Data: 2018-11-30 09:42:09 | |
Autor: J.F. | |
Wyzsza kultura | |
Zlecam wieczorem przelew wiekszej kwoty z aliora.
Na drugi dzien po poludniu - cos nie ma na docelowym koncie. Sprawdzam w aliorze - jest w oczekujacych, data realizacji wczorajsza. dzwonie ... oczekiwanie chyba z pol godziny, po czym przelaczaja mnie na kolejnego, i znow pol godziny czekania i sie urywa. znow na infolinie, i ciagle tylko ostrzezenie "czas oczekiwania ponad 5 minut". zlecam jeszcze raz. w kolejnym dniu o 9:00 mam juz dwa przelewy oczekujace. dzwone na info - tym razem w miare szybko, z 15 minut. Weryfikacja, przelew czeka na potwierdzenie. Ale to musza do mnie zadzwonic. Dzwonia za pare minut, znow weryfikacja klienta, poszlo. Oni tak zawsze ? Wyzsza kultura ... dla klientow w krawatach, co to mniej awanturujacy sa.. J. |
|
Data: 2018-11-30 08:26:21 | |
Autor: neoniusz | |
Wyzsza kultura | |
On Friday, November 30, 2018 at 9:43:21 AM UTC+1, J.F. wrote:
Zlecam wieczorem przelew wiekszej kwoty z aliora. Mille robi podobnie (ale jednak nie czeka sie az tyle). Debilizmem u nich jest limit dzienny na jeden przelew zewnetrzny 50k, ktorego nie da sie zwiekszyc. Mozna sobie zaplanowac przelewy kilka dni wczesniej ofc na ten jeden dzien, ale np. w tym tygodniu 2 przelewy mi odrzucili z podpisem "podejrzenie duplikatu przelewu" :D Patologia. Ale na szczescie 5 min na infolinii i przeszly. |
|
Data: 2018-11-30 08:44:52 | |
Autor: Dawid Rutkowski | |
Wyzsza kultura | |
W dniu piątek, 30 listopada 2018 17:26:23 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:
Mille robi podobnie (ale jednak nie czeka sie az tyle). Debilizmem u nich jest limit dzienny na jeden przelew zewnetrzny 50k, ktorego nie da sie zwiekszyc. Mozna sobie zaplanowac przelewy kilka dni wczesniej ofc na ten jeden dzien, ale np. w tym tygodniu 2 przelewy mi odrzucili z podpisem "podejrzenie duplikatu przelewu" :D Patologia. Ale na szczescie 5 min na infolinii i przeszly. Taa, i nawet w mille to nie jest limit sumy przelewów, które się w danym dniu wykonają, tylko limit sumy przelewów, nawet przyszłych, które są danego dnia zlecone. Pomysł... Całe szczęście, że w milku w celu potwierdzenia nie trzeba czekać, aż zadzwonią, można od razu samemu. Santander ma jeszcze gorzej - limit dzienny to 25k dla potwierdzanych kodem i ew. dodatkowe 10k dla niepotwierdzanych. A nawet nie wiem, ile miałem na początku, dopóki nie natrafiłem na tą rafę. Dobrze, że zmiana w ST - dostaje się aneks do umowy ;) żubr zaś zadziwia limitem początkowym - aż 1k ;) Ale pozwala bez problemu zmienić na 13 dziewiątek. Muszę posprawdzać jeszcze na innych RORach. |
|
Data: 2018-11-30 10:51:50 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Wyzsza kultura | |
"J.F.":
Oni tak zawsze ? W trosce o Twoje pieniądze, pragnąc Twojego dobra... Zazwyczaj łatwiej wpłacić niż wypłacić. -- Eneuel -- -- Android NewsGroup Reader-- -- http://usenet.sinaapp.com/ |
|
Data: 2018-11-30 12:37:54 | |
Autor: PiteR | |
Wyzsza kultura | |
Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:
"J.F.": Zabezpieczenie przeciw wnuczkom? ;) -- Piotrek Let me see your war face. |
|
Data: 2018-11-30 13:47:08 | |
Autor: J.F. | |
Wyzsza kultura | |
Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA9AA807F0CDBPanElektronik@localhost.net...
Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak: "J.F.": Zabezpieczenie przeciw wnuczkom? ;) O zabezpieczenie nie mam pretensji, nawet popieram. Ale: -inne banki same dzwonia, nieproszone, -czemu godzine do infolinii sie dzwoni, -czemu sie nie pokazuje informacja, ze bedzie dodatkowa autoryzacja ? -jak rozumiec "data realizacji przelewu 27.11" jesli jest juz 28.11 .... J. |
|
Data: 2018-11-30 23:26:58 | |
Autor: PiteR | |
Wyzsza kultura | |
J.F. pisze tak:
W trosce o Twoje pieniądze, pragnąc Twojego dobra... -inne banki same dzwonia, nieproszone, zoptymalizowali słuchawki -czemu godzine do infolinii sie dzwoni, zoptymalizowali słuchawki -czemu sie nie pokazuje informacja, ze bedzie dodatkowa autoryzacja ? zoptymalizowali informatyków -jak rozumiec "data realizacji przelewu 27.11" jesli jest juz 28.11 nou rekord utworzony 27 i otwarty do edycji ;) -- Piotrek Let me see your war face. |
|
Data: 2018-11-30 13:48:11 | |
Autor: J.F. | |
Wyzsza kultura | |
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ptr17o$dkm$1@node2.news.atman.pl...
"J.F.": Oni tak zawsze ?W trosce o Twoje pieniądze, pragnąc Twojego dobra... Pewne jak w radzieckim banku :-) Ale u Czarnieckiego to wplacic tez trudno (prezes Getback) :-) J. |
|
Data: 2018-11-30 14:33:10 | |
Autor: wiatrak | |
Wyzsza kultura | |
W dniu 2018-11-30 o 09:42, J.F. pisze:
Zlecam wieczorem przelew wiekszej kwoty z aliora.To samo miałem w środę. Skończyło mi się 2,7% na oszczędnosciowym to rano 7.30 zrobiłem przelew całej kwoty na zewnątrz. Wisiał w oczekujących, ale myślałem ze dlatego że oni pierwszy eliksir wychodzący,mają o 9.30. Zagladam po 10-tej, dalej wisi w oczekujących. Więc dzwonię. Panienka mi mówi ze przelew zatrzymał "dział bezpieczeństwa" i będą do mnie dzwonić. Ja jej , ze ja nie mam czasu i potrzebuję zeby przelew wyszedł dziś. Zakomunikowała mi, że w takim razie ona mnie zweryfikuje, ale musi do mnie zadzwonić. Za kilka minut zadzwoniła, zadała parę pytań i zwolniła przelew. Ale dobrze że sprawdziłem czy wyszedł bo by sobie wisiał. Oni z telefonem w takim przypadku widocznie się nie śpieszą. Ja rozumiem, ze chodzi o bezpieczeństwo kasy. Ale powinni zadzwonić i sprawdzić klienta, a oni wolą zeby kasa leżała u nich. Klienta mają w 4 literach. |
|
Data: 2018-12-02 09:53:10 | |
Autor: Roman S. | |
Wyzsza kultura | |
W dniu piątek, 30 listopada 2018 14:33:15 UTC+1 użytkownik wiatrak napisał:
W dniu 2018-11-30 o 09:42, J.F. pisze:+1 Też, z tego samego powodu, wyrzucałem wszystko z oszczędnościowego i też "względy bezpieczeństwa bla, bla, bla". Ale, co ciekawe, nikt nie zadzwonił a przelew się wykonał w terminie. PS. Gdzie przelewałeś? Jest jeszcze jakieś oszczednosciowe sensownie oprocentowane? Wszystkiego w lokaty bym nie chciał pchać, jakaś minimalna płynność jest wskazana :D |
|
Data: 2018-12-04 10:39:26 | |
Autor: wiatrak | |
Wyzsza kultura | |
PS. Gdzie przelewałeś? Jest jeszcze jakieś oszczednosciowe sensownie oprocentowane? Wszystkiego w lokaty bym nie chciał pchać, jakaś minimalna płynność jest wskazana :D Millennium? |
|
Data: 2018-12-04 12:28:04 | |
