Wyższe spalanie PB w aucie z LPG

Data: 2018-06-10 13:55:12
Autor: pueblo
Wyższe spalanie PB w aucie z LPG
Wyższe w zimie. Nie wiem ile, ale na oko ze 3 razy większe. Klimatyzacja jest, no ale w lecie też działa. Czy przyczyna może być w instalacji gazowej?

Data: 2018-06-10 16:04:53
Autor: Janusz
W dniu 2018-06-10 o 15:55, pueblo pisze:
Wyższe w zimie. Nie wiem ile, ale na oko ze 3 razy większe. Klimatyzacja
jest, no ale w lecie też działa. Czy przyczyna może być w instalacji
gazowej?

Zawsze jest wyższe w zimie bo dłużej jedziesz na zimnym silniku, a dopiero jak się zagrzeje to komputer przełącza na gaz. Szczególnie dokuczliwe jest to na krótkich odcinkach i długich przerwach bo wtedy prawie cały czas się jezdzi na benzynie.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-06-10 15:37:03
Autor: pueblo
Wyższe spalanie PB w aucie z LPG
Witaj Janusz, 10 cze 2018 w news:pfjb65$l6c$2node2.news.atman.pl
napisałeś/aś:
[...]

W sumie wiem. Ale z tego co zauważyłem całkiem szybko przełączło się na gaz w zimie.
To może inaczej, jaki problem z instlacją mógłby spowodować wyższe spalanie PB?

Data: 2018-06-10 19:04:00
Autor: Shrek
W dniu 10.06.2018 o 17:37, pueblo pisze:

W sumie wiem. Ale z tego co zauważyłem całkiem szybko przełączło się na
gaz w zimie.
To może inaczej, jaki problem z instlacją mógłby spowodować wyższe
spalanie PB?

Zbyt ubogo na LPG. ECU daje długie korekty na plus, przełaczasz na PB i długie przez jakiś czas zostają. Jakbyś przejechał ze 200km tylko na benzynie to by się unormowało, ale tylko do następnego przejazdu na LPG i tak w koło macieju.

Shrek

Data: 2018-06-10 22:59:59
Autor: Grzegorz Tomczyk
Wyższe spalanie PB w aucie z LPG
W dniu 10.06.2018 o 17:37, pueblo pisze:
spalanie PB?

Ołów to nie paliwo.

MSPANC.

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

Data: 2018-06-11 08:35:00
Autor: Janusz
napisałeś/aś:

[...]

Może już Ci się reduktor zatyka i nie wyrabia? wtedy komputer przełącza z powrotem
na benzynę mimo że silnik jest wystarczająco ciepły, sam tak miałem,
w gazie jest dość sporo oleju i w fazie lotnej on skrapla się w reduktorze
a że jest gęsty to klei reduktor co powoduje skoki w ciśnieniu, trzeba go rozebrać
i wyczyścić. Poza tym może masz filtry zatkane, wtedy też z gazem reduktor nie wyrabia, je się z kolei wymienia. Są dwa, mokry malutki który zbiera syf stały, rdzę, oraz gazowy duży taka bibuła filtracyjna, chroni wtryskiwacze przed olejem i innym syfem z gazu.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-06-20 08:35:46
Autor: miumiu

Użytkownik "pueblo" <nomail@nomail.pl> napisał w wiadomości news:5b1d2dc0$0$593$65785112news.neostrada.pl...
Wyższe w zimie. Nie wiem ile, ale na oko ze 3 razy większe. Klimatyzacja
jest, no ale w lecie też działa. Czy przyczyna może być w instalacji
gazowej?

Może byc padniety termostat. Jak jest otwarty i nie chce sie zamknac przy zimnym silniku to plyn chlodniczy rozgrzewa sie bardzo dlugo (bo duzy uklad jest otwarty). Dopoki sie plyn odpowiednio nie nagrzeje do jakiejs temperatury to samochod bedzie spalal benzyne..
Moze tez byc ogolnie zamulony uklad chlodzenia, przez co parownik dosc dlugo sie nagrzewa.

Pzdr

Wyższe spalanie PB w aucie z LPG