Wzmóc wojnę z kibolami!!

Data: 2011-05-10 04:56:26
Autor: Hans Kloss
Wzmóc wojnę z kibolami!!
Prawdziwa wojna z kibolami byłaby wtedy, gdyby policja wywlekała
kiboli za łby ze stadionów i budami odwoziła do aresztu. Wojna z
kibolami byłaby wtedy, gdyby kibole byli doprowadzeni do sądu 24-
godzinnego, osądzeni, żeby odsiedzieli swoje, a potem żeby skutecznie
zablokowano im wejście na stadiony, na których pozostaliby już tylko
grzeczni, niewznoszący antyrządowych haseł kibice.Wojna z kibolami
byłaby wtedy, gdyby zamykano nie stadiony, ale właśnie kiboli.
Ale kiboli się nie zamyka, tylko zamyka się stadiony. Zamknięcie
stadionu kibolom nie szkodzi, oni mogą dymić gdziekolwiek. Zamykanie
stadionów bije w kibiców, wobec których zastosowana zostaje zasada
zbiorowej odpowiedzialności. Skoro jednak rząd wybrał drogę zamykania
nie łobuzów, tylko obiektów, na których łobuzeria grasuje, to mam dla
niego kilka dalszych sugestii:
Kibole szaleją przecież nie tylko na stadionach, ale i w pociągach
[...] skoro kibole demolują też pociągi, to może te pociągi też
zamknąć? Będzie ulga dla PKP, która ledwie zipie i ma straszny problem
z nadmiarem pasażerów. [...]
Kibole grasuje też w miastach. Trasy ich przemarszu ze stadionów na
dworce niejednokrotnie znaczą ruiny i zgliszcza. To może wyłączyć z
użytkowania te części miasta, po których chadzają kibole [...]
Kibole urządzają sobie czasem tak zwane ustawki i biją się gdzieś w
lesie. To może by tak i lasy zamknąć dla publiczności [...]
Co by tu jeszcze zamknąć....
Całość na: http://januszwojciechowski.salon24.pl/305260,rozszerzyc-wojne-rzad-kibole
J-23

Data: 2011-05-10 14:00:10
Autor: Grzegorz Z.
Wzmóc wojnę z kibolami!!
Kibole urządzają sobie czasem tak zwane ustawki i biją się gdzieś w
lesie.

A zdemolowane pociągi? A zdemolowane stadiony? A zniszczone samochody? A
pobici przypadkowi ludzie?

Długo jeszcze będziesz z siebie robił durnia, kibolu?

Data: 2011-05-10 05:03:41
Autor: Hans Kloss
Wzmóc wojnę z kibolami!!
On 10 Maj, 14:00, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

A zdemolowane poci gi? A zdemolowane stadiony? A zniszczone samochody? A
pobici przypadkowi ludzie?
Zamknąć, zamknąć pociągi, stadiony- przypadkowych ludzi też zamknąć.
Zamknąć samochody! WSZYSTKO zamknąć, wreszcie nie będzie NICZEGO.
Właśnie o tym jest ten wątek,. dlaczego więc robisz z siebie
durnia ;)?
J-23

Data: 2011-05-10 14:11:48
Autor: Grzegorz Z.
Wzmóc wojnę z kibolami!!
Hans Kloss napisał:

On 10 Maj, 14:00, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

A zdemolowane poci gi? A zdemolowane stadiony? A zniszczone samochody? A
pobici przypadkowi ludzie?
Zamknąć

Zamknij mordę bandyto.

Data: 2011-05-10 13:58:55
Autor: Hans Kloss
Wzmóc wojnę z kibolami!!
On 10 Maj, 14:11, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Zamknij
Nie pozwalaj sobie zanadto  jebany pedrylu bo ci coś nieprzyjemnego
napiszę.
J-23

Data: 2011-05-10 23:19:13
Autor: Grzegorz Z.
Wzmóc wojnę z kibolami!!
Hans Kloss napisał:

On 10 Maj, 14:11, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Zamknij
Nie pozwalaj sobie zanadto

Co ty możesz bandyto? Podrzeć mordę w pięćdziesięciu po pijaku.

Data: 2011-05-10 14:44:32
Autor: Hans Kloss
Wzmóc wojnę z kibolami!!
On 10 Maj, 23:19, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Co ty możesz bandyto?
To się doigrałeś gnoju. Będziesz tu pedrylu tępiony jak pluskwa a póki
co ŻRYJ:
http://www.youtube.com/watch?v=gP4OKpmRXoQ
J-23

Data: 2011-05-11 12:22:49
Autor: Grzegorz Z.
Wzmóc wojnę z kibolami!!
Hans Kloss napisał:

On 10 Maj, 23:19, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Co ty możesz bandyto?
To się doigrałeś

Jak cholera. Nie zgarnęli cię jeszcze, maliniaku?

