Wyzsza kultura

Data: 2018-11-30 14:33:10
Autor: wiatrak
Wyzsza kultura
W dniu 2018-11-30 o 09:42, J.F. pisze:
Zlecam wieczorem przelew wiekszej kwoty z aliora.

Na drugi dzien po poludniu - cos nie ma na docelowym koncie.
Sprawdzam w aliorze - jest w oczekujacych, data realizacji wczorajsza.

  To samo miałem w środę. Skończyło mi się 2,7% na oszczędnosciowym to rano 7.30 zrobiłem przelew całej kwoty na zewnątrz. Wisiał w oczekujących, ale myślałem ze dlatego że oni pierwszy eliksir wychodzący,mają o 9.30. Zagladam po 10-tej, dalej wisi w oczekujących. Więc dzwonię. Panienka mi mówi ze przelew zatrzymał "dział bezpieczeństwa" i będą do mnie dzwonić. Ja jej , ze ja nie mam czasu i potrzebuję zeby przelew wyszedł dziś. Zakomunikowała mi, że w takim razie ona mnie zweryfikuje, ale musi do mnie zadzwonić. Za kilka minut zadzwoniła, zadała parę pytań i zwolniła przelew. Ale dobrze że sprawdziłem czy wyszedł bo by sobie wisiał. Oni z telefonem w takim przypadku widocznie się nie śpieszą. Ja rozumiem, ze chodzi o bezpieczeństwo kasy. Ale powinni zadzwonić i sprawdzić klienta, a oni wolą zeby kasa leżała u nich. Klienta mają w 4 literach.

Data: 2018-12-02 09:53:10
Autor: Roman S.
Wyzsza kultura
W dniu piątek, 30 listopada 2018 14:33:15 UTC+1 użytkownik wiatrak napisał:
> [...]
>   To samo miałem w środę. Skończyło mi się 2,7% na oszczędnosciowym to rano 7.30 zrobiłem przelew całej kwoty na zewnątrz. Wisiał w oczekujących, ale myślałem ze dlatego że oni pierwszy eliksir wychodzący,mają o 9.30.
+1
Też, z tego samego powodu, wyrzucałem wszystko z oszczędnościowego i też "względy bezpieczeństwa bla, bla, bla". Ale, co ciekawe, nikt nie zadzwonił a przelew się wykonał w terminie.
PS. Gdzie przelewałeś? Jest jeszcze jakieś oszczednosciowe sensownie oprocentowane? Wszystkiego w lokaty bym nie chciał pchać, jakaś minimalna płynność jest wskazana :D

Data: 2018-12-04 10:39:26
Autor: wiatrak
Wyzsza kultura

PS. Gdzie przelewałeś? Jest jeszcze jakieś oszczednosciowe sensownie oprocentowane? Wszystkiego w lokaty bym nie chciał pchać, jakaś minimalna płynność jest wskazana :D

Millennium?

Data: 2018-12-04 12:28:04
Autor: Roman S.
Wyzsza kultura
W dniu wtorek, 4 grudnia 2018 10:39:30 UTC+1 użytkownik wiatrak napisał:
> PS. Gdzie przelewałeś? Jest jeszcze jakieś oszczednosciowe sensownie oprocentowane? Millennium?

Dzięki, faktycznie! Miałem tam kilkadziesiąt groszy po poprzednim sprzątaniu, już uzupełniłem. Do marca spokój :)

Wyzsza kultura