Wziąłem udział w loterii bez mojej wiedzy i zgody?

Data: 2009-09-07 21:42:40
Autor: lukasz
Wziąłem udział w loterii bez mojej wiedzy i zgody?
Marek Małachowski napisał(a):
Dostałem dzisiaj kolejny wyszukany spam w telefonie. Ten mnie jednak
już trochę zaniepokoił, to zaczyna się od "Dziękujemy za udział w
Loterii 150 BMW'.

szeroki watek ponizej i na pl.misc.telefonia.gsm

spr. z jakiego nr masz wiadomosc, spr. kto jest jej wlascicielem i wyslij info z prosba o usuniecie nr tel. z bazy, powinno poskutkowac

http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Numery_Specjalne.pdf

wyglada to na sms reklamowego z orange, wiec zapewne kiedys tam wyraziles zgode na przetwarzanie danych, przeslij pisemnie info ze cofasz te zgode

powinno pomoc

co do tresci wiadomosci, to zdecydowanie nie jest ona potwierdzeniem udzialu, lecz tylko kolejnym chwytem marketingowym. p-stwa probuja wzbudzac zainteresowanie juz od kazdej strony, ot taka rzeczywistosc ;)

pzdrw,

Wziąłem udział w loterii bez mojej wiedzy i zgody?