Wyższe spalanie PB w aucie z LPG

Data: 2018-06-10 16:04:53
Autor: Janusz
Wyższe spalanie PB w aucie z LPG
W dniu 2018-06-10 o 15:55, pueblo pisze:
Wyższe w zimie. Nie wiem ile, ale na oko ze 3 razy większe. Klimatyzacja
jest, no ale w lecie też działa. Czy przyczyna może być w instalacji
gazowej?

Zawsze jest wyższe w zimie bo dłużej jedziesz na zimnym silniku, a dopiero jak się zagrzeje to komputer przełącza na gaz. Szczególnie dokuczliwe jest to na krótkich odcinkach i długich przerwach bo wtedy prawie cały czas się jezdzi na benzynie.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-06-10 15:37:03
Autor: pueblo
Wyższe spalanie PB w aucie z LPG
Witaj Janusz, 10 cze 2018 w news:pfjb65$l6c$2node2.news.atman.pl
napisałeś/aś:
[...]

W sumie wiem. Ale z tego co zauważyłem całkiem szybko przełączło się na gaz w zimie.
To może inaczej, jaki problem z instlacją mógłby spowodować wyższe spalanie PB?

Data: 2018-06-10 19:04:00
Autor: Shrek
W dniu 10.06.2018 o 17:37, pueblo pisze:

W sumie wiem. Ale z tego co zauważyłem całkiem szybko przełączło się na
gaz w zimie.
To może inaczej, jaki problem z instlacją mógłby spowodować wyższe
spalanie PB?

Zbyt ubogo na LPG. ECU daje długie korekty na plus, przełaczasz na PB i długie przez jakiś czas zostają. Jakbyś przejechał ze 200km tylko na benzynie to by się unormowało, ale tylko do następnego przejazdu na LPG i tak w koło macieju.

Shrek

Data: 2018-06-10 22:59:59
Autor: Grzegorz Tomczyk
Wyższe spalanie PB w aucie z LPG
W dniu 10.06.2018 o 17:37, pueblo pisze:
spalanie PB?

Ołów to nie paliwo.

MSPANC.

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

Data: 2018-06-11 08:35:00
Autor: Janusz
napisałeś/aś:

[...]

Może już Ci się reduktor zatyka i nie wyrabia? wtedy komputer przełącza z powrotem
na benzynę mimo że silnik jest wystarczająco ciepły, sam tak miałem,
w gazie jest dość sporo oleju i w fazie lotnej on skrapla się w reduktorze
a że jest gęsty to klei reduktor co powoduje skoki w ciśnieniu, trzeba go rozebrać
i wyczyścić. Poza tym może masz filtry zatkane, wtedy też z gazem reduktor nie wyrabia, je się z kolei wymienia. Są dwa, mokry malutki który zbiera syf stały, rdzę, oraz gazowy duży taka bibuła filtracyjna, chroni wtryskiwacze przed olejem i innym syfem z gazu.

--
Pozdr
Janusz

Wyższe spalanie PB w aucie z LPG