Wzmaga sięnękanie ojca Rydzyka

Data: 2009-07-24 10:53:51
Autor: Czekista
Wzmaga sięnękanie ojca Rydzyka
Prawidłowość rozliczenia VAT przez fundację kontrolował już dwa lata temu
Urząd Skarbowy Warszawa-Wola, jednak niczego niezgodnego z prawem się nie
dopatrzył. Zdaniem informatorów "Rz" badał sprawę bardzo wąsko i nie
analizował, skąd fundacja miała pieniądze na budowę.

Lux Veritatis podpierał się zamówioną przez siebie opinią prawną, z której
wynika, że zwrot VAT jej się należał. Niestety z przedstawicielami fundacji
nie udało się nam skontaktować.

Teraz sprawa znów trafi do Urzędu Skarbowego Warszawa-Wola, który podejmie
decyzję, czy fundacja zapłaci podatek.

Powiem krótko powołując się na sprawdzonego klasyka Niejakiego F. Dzierżyńskiego:
- Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przesłuchani!
           I to wyczerpuje sprawę...
       Czekista

Data: 2009-07-31 12:33:12
Autor: Antenka
Wzmaga sięnękanie ojca Rydzyka
Albo to : "Dajcie mi człowieka, a znajdzie się pargraf".

Antenka

Data: 2009-07-31 22:34:09
Autor: Panslavista
On Fri, 31 Jul 2009 12:33:12 -0700, Antenka wrote:

Albo to : "Dajcie mi człowieka, a znajdzie się pargraf".

Antenka

Parchactwo idzie na "BÓJ OSTATNI" ze Świętymi Pana i archaniołem...

Wzmaga sięnękanie ojca Rydzyka