Wzmóc wojnę z kibolami!!

Data: 2011-05-10 16:35:27
Autor: u2
Wzmóc wojnę z kibolami!!
W dniu 2011-05-10 13:56, Hans Kloss pisze:
Prawdziwa wojna z kibolami byłaby wtedy, gdyby policja wywlekała
kiboli za łby ze stadionów i budami odwoziła do aresztu. Wojna z
kibolami byłaby wtedy, gdyby kibole byli doprowadzeni do sądu 24-
godzinnego, osądzeni, żeby odsiedzieli swoje, a potem żeby skutecznie
zablokowano im wejście na stadiony, na których pozostaliby już tylko
grzeczni, niewznoszący antyrządowych haseł kibice.

Bez przesady, wojne z kibolami kreuje kibol Tusk. Kibice (kibole) sa
bardziej cywilizowani niz bandycki nie-rzad PO-PSL.

Data: 2011-05-10 17:21:55
Autor: Grzegorz Z.
Wzmóc wojnę z kibolami!!
Bez przesady, wojne z kibolami kreuje kibol Tusk. Kibice (kibole) sa
bardziej cywilizowani niz bandycki nie-rzad PO-PSL.

Jak ci kibole spuszczą wpierdol (tak w 20 na 1) to zmienisz zdanie.

Data: 2011-05-10 17:25:30
Autor: u2
Wzmóc wojnę z kibolami!!
W dniu 2011-05-10 17:21, Grzegorz Z. pisze:
Bez przesady, wojne z kibolami kreuje kibol Tusk. Kibice (kibole) sa
> bardziej cywilizowani niz bandycki nie-rzad PO-PSL.
Jak ci kibole spuszczą wpierdol (tak w 20 na 1) to zmienisz zdanie.

Jak jestes agresywny i szukasz zwady to na pewno kiedys oberwiesz. Ale
ja bywalem na meczach pilki noznej i zawsze podobalo mi sie kibicowanie :)

Data: 2011-05-10 17:34:41
Autor: Grzegorz Z.
Wzmóc wojnę z kibolami!!
u2 napisał:

> [...]
Jak ci kibole spuszczą wpierdol (tak w 20 na 1) to zmienisz zdanie.

Jak jestes agresywny i szukasz zwady to na pewno kiedys oberwiesz.

Żeby oberwać od takich bandziorów wystarczy że zbyt szybko podniesiesz
wzrok mijając ich.

Data: 2011-05-10 17:37:44
Autor: u2
Wzmóc wojnę z kibolami!!
W dniu 2011-05-10 17:34, Grzegorz Z. pisze:
Jak jestes agresywny i szukasz zwady to na pewno kiedys oberwiesz.
Żeby oberwać od takich bandziorów wystarczy że zbyt szybko podniesiesz
wzrok mijając ich.

Oberwales kiedykolwiek od kiboli zgrzesiu ? :)

Data: 2011-05-10 17:38:39
Autor: Grzegorz Z.
Wzmóc wojnę z kibolami!!
u2 napisał:

[...]