Wyzsza kultura

Data: 2018-12-06 12:09:03
Autor: gtoni13
Wyzsza kultura
O tym to ja wiedzialem /identyfikatory/ a nawet chcialem miec te same co
dawniej, chcielem miec nawet ten sam nr konta bo mialem z promocji w syncu z
data urodzenia w tresci. Ale nie przeszlo, za to wlepili stare kody chyba, ale i to nie jestem pewien. Jedny slowem totalna porazka konta do zamkniecia !!
To chdzi o Aliora / wyzsza kultura bankowosci z melonikiem, winno byc nocnikiem !/ a nie mBank, ten sprawuje mi sie dobrze

Wyzsza kultura