Wyzwolenie Krakowa

Data: 2015-05-09 12:42:59
Autor: Mark Woydak
Wyzwolenie Krakowa
Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:mikkim$85r$1speranza.aioe.org...
Na uroczystości 65 rocznicy uwolnienia więźniów Auschwitz przez Armię Czerwoną Lech Kaczyński zaprosił prezydenta Rosji. To właściwy gest upamiętniający zarówno  ofiary zamordowane w obozie, jak i radzieckich żołnierzy, którzy zginęli wyzwalając Auschwitz i miasto Oświęcim. Nawet IPN nie twierdzi, że hitlerowską fabrykę śmierci zlikwidowała armia gen. Pattona, a stworzyły ją oddziały NKWD.

A właściwie o co ci chodzi komuchu?

MW

Data: 2015-05-09 14:17:42
Autor: Joschi
Wyzwolenie Krakowa
"Mark Woydak" <Mark.Woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mikogu$i5p$2news.albasani.net...
[...]

~Xd 50 minut temu

Robiłeś ZYDOUBECKI UKŁAD - "okrągły stół" a później NOCNĄ ZMIANĘ
!!!!!!!!!!!!!!! ŻYDOUBEKOM MÓWIĘ WON !!!!!!!!!! TU JEST POLSKA - MÓJ DOM
!!!!!!!!!!

~Latarnia 46 minut temu

Opozycjonista otoczony członkami PZPR mający teściów UBeków może być tylko
opozycjonistą wobec Wolnej Polski

~asa 32 minut temu

wal sie czerwona swinio !!!

Data: 2015-05-09 18:16:47
Autor: Mark Woydak
Wyzwolenie Krakowa

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:miktt6$tka$1speranza.aioe.org...
[...]

Po co mi cytujesz jakichś idiotów, pytałem ciebie!

MW

Data: 2015-05-09 18:23:20
Autor: Joschi
Wyzwolenie Krakowa
"Mark Woydak" <Mark.Woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:milc6e$l6b$1news.albasani.net...

[...]

Nie wiesz, że największemu komuchowi tyłek liżesz? Czy głupa rżniesz?

Data: 2015-05-09 18:23:55
Autor: Mark Woydak
Wyzwolenie Krakowa

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:milc9m$vd6$1speranza.aioe.org...
[...]

Specjalista od lizania jesteś ty. Nawet spom bauera wylizałeś! Miskę ;-)))))

MW