Data: 2018-12-06 06:00:59 | |
Autor: gtoni13 | |
Wyzsza kultura | |
Ten bank ze swymi procedurami jest CHORY.
Wczoraj po przerwie przeszlo 5 lak, chcialem z zona zalozyc znowu konto wspolne. Zona chce marmurek blisko domu-dobrze. Konto zalozone, wracam do domu chce sie zalogowac - i nic, SMS pierwszego logowania nie przychodzi, wystukałem 3 razy byle co by sprawdzic kanaly - na maile nic nie przychodzi ani bledne logowanie, ani zablokowanie konta. Przez infolinie tez nie bo chca telepin, skad go wezme ! Ide dzisiaj do banku i gadam co i jak a oni, ze powinienem sie logowac haslami z przed 5 lat i starym telepinem !! IDIOTYZM po zamknieciu kont mam trzymać hasla i telepiny przez LATA !! Przeciez dla bezpieczenstwa co pierwsz sie robi po zamknieciu kont, to likwidacja hasel i telepinu - ale to nie w tym "banczku". Trzeba to chyba zglosic do GIODO i nadzoru bankowego. Odchodze na stale z tego syfu !! gtoni |
|
Data: 2018-12-06 10:24:10 | |
Autor: Dawid Rutkowski | |
Wyzsza kultura | |
W dniu czwartek, 6 grudnia 2018 15:01:01 UTC+1 użytkownik gto...@gmail..com napisał:
ze powinienem sie logowac haslami z przed 5 lat i starym telepinem !! Ten typ tak ma - ale też bez winy nie jesteś. Rozwiązanie umowy rachunków nie powoduje rozwiązania umowy usług bankowości elektronicznej. Dlatego dostajesz ten sam identyfikator - o ile nie zmieniłeś PESELa (możliwe w wypadku zmiany płci - w PESELu zakodowana jest płeć). Więc i Twoja wina - taka, że kiedyś miałeś konto w mBąku - bo konia z rzędem temu, komu uda się rozwiązać tą umowę bankowości elektronicznej... |
|