Data: 2011-05-10 14:12:58
Autor: CeSaR
Wzmóc wojnę z kibolami!!
Jako że kierowcy powodują wypadki proponuję zamknąć wszystkie drogi (szlabanami) i wszystkich kierowców (w pierdlach).
Jeśli miejsc w pierdlu nie wystarczy to proponuję kierowców pacyfikować na stadionach. Też mmiejsca nie wystarczy więc niech rzund wymyśli coś dalej.
Polska będzie pierwszym krajem z zerową ilością wypadków drogowych.
Rozwiązanie łatwe, lekkie, radykalne, w sam raz dla pracującego przez trzy dni w tygodniu płemieła.

Data: 2011-05-10 14:45:49
Autor: Leprechuan
Wzmóc wojnę z kibolami!!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:f5bf75b0-d838-472c-b159-cd0e3f69e856w10g2000yqa.googlegroups.com...
Prawdziwa wojna z kibolami byłaby wtedy, gdyby policja wywlekała
kiboli za łby ze stadionów i budami odwoziła do aresztu.

Jestem za! Kibole to tylko replika tych, ktorzy urządzają burdy 10-tego każdego m-ca.

BomBel

Data: 2011-05-10 17:56:02
Autor: heÂŽsk
Wzmóc wojnę z kibolami!!
On Tue, 10 May 2011 14:45:49 +0200, "Leprechuan" <brudy@pralnia.tw>
wrote:

[...]

 slyszalem, ze dzis znow latali po krakowskim przedmiesciu z wiencami.
 ciekaw jestem kiedy prezes PiS zegnie kolana przed grobem brata.
 jak dotad odwazyl sie jedynie 2 razy. cos w tym jest.

Data: 2011-05-10 16:35:27
Autor: u2
Wzmóc wojnę z kibolami!!
W dniu 2011-05-10 13:56, Hans Kloss pisze:
[...]

Bez przesady, wojne z kibolami kreuje kibol Tusk. Kibice (kibole) sa
bardziej cywilizowani niz bandycki nie-rzad PO-PSL.

Data: 2011-05-10 17:21:55
Autor: Grzegorz Z.
Wzmóc wojnę z kibolami!!
Bez przesady, wojne z kibolami kreuje kibol Tusk. Kibice (kibole) sa
bardziej cywilizowani niz bandycki nie-rzad PO-PSL.

Jak ci kibole spuszczą wpierdol (tak w 20 na 1) to zmienisz zdanie.

Data: 2011-05-10 17:25:30
Autor: u2
Wzmóc wojnę z kibolami!!
W dniu 2011-05-10 17:21, Grzegorz Z. pisze:
Bez przesady, wojne z kibolami kreuje kibol Tusk. Kibice (kibole) sa
> bardziej cywilizowani niz bandycki nie-rzad PO-PSL.
Jak ci kibole spuszczą wpierdol (tak w 20 na 1) to zmienisz zdanie.

Jak jestes agresywny i szukasz zwady to na pewno kiedys oberwiesz. Ale
ja bywalem na meczach pilki noznej i zawsze podobalo mi sie kibicowanie :)

Data: 2011-05-10 17:34:41
Autor: Grzegorz Z.
Wzmóc wojnę z kibolami!!
u2 napisał:

> [...]
Jak ci kibole spuszczą wpierdol (tak w 20 na 1) to zmienisz zdanie.

Jak jestes agresywny i szukasz zwady to na pewno kiedys oberwiesz.

Żeby oberwać od takich bandziorów wystarczy że zbyt szybko podniesiesz
wzrok mijając ich.

Data: 2011-05-10 17:37:44
Autor: u2
Wzmóc wojnę z kibolami!!
W dniu 2011-05-10 17:34, Grzegorz Z. pisze:
Jak jestes agresywny i szukasz zwady to na pewno kiedys oberwiesz.
Żeby oberwać od takich bandziorów wystarczy że zbyt szybko podniesiesz
wzrok mijając ich.

Oberwales kiedykolwiek od kiboli zgrzesiu ? :)

Data: 2011-05-10 17:38:39
Autor: Grzegorz Z.
Wzmóc wojnę z kibolami!!
u2 napisał:

[...]

co to znaczy "zgrzesiu" ?

Data: 2011-05-10 21:35:00
Autor: matusm
Piłki!!!!! Wzmóc wojnę z kibolami!!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:f5bf75b0-d838-472c-b159-cd0e3f69e856w10g2000yqa.googlegroups.com...
Prawdziwa wojna z kibolami byłaby wtedy, gdyby policja wywlekała

z domów wszystkie pilki do gry w piłke nożna bo to pilki sa winne całemu zamieszaniu.Nawet male dzieci bawiace  sie pilka to  zaczyn kiboli,Pojda potem na ulice  stadiony ,,,,,,,,,i beda wrzeszczeć
nie po pelowsku

a nad przekłuwaniem kazdej piłki  bedzie nadzorowała ,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Wzmóc wojnę z kibolami!!