Data: 2009-09-18 19:08:24 | |
Autor: spammtrapp | |
Wyzsza kultura bankowosci - czyli o A lior Banku w paru s³owach | |
1. Placówka (jedyna w Bielsku) otwarta do 18:00, wszedlem o 16:50, na 8 stanowisk:
- 2 dla klienta zamoznego - puste - 2 okienka czynne - 6 boksów pustych 2. Kobieta co chwile macha³a myszk± jakby sie jej cos wiesza³o w komputerze. W sumie wieksza czê¶æ czasu spêdza³a na machaniu myszk± :) 3. Chcialem przeniesc karte kredytow±, kobiecina stwierdzi³a ze prosciej bêdzie przeliczyc zdolnosc zak³adaj±c ze staram sie o now± kartê bo "wyliczanie i wype³nianie przy przeniesieniu d³uzej trwaj±". Co pozosta³o, zgodzi³em sie i chyba dobrze bo nie wiem ile bym czeka³ nie ustêpuj±c (patrz pkt. 2, machanie myszk±) 4. Kobiecina wyraznie zdziwiona ze kadrowa z mojej firmy s³owa im nie powie na temat tego czy u nich pracuje taki a taki i ile zarabia. (po co im zaswiadczenie o zarobkach skoro przedstawiam wyci±gi z karty? w koncu to przeniesienie a limit smieszny bo 8000) 5. Mimo wype³nionego wniosku przez internet przedstawiono mi do wypelnienia formularzyk. Gostek z ktorym byla umawiana wizyta nic o tym nie wspomina³ a wysz³o na to ze musialbym ze soba zabrac umowe z pracy, kwity z wyp³at etc... etc... Reasumuj±c, przeprosilem, podziekowalem i wyszedlem. Nie chce wpisywac z pamieci bo moge wklepac bzdury a formularza do domu zeby spokojnie wypelnic dac nie chcieli bo: "uzupelni Pan pozniej" Wyzsza kultura bankowosci powinna zauwazyc ze zwykle city wyslalo do mnie przedstawiciela z wypelnionym formularzem (w koncu po cos go wypelnialem przez internet) i jego wizyta zajela jakis kwadrans. W aliorze spedzilem pol godziny i wyszedlem bo za przeproszeniem wkurwia³o mnie to ze babka wiecej nerwowo macha myszka niz pracuje. Pecha mialem czy tak to u nich wyglada? |
|
Data: 2009-09-18 10:27:13 | |
Autor: szczurwa | |
Wyzsza kultura bankowosci - czyli o Alior Banku w paru s³owach | |
On 18 Wrz, 19:08, spammtrapp <gdzies...@w.necie> wrote:
Pecha mialem czy tak to u nich wyglada? Ja to przerabia³em u nich na prze³omie roku. Kartê "wydawali" mi dwa miesiace, po czy stwierdzile, ze nie wydadz±, poniewa¿ pracodwca w miêdzyczasie zmieni³ numery telefonów i nie mogli mnie wyszpiegowac. Po¿egna³em siê z nimi i ich "kultur±". |
|
Data: 2009-09-18 23:31:09 | |
Autor: Zygmunt M. Zarzecki | |
Wyzsza kultura bankowosci - czyli o Alior Banku w paru s³owach | |
Pecha mialem czy tak to u nich wyglada? Skoro koniecznie chcia³e¶ mieæ kartê, wiedzia³e¶ o zmianie numeru, wiêc dlaczego nie da³e¶ im nowych namiarów? Jak to siê nazywa? G³upota? zyga -- A fe, A psik, A ha |
|
Data: 2009-09-19 01:06:25 | |
Autor: krzysztofsf | |
Wyzsza kultura bankowosci - czyli o Alior Banku w paru s³owach | |
Zygmunt M. Zarzecki pisze:
A skad mogl wiedziec, ze przez 2 miesiace jeszcze nei zweryfikowali danych telefonicznie? Wybacz, ale miesiac na caly proces to jest max w wiekszosci bankow, a w praktyce po tygodniu wiadomo, czy przyznano, czy nie karte. Strach sie bac, ile moze w takim wypadku trwac reklamacja. |
|
Data: 2009-09-19 02:04:05 | |
Autor: Robert Tomasik | |
Wyzsza kultura bankowosci - czyli o Alior Banku w paru s³owach | |
U¿ytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:h90sus$n6v$1news.interia.pl...
