Wzdłuż Dunaju - Passau-Wieden - jak siędostać z Krakowa?

Data: 2009-05-05 14:53:08
Autor: Roberto
Wzdłuż Dunaju - Passau-Wieden - jak siędostać z Krakowa?
Witam,

Planuję wybrać się z rodziną wzdłuż Dunaju,
od Passau do Wiednia.

Jak dostać się do Passau, ewentualnie do Wiednia
z Krakowa? czy tylko samochód wchodzi w rachubę,
czy jest jakieś połączenie, np. kolejowe?

Dojedz do miasteczka pod Wiedniem. Tam pozostaw pojazd na parkingu pod
cmentarzem. Gwarantuje ci, ze po 2 tygodniach bedzie w nienaruszonym stanie.

I na koniec pytanie: czy ta trasa jest interesująca,
szczególnie dla 10-latka, który będzie ją przemierzał?

Bedzie w miare ciekawa jesli bedziesz zajezdzac do kazdego miasteczka. Sama
sciezka naddunajska jest przerazliwie nudna i jedyna atrakcja dla mojego syna
było "sciganie sie" z licznymi barkami plywającymi po Dunaju.

A oto kilka zdjec z mojej eskapady z moim synem przez Czechy i Austie. Wtedy
mial 8 lat.

http://picasaweb.google.pl/Robertnarowerze/AustriaLipiec2006#

Data: 2009-05-05 21:59:14
Autor: chester
Roberto pisze:
A oto kilka zdjec z mojej eskapady z moim synem przez Czechy i Austie. Wtedy
mial 8 lat.

http://picasaweb.google.pl/Robertnarowerze/AustriaLipiec2006#

Świetne fotki :-)
Jakie robiliście dystanse/przewyższenia z młodym w jego ówczesnym wieku?
Ciekaw jestem, jak to w praktyce jest z małymi sakwiarzami :-)

chester

Data: 2009-05-05 22:13:54
Autor: Roberto
Roberto pisze:
> A oto kilka zdjec z mojej eskapady z moim synem przez Czechy i Austie. Wtedy
> mial 8 lat.

Świetne fotki :-)

Dzieki

Jakie robiliście dystanse/przewyższenia z młodym w jego ówczesnym wieku?

Dystanse calkiem spore. Nawet po 60 km. Znacznie gorzej było z podjazdami.
Praktycznie cały czas miałem go na holu. Dopiero w tym roku był wstanie sam
pokonywać sam znaczace podjazdy.

Ciekaw jestem, jak to w praktyce jest z małymi sakwiarzami :-)

Jest fajnie. Wprawdzie musisz miec oczy dookoła głowy, logistycznie jesteś mocno
ograniczony, robisz dużo mniejsze dystanse i przerwy co 15-30 minut ale za to
kontakt z dzieckiem jest niesamowity. Cały czas mojemu synowi buzia się nie
zamykała. --

Data: 2009-05-05 23:08:08
Autor: chester
Roberto pisze:
Roberto pisze:
[...]

Na holu, czyli jak konkretnie rozwiązywałeś te kwestie?

chester

Data: 2009-05-06 01:51:47
Autor: Cynio
On 5 Maj, 23:08, chester <chester...@poczta.gazeta.pl> wrote:

Na holu, czyli jak konkretnie rozwiązywałeś te kwestie?

możesz skorzystać z gotowych rozwiązań
http://42.pl/u/1E1j zaznaczam ze aukcja nie jest moja

--
Pozdr.
Cynio

Data: 2009-05-06 19:18:06
Autor: Roberto
> [...]
On 5 Maj, 23:08, chester <chester...@poczta.gazeta.pl> wrote:

> Na holu, czyli jak konkretnie rozwiązywałeś te kwestie?

Takie rozwiazanie jest dobre dla weekendowych wycieczek po parku. W przypadku
wyprawy z sakwami odpada gdyz sakwy zupelnie uniemozliwiaja zaczepienie owego
sztywnego holu. --

Data: 2009-05-06 09:02:36
Autor: Roberto
Wzdłuż Dunaju - Passau-Wieden - jak siędostać z Krakowa?
Na holu, czyli jak konkretnie rozwiązywałeś te kwestie?

Tzn holowałem na 2 m lince ale za dużo robot z podczepianiem i pozniejszym uwalnianiem. Pozniej wyracowałem metode "pchacza" czyli syn podjezdza z mojej prawej strony a ja go prawa reka pcham za plecy/kark. Oczywiscie wowczas jade na rowerze prowadzac go tylko jedna reka. Po wjezdzie na szczyt lekkie pchniecie i syn juz sam jedzie. W ten sposob moglismy podjezdzac pod calkiem duze gorki.

Data: 2009-05-08 09:20:48
Autor: skuter
Wzdłuż Dunaju - Passau-Wieden - jak siędost ać z Krakowa?

Użytkownik "Roberto"

A ile miał lat Twój synek, gdy w ogóle zaczeliście jeżdzić na jakieś wycieczki- niekoniecznie wielodniowe?
Zastanawiam się kiedy z moim rusze w droge?:)

Data: 2009-05-08 15:22:44
Autor: Roberto
> [...]

Zastanawiam się kiedy z moim rusze w droge?:)
Moje dzieci na wycieczki zaczeły jezdzic jak mialy 11 miesiecy. Syn jak mial 2
lat pojechał na pierwsza wielodniowa wyprawe w foteliku.
Jego pierwsza wielodniowa samodzielna WYPRAWA  to wiek 8 lat.
Ada zaczynała opcowaniez z włóczegostwem znacznie wczesniej. Jej debiut to 6 lat.
A potem juz sie posypało:

http://e-przewodniki.pl/relacja-Roztocze_czyli_rowerem_przez_wschodnie_bezdroza-1287.html

http://e-przewodniki.pl/relacja-Bornholm__Rugia__Wolin_czyli_rowerem_po_wyspach-1288.html

http://e-przewodniki.pl/relacja-Podlasie_czyli_Szlakiem_Bocianich_Gniazd-1283.html

a takze

http://e-przewodniki.pl/relacja-W_cieniu_Diablaka_czyli_wycieczki_po_Beskidzie_zywieckim-1295.html

--

Wzdłuż Dunaju - Passau-Wieden - jak siędostać z Krakowa?