

J.

Data: 2018-11-30 14:33:10
Autor: wiatrak
Wyzsza kultura
W dniu 2018-11-30 o 09:42, J.F. pisze:
Zlecam wieczorem przelew wiekszej kwoty z aliora.

Na drugi dzien po poludniu - cos nie ma na docelowym koncie.
Sprawdzam w aliorze - jest w oczekujacych, data realizacji wczorajsza.

  To samo miałem w środę. Skończyło mi się 2,7% na oszczędnosciowym to rano 7.30 zrobiłem przelew całej kwoty na zewnątrz. Wisiał w oczekujących, ale myślałem ze dlatego że oni pierwszy eliksir wychodzący,mają o 9.30. Zagladam po 10-tej, dalej wisi w oczekujących. Więc dzwonię. Panienka mi mówi ze przelew zatrzymał "dział bezpieczeństwa" i będą do mnie dzwonić. Ja jej , ze ja nie mam czasu i potrzebuję zeby przelew wyszedł dziś. Zakomunikowała mi, że w takim razie ona mnie zweryfikuje, ale musi do mnie zadzwonić. Za kilka minut zadzwoniła, zadała parę pytań i zwolniła przelew. Ale dobrze że sprawdziłem czy wyszedł bo by sobie wisiał. Oni z telefonem w takim przypadku widocznie się nie śpieszą. Ja rozumiem, ze chodzi o bezpieczeństwo kasy. Ale powinni zadzwonić i sprawdzić klienta, a oni wolą zeby kasa leżała u nich. Klienta mają w 4 literach.

Data: 2018-12-02 09:53:10
Autor: Roman S.
Wyzsza kultura
W dniu piątek, 30 listopada 2018 14:33:15 UTC+1 użytkownik wiatrak napisał:
> [...]
>   To samo miałem w środę. Skończyło mi się 2,7% na oszczędnosciowym to rano 7.30 zrobiłem przelew całej kwoty na zewnątrz. Wisiał w oczekujących, ale myślałem ze dlatego że oni pierwszy eliksir wychodzący,mają o 9.30.
+1
Też, z tego samego powodu, wyrzucałem wszystko z oszczędnościowego i też "względy bezpieczeństwa bla, bla, bla". Ale, co ciekawe, nikt nie zadzwonił a przelew się wykonał w terminie.
PS. Gdzie przelewałeś? Jest jeszcze jakieś oszczednosciowe sensownie oprocentowane? Wszystkiego w lokaty bym nie chciał pchać, jakaś minimalna płynność jest wskazana :D

Data: 2018-12-04 10:39:26
Autor: wiatrak
Wyzsza kultura

PS. Gdzie przelewałeś? Jest jeszcze jakieś oszczednosciowe sensownie oprocentowane? Wszystkiego w lokaty bym nie chciał pchać, jakaś minimalna płynność jest wskazana :D

Millennium?

Data: 2018-12-04 12:28:04
Autor: Roman S.
Wyzsza kultura
W dniu wtorek, 4 grudnia 2018 10:39:30 UTC+1 użytkownik wiatrak napisał:
> PS. Gdzie przelewałeś? Jest jeszcze jakieś oszczednosciowe sensownie oprocentowane? Millennium?

Dzięki, faktycznie! Miałem tam kilkadziesiąt groszy po poprzednim sprzątaniu, już uzupełniłem. Do marca spokój :)

Data: 2018-12-02 10:55:29
Autor: spider
Wyzsza kultura
[...]

Mnie w Tmobile Banku tak załatwili. Ja rozumiem że bezpieczeństwo, ale to był przelew na zdefiniowane moje konto w innym banku. W dodatku przy weryfikacji na infolinii 2 razy mnie odrzucali, bo mieli błędne dane w systemie (po migracji z ASync zamienili adres zamieszkania z zameldowania) więc aby przejść weryfikację musiałem nakłamać ;)
Próbowałem się dowiedzieć od jakiej kwoty stosują takie czary, ale nie chcieli powiedzieć. Na przyszłość podzielę na kilka przelewów po 49,9 tys. i pewnie wszystko gładko przejdzie.

Data: 2018-12-06 06:00:59
Autor: gtoni13
Wyzsza kultura
Ten bank ze swymi procedurami jest CHORY.
Wczoraj po przerwie przeszlo 5 lak, chcialem z zona zalozyc znowu konto
wspolne. Zona chce marmurek blisko domu-dobrze. Konto zalozone, wracam do
domu chce sie zalogowac - i nic, SMS pierwszego logowania nie przychodzi,
wystukałem 3 razy byle co by sprawdzic kanaly - na maile nic nie przychodzi
ani bledne logowanie, ani zablokowanie konta. Przez infolinie tez nie bo
chca telepin, skad go wezme ! Ide dzisiaj do banku i gadam co i jak a oni,
ze powinienem sie logowac haslami z przed 5 lat i starym telepinem !!
IDIOTYZM po zamknieciu kont mam trzymać hasla i telepiny przez LATA !!
Przeciez dla bezpieczenstwa co pierwsz sie robi po zamknieciu kont, to likwidacja hasel i telepinu - ale to nie w tym "banczku". Trzeba to chyba zglosic do GIODO i nadzoru bankowego. Odchodze na stale z tego syfu !!
gtoni

Data: 2018-12-06 10:24:10
Autor: Dawid Rutkowski
Wyzsza kultura
W dniu czwartek, 6 grudnia 2018 15:01:01 UTC+1 użytkownik gto...@gmail..com napisał:

[...]

Ten typ tak ma - ale też bez winy nie jesteś.
Rozwiązanie umowy rachunków nie powoduje rozwiązania umowy usług bankowości elektronicznej. Dlatego dostajesz ten sam identyfikator - o ile nie zmieniłeś PESELa (możliwe w wypadku zmiany płci - w PESELu zakodowana jest płeć).
Więc i Twoja wina - taka, że kiedyś miałeś konto w mBąku - bo konia z rzędem temu, komu uda się rozwiązać tą umowę bankowości elektronicznej...

Data: 2018-12-06 12:09:03
Autor: gtoni13
Wyzsza kultura
O tym to ja wiedzialem /identyfikatory/ a nawet chcialem miec te same co
dawniej, chcielem miec nawet ten sam nr konta bo mialem z promocji w syncu z
data urodzenia w tresci. Ale nie przeszlo, za to wlepili stare kody chyba, ale i to nie jestem pewien. Jedny slowem totalna porazka konta do zamkniecia !!
To chdzi o Aliora / wyzsza kultura bankowosci z melonikiem, winno byc nocnikiem !/ a nie mBank, ten sprawuje mi sie dobrze

Wyzsza kultura