Skoro koniecznie chcia³e¶ mieæ kartê, wiedzia³e¶ o zmianie numeru, wiêc dlaczego nie da³e¶ im nowych namiarów? G³upot± -moim zdaniem - jest branie przez bank numerów od sk³adaj±cego wniosek, a nie z ksi±¿ki telefonicznej lub Internetu. G³upot±, bo u³atwia siê zadanie oszustom. |
|
Data: 2009-09-19 03:07:13 | |
Autor: Adam P³aszczyca | |
Wyzsza kultura bankowosci - czyli o Alior Banku w paru s³owach | |
Dnia Sat, 19 Sep 2009 02:04:05 +0200, Robert Tomasik napisa³(a):
G³upot± -moim zdaniem - jest branie przez bank numerów od sk³adaj±cego wniosek, a nie z ksi±¿ki telefonicznej lub Internetu. G³upot±, bo u³atwia siê zadanie oszustom. IMO g³upot± jest stosowanie procedury, która zak³ada wykorzystanie wyniku przestêpstwa. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98) _______/ /_ GG: 3524356 ___________/ Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/ |
|
Data: 2009-09-19 03:06:28 | |
Autor: Adam P³aszczyca | |
Wyzsza kultura bankowosci - czyli o Alior Banku w paru s³owach | |
Dnia Fri, 18 Sep 2009 23:31:09 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisa³(a):
Skoro koniecznie chcia³e¶ mieæ kartê, wiedzia³e¶ o zmianie numeru, wiêc dlaczego nie da³e¶ im nowych namiarów? G³upot± jest pracowaæ u je³opa, który na telefon wyklepie dane jego pracowników. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98) _______/ /_ GG: 3524356 ___________/ Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/ |
|
Data: 2009-09-19 03:49:50 | |
Autor: szczurwa | |
Wyzsza kultura bankowosci - czyli o Alior Banku w paru s³owach | |
On 19 Wrz, 03:06, Adam P³aszczyca <trzyp...@oldfield.spamnie.org.pl>
wrote: G³upot± jest pracowaæ u je³opa, który na telefon wyklepie dane jego O to, to. Rozmawia³em na temat tej procedury z doradc± ING. Oni zdaja sobie sprawê, ¿e jest nielegalna, ale mnóstwo osób o tym nie wie. |
|
Data: 2009-09-19 03:48:22 | |
Autor: szczurwa | |
Wyzsza kultura bankowosci - czyli o Alior Banku w paru s³owach | |
On 18 Wrz, 23:31, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote: Skoro koniecznie chcia³e¶ mieæ kartê, wiedzia³e¶ o zmianie numeru, wiêc Do g³owy mi nie przysz³o, ¿e bêd± w ten sposób wêszyæ. Wniosek o kartê z³o¿y³em na pocztku grudnia 2008, odpowied¼ otryma³em na prze³omie stycznia i lutego 2009. Zreszt±, to ja dla siebie jestem pracodawc±. Allianz te¿ szuka³ potwierdzenia danych u "pracodawcy". Mój pracownik spu¶ci³ ich na drzewo, zarzucajac naruszenie prawa. Kartê wydali. Zyziu, nie wydawaj pochopnych s±dów. |
|
Data: 2009-09-20 08:37:59 | |
Autor: MK | |
Wyzsza kultura bankowosci - czyli o Alior Banku w paru s³owach | |
U¿ytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:95905253-0ecb-4244-b545-9e379da240aed21g2000vbm.googlegroups.com...
