Wzmacniacz GSM

Data: 2011-10-17 13:57:39
Autor: Wiesiek
Wzmacniacz GSM
U mnie na wsi mam w chałupie słaby sygnał. Latem to se wychodziłem z piwem na taras i se gadałem. A teraz to musze gibać na pietro. Wyczytałem że jest są takie gażety jak wzmacniacze sygnału GSM. Na aledrogo jest tego pełno od 1 zł do 10 000 zł
Czy możecie coś polecić (lub nie polecić)?

Data: 2011-10-17 14:08:14
Autor: Maciek.
Wzmacniacz GSM
Użytkownik "Wiesiek" <wlopataWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał

Czy możecie coś polecić (lub nie polecić)?

Spraw se antenę zewnętrzną. Wcześniej se sprawdź tylko, czy masz odpowiednie złącze w swoim telefonie.
Możesz se też zmienić operatora na tego, którego sieć ma lepszy zasięg na parterze.

--
M.

Data: 2011-10-17 14:22:22
Autor: Wiesiek
Wzmacniacz GSM
> [...]

złącze w swoim telefonie.

Możesz se też zmienić operatora na tego, którego sieć ma lepszy zasięg na

Komórka uwiązana do kabla ..... odpada. A co zrobić gdy w domu są 3 komórki?
Ja i moja komórka za takie rady ... dziękujemy, ale polecamy sie z innymi.
Dotarłem do takiej mapy z stacjami bazowymi i okazuje sie że jestem w czarnej GSMowej du... dziurze. W.

Data: 2011-10-17 16:57:51
Autor: dwr
Wzmacniacz GSM
W dniu 2011-10-17 14:22, Wiesiek pisze:
[...]

Potrzebujesz repeatera GSM.
Zerknij http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1078203.html

Data: 2011-10-17 17:03:43
Autor: dwr
Wzmacniacz GSM

I może tu http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=21480

Data: 2011-10-17 17:24:30
Autor: adresss
Wzmacniacz GSM

Dotarłem do takiej mapy z stacjami bazowymi i okazuje sie że jestem w czarnej GSMowej du... dziurze.

trzeba bylo to sprawdzic zanim kupilo sie dzialke pod chalupe!

A tak na powaznie: antena na zewnatrz na jakims wyzszym punkcie, potem
kabel do domu, tam wzmacniacz sygnalu gsm i tam mniejsza antenka.

Powinno dzialac, cena ok. 500-600 zl (te paredziesiat m2 domu).

Gdzies tez widzialem w sieci urzadzenie (ale nie pamietam), co laczy
sie po bluetooth z twoim aparatem (parowanie potrzebne) a po domu
uzywasz zwyklego telefonu np. bezprzewodowego (DECT). Urzadzenie
stawiasz tam, gdzie jest dobry sygnal (w twoim przypadku na pietrze).

--
ThinkXtra

Data: 2011-10-18 10:12:29
Autor: Mateusz
Wzmacniacz GSM
Użytkownik Maciek. napisał:

Możesz se też zmienić operatora na tego, którego sieć ma lepszy zasięg na parterze.

Ja wlasnie tak robie. Żeby w centrum miasta nie bylo zasiegu? Paranoja! 4 stacje bazowe w okolicy, a ja ciagle poza zasiegiem, bez wzgledu jaki aparat, czy stary czy nowy, czy nokia czy lg czy jeszcze inny.

Po zmianie O na P mam teraz nawet zasieg za pralką ;)

Data: 2011-10-17 17:35:00
Autor: Wiesiek
Wzmacniacz GSM
Ok potrzebuję repreater'a.
Czytam w necie o tym od kilku dnia.
Mam pytanie czy to cos działa dwukierunkowo? Bo na niektórych zdjeciach tych rep .... wzmacniaczy zauważyłem opisy do podłaczeń antenowych  - IN, OUT.
W.

Data: 2011-10-18 09:12:43
Autor: Lukasz
Wzmacniacz GSM
Użytkownik "Wiesiek" <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j7hhv9$6ia$1node2.news.atman.pl...
[...]

IN / OUT jest pewnie dlatego że w domu potrzebna jest mniejsza moc niż na zewnątrz do "ściągania" sygnału

Lukasz

Data: 2011-10-18 20:34:07
Autor: dremka
Wzmacniacz GSM
Wiesiek napisal:

Ok potrzebuję repreater'a.

Jak juz go bedziesz mial, to trzeba dokladnie przeczytac instrukcje i sie do niej stosowac, a przede wszystkim antena zewnetrzna jak najdalej od wewnetrznej. Jesli beda za blisko to sie to ustrojstwo wzbudzi, zaklocajac to i owo, a stad juz blisko do wizyty UKE...

--
dremka

Data: 2011-10-22 20:48:31
Autor: kk