Wzialem z bankomatu czyjes pieniadze

Data: 2010-11-30 15:30:38
Autor: Maddy
Wzialem z bankomatu czyjes pieniadze
W dniu 30-11-2010 15:09, niusy.pl pisze:

UĹĽytkownik "adam" <adamw777@gazeta.pl>

..
3. Czy dobrze zrobilem zabierajac pieniadze z bankomatu? Wtedy
przyszla mi tylko jedna mysl, a w zasadzie dwie, pierwsza - wziac
pieniadze i biec za wlascicielem, druga - wziac pieniadze, bo inaczej
wezmie je ktos inny. Wtedy nie myslalem ze nie znajde wlasciciela, ale
dzis, gdy zostalem z czyjas kasa w kieszeni, mysle ze moze trzeba bylo
przypilnowac i czekac, moze bankomat polknalby je z powrotem i
anulowal transakcje. Nie wiem czy w ogole bankomat moze zrobic cos
takiego.

Teoretycznie to na wyjęcie pieniędzy jest ileś tam czasu a potem bankomat je połyka. A na dodatek jak pieniądze leża na tacy to bankomat nie odda karty - standardowe zabezpieczenie, nie spotkałam się z bankomatem który ma to inaczej zrobione.
Więc bankomat musiał być uszkodzony, pewnie zwalony czujnik, i nie "połknąłby" i tak.
Chyba że to jakiś dziwny model był, co nie sprawdza czy kasa zabrana.

Jak Cię gniecie sumienie, to daj na dzieci z białaczką albo na schronisko dla zwierząt. Właściciela raczej nie znajdziesz.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-11-30 15:39:11
Autor: Krzysztof Jodłowski
Wzialem z bankomatu czyjes pieniadze
A na dodatek jak pieni±dze leża na tacy to bankomat
nie odda karty - standardowe zabezpieczenie, nie spotkałam się z
bankomatem który ma to inaczej zrobione.

Ja się nie spotkałem jeszcze z takim. Zawsze jest odwrotnie. Bankomat póki się nie wyjmie karty, to nie wypłaci pieniędzy. To jest sensowne, bo ludzie jak już dostan± pieni±dze, to nie patrz± na nic i biegn± - zapominaj±c wzi±ć kartę. A jak nie dostan± pieniędzy to się interesuj± spraw±.

Krzysztof Jodłowski

Data: 2010-11-30 08:42:58
Autor: witek
On 11/30/2010 8:39 AM, Krzysztof Jodłowski wrote:
[...]

kiedys byla akcja przerabiania bankomatow, zeby najpierw zmusic ludzi do zabrania nagminnie zapominanych kart, a dopiero potem wydania gotówki.

w nieprzerobionych bankomatach można wła¶nie spotkać wydanie gotówki najpierw, a czasami pytanie czy chce się jeszcze przeprowadzić inn± transakcję. Jak sie kliknie nie, to dopiero wtedy oddaje kartę.

Data: 2010-11-30 15:46:06
Autor: Alojzy Dębski
Wzialem z bankomatu czyjes pieniadze
> Ja się nie spotkałem jeszcze z takim. Zawsze jest odwrotnie. Bankomat
> póki się nie wyjmie karty, to nie wypłaci pieniędzy.

Potwierdzam, u mnie jest tak samo. Wpisuję PIN, kwotę wypłaty i zostaje karta mi zwrócona, po ok 10 sekundach gotówka się pojawia na tacy.

Wzialem z bankomatu czyjes pieniadze