Allianz te¿ szuka³ potwierdzenia danych u "pracodawcy". Mój pracownik spu¶ci³ ich na drzewo, zarzucajac naruszenie prawa. Kartê wydali. Skoro potwierdzil dane to wydali co w tym dziwnego. Czasami wystarczy, ze zadzwonia na centrale i poprosza o polaczenie z X, jesli X pracuje to moze byc wystarczajace. Oczywiscie takich X w calej Polsce moe byc kilkudziesieciu, wiec jak sie uda uzystac jeszcze jakiec dodatkowe dane to weryfikacja jest jeszcze lepsza... MK |
|
Data: 2009-09-19 06:11:07 | |
Autor: Jacek Erazmus | |
Wyzsza kultura bankowosci - czyli o Alior Banku w paru s³owach | |
On 18 Wrz, 19:27, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:
On 18 Wrz, 19:08, spammtrapp <gdzies...@w.necie> wrote: Ja dosta³em wczoraj ofertê karta z limitem 1 100 z³ na podstawie wp³ywów na mój rachunek . Limit ma³y ale fakt ¿e wprowadzili tak± procedurê cieszy . -- pozdrawiam, Erazmus http://www.koniecpzpn.pl/ |
|
Data: 2009-09-19 21:50:14 | |
Autor: sunwick | |
Wyzsza kult ura bankowosci - cz yli o Alior Banku w paru s³owach | |
Ja dosta³em wczoraj ofertê karta z limitem 1 100 z³ na podstawietak, to nowa procedura - ostatnio wprowadzona, obdzwaniaj± klientow-sprawdziaja bik i wplywy... ot dziwy w aliorze :D dlugo te twoje wplyty sa na ichne konto? regularne? |
|
Data: 2009-09-20 08:41:26 | |
Autor: MK | |
Wyzsza kultura bankowosci - czyli o Alior Banku w paru s³owach | |
U¿ytkownik "sunwick" <sunwoj@WYMAZTO.op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:sgcab5l4b3vs38cum4n8tnvmld50787tm14ax.com...
tak, to nowa procedura - ostatnio wprowadzona, obdzwaniaj± A na jakiej podstawie sprawdzaja ten BIK? Czyba jako powod nie podaja wniosku o kredyt? A jak nie masz zadnego produktu kredytowego to raczej nie ma tez mowy o zapytaniu monitorujacym... Hm... podejrzana sprawa... MK |
|
Data: 2009-09-19 08:42:32 | |
Autor: Ra | |
Wyzsza kultura bankowosci - czyli o Alior Banku w paru s³owach | |
spammtrapp pisze:
mia³em podobnie z tym ¿e wytrzyma³em jednak do koñca a i tak mi nie przyznali. Trudno ich strata. Teraz w³a¶nie by³em w polbanku, 10 minut przed zamkniêciem. Pe³na kulturka je¶li chodzi o obs³ugê nawet tych mniej kumatych klientów przynajmniej na jana paw³a. Wzglêdnie m³odzi ludzie jeszcze nie zepsuci przez korporacje ;) Z niestandartowych pytañ to pytanie o regon firmy. W citi po samej nazwie sobie znale¼li wszystkie dane |
|
Data: 2009-09-19 22:13:33 | |
Autor: Mithos | |
Wyzsza kultura bankowosci - czyli o Alior Banku w paru s³owach | |
spammtrapp pisze:
Pecha mialem czy tak to u nich wyglada? Mia³e¶ pecha. -- Mithos |
|
Data: 2009-09-21 10:23:07 | |
Autor: Tomasz Paj±k | |
Wyzsza kultura bankowosci - czyli o Alior Banku w paru s³owach | |
[ciach] Pecha mialem czy tak to u nich wyglada? W oddziale BB polecam pani± Marzenê Dutkê (Dutka ?). Je¶li trafi³e¶ na zarozumia³± landrapê obok, to rzeczywi¶cie wspó³czujê. Ja w tym oddziale otworzy³em ROR i KK. Wype³nia³em wniosek z podaniem danych pracodawcy, ale oby³o siê bez za¶wiadczenia o dochodach. Dla potwierdzenia tych¿e wys³a³em pani z Aliora mailem wyci±gi elektroniczne z dotychczasowego RORu. Po pewnych co prawda wahaniach, okaza³o siê to wystarczaj±ce. A pani Marzena sympatyczna i u¶miechniêta. Pozdrawiam tpajak |
|
Data: 2009-09-25 11:59:37 | |
Autor: W³odziu | |
Wyzsza kultura bankowosci - czyli o Alior Banku w paru s³owach | |
U¿ytkownik "Tomasz Paj±k" <tpajak@energotest.gliwice.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h97d5h$9fd$1inews.gazeta.pl... A pani Marzena sympatyczna i u¶miechniêta.a dobrze ci±g³a? |
|