Autor: Roman S. | |
Wyzsza kultura | |
W dniu wtorek, 4 grudnia 2018 10:39:30 UTC+1 użytkownik wiatrak napisał:
> PS. Gdzie przelewałeś? Jest jeszcze jakieś oszczednosciowe sensownie oprocentowane? Millennium? Dzięki, faktycznie! Miałem tam kilkadziesiąt groszy po poprzednim sprzątaniu, już uzupełniłem. Do marca spokój :) |
|
Data: 2018-12-02 10:55:29 | |
Autor: spider | |
Wyzsza kultura | |
W dniu 2018-11-30 o 09:42, J.F. pisze:
Zlecam wieczorem przelew wiekszej kwoty z aliora. Mnie w Tmobile Banku tak załatwili. Ja rozumiem że bezpieczeństwo, ale to był przelew na zdefiniowane moje konto w innym banku. W dodatku przy weryfikacji na infolinii 2 razy mnie odrzucali, bo mieli błędne dane w systemie (po migracji z ASync zamienili adres zamieszkania z zameldowania) więc aby przejść weryfikację musiałem nakłamać ;) Próbowałem się dowiedzieć od jakiej kwoty stosują takie czary, ale nie chcieli powiedzieć. Na przyszłość podzielę na kilka przelewów po 49,9 tys. i pewnie wszystko gładko przejdzie. |
|
Data: 2018-12-06 06:00:59 | |
Autor: gtoni13 | |
Wyzsza kultura | |
Ten bank ze swymi procedurami jest CHORY.
Wczoraj po przerwie przeszlo 5 lak, chcialem z zona zalozyc znowu konto wspolne. Zona chce marmurek blisko domu-dobrze. Konto zalozone, wracam do domu chce sie zalogowac - i nic, SMS pierwszego logowania nie przychodzi, wystukałem 3 razy byle co by sprawdzic kanaly - na maile nic nie przychodzi ani bledne logowanie, ani zablokowanie konta. Przez infolinie tez nie bo chca telepin, skad go wezme ! Ide dzisiaj do banku i gadam co i jak a oni, ze powinienem sie logowac haslami z przed 5 lat i starym telepinem !! IDIOTYZM po zamknieciu kont mam trzymać hasla i telepiny przez LATA !! Przeciez dla bezpieczenstwa co pierwsz sie robi po zamknieciu kont, to likwidacja hasel i telepinu - ale to nie w tym "banczku". Trzeba to chyba zglosic do GIODO i nadzoru bankowego. Odchodze na stale z tego syfu !! gtoni |
|
Data: 2018-12-06 10:24:10 | |
Autor: Dawid Rutkowski | |
Wyzsza kultura | |
W dniu czwartek, 6 grudnia 2018 15:01:01 UTC+1 użytkownik gto...@gmail..com napisał:
ze powinienem sie logowac haslami z przed 5 lat i starym telepinem !! Ten typ tak ma - ale też bez winy nie jesteś. Rozwiązanie umowy rachunków nie powoduje rozwiązania umowy usług bankowości elektronicznej. Dlatego dostajesz ten sam identyfikator - o ile nie zmieniłeś PESELa (możliwe w wypadku zmiany płci - w PESELu zakodowana jest płeć). Więc i Twoja wina - taka, że kiedyś miałeś konto w mBąku - bo konia z rzędem temu, komu uda się rozwiązać tą umowę bankowości elektronicznej... |
|
Data: 2018-12-06 12:09:03 | |
Autor: gtoni13 | |
Wyzsza kultura | |
O tym to ja wiedzialem /identyfikatory/ a nawet chcialem miec te same co
dawniej, chcielem miec nawet ten sam nr konta bo mialem z promocji w syncu z data urodzenia w tresci. Ale nie przeszlo, za to wlepili stare kody chyba, ale i to nie jestem pewien. Jedny slowem totalna porazka konta do zamkniecia !! To chdzi o Aliora / wyzsza kultura bankowosci z melonikiem, winno byc nocnikiem !/ a nie mBank, ten sprawuje mi sie dobrze |