Wyższy wiek emerytalny w całej Unii

Data: 2010-07-12 17:09:49
Autor: marek czaplicki
Wyższy wiek emerytalny w całej Unii
,-- -- [  ]
| To już pewne ? kraje Unii Europejskiej podniosą wiek emerytalny. W
przeciwnym razie będą niższe emerytury, gospodarka może się załamać.
Komisja Europejska przygotowała warianty zmian emerytalnych. Oczekuje, że
obywatele Unii przeczytają je i zabiorą głos w dyskusji o reformie. Termin
nadsyłania uwag mija 15 listopada br
| `-- --
http://www.platforma.org/pl/aktualnosci/newsy/art2353,wyzszy-wiek-emerytalny-w-calej-unii.html
,-- -- [  ]
| Starzenie się społeczeństwa i kryzys gospodarczy wywierają dużą presję na
systemy emerytalne. Nowy raport UE przedstawia możliwe warianty działania i
zachęca do podzielenia się swoją opinią.
`-- --
http://ec.europa.eu/news/employment/100707_pl.htm

Data: 2010-07-12 08:54:25
Autor: Antenka
Wyższy wiek emerytalny w całej Unii
On 12 Lip, 17:09, marek czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
,-- -- [  ]
> [...]
systemy emerytalne. Nowy raport UE przedstawia możliwe warianty działania i
zachęca do podzielenia się swoją opinią.

Więcej aborcji, kontroli urodzin, nihilizmu oraz lansowania polityki
pedrylstwa a będziemy za_ _ _ _ć do 100-tki!

Antenka

Data: 2010-07-12 18:01:06
Autor: marek czaplicki
Antenka napisał na pl.soc.polityka:
Więcej aborcji, kontroli urodzin, nihilizmu oraz lansowania polityki
pedrylstwa a będziemy za_ _ _ _ć do 100-tki!
Antenka
żeby tylko zdrowie i odpowiednie warunki pracy były, to mogę pracować
dłużej. ja lubię swoją pracę, a Ty?

Wyższy wiek emerytalny w całej Unii