Wzmacniacz sygnalu do garazu podziemnego.

Data: 2012-02-23 11:27:30
Autor: Chris
Wzmacniacz sygnalu do garazu podziemnego.
_THX. nabazgrał(a):

Potrzebuję w dość dużym garażu podziemnym (w kształcie dużej litery "U")
zamontować repetytory/wzmacniacze sygnału GSM.

Zobacz u nich, zajmują się rzeczami nietypwymi. Starzy dobrzy fachowcy z zamiłowaniem do sprzętu a nie sprzeawczyki byle zarobić ten 1% na sprzecie.

http://amiserwis.pl/index.htm

Data: 2012-03-13 11:06:58
Autor: _THX.
Wzmacniacz sygnalu do garazu podziemnego.
No to dziwne - na maile nie odpowiadają, telefonu nie odbierają.

-- -- -
Starzy dobrzy fachowcy

Data: 2012-03-13 12:32:20
Autor: Chris
Wzmacniacz sygnalu do garazu podziemnego.
_THX. nabazgrał(a):

No to dziwne - na maile nie odpowiadają, telefonu nie odbierają.

No to sorry, jakiś czas tam nie byłem ale zawsze jeździłem osobiście ... może już się wyprowadzili ...

Data: 2012-03-14 06:48:35
Autor: _THX.
Wzmacniacz sygnalu do garazu podziemnego.
Udało się dodzwonić.
Tyle, że nie zajmują się instalacjami, jedynie produkcją jakichś "wynalazków" u siebie na miejscu.
Tak czy inaczej dziękuję za namiar.

-- -- -
może już się wyprowadzili.

--

Wzmacniacz sygnalu do garazu podziemnego.