Wzne sa tylko te dni, ktorych jeszcze nie znamy

Data: 2009-10-09 21:46:09
Autor: Jerzy Olszewski
Wzne sa tylko te dni, ktorych jeszcze nie znamy
"Dokumenty z CBA trafiły już do kancelarii tajnej prezydenta, premiera, Sejmu i Senatu. Według TVN 24 są to stenogramy rozmów polityków PO w sprawie prywatyzacji stoczni w Gdyni i Szczecinie.

W stenogramach ma się pojawiać minister Skarbu Państwa Aleksander Grad."

Data: 2009-10-09 20:07:32
Autor: kc
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> napisał(a):
[...]

To chyba trochę większy kaliber działa. Wojna to wojna.

kc

Data: 2009-10-09 14:28:30
Autor: macieks
On 9 Paź, 22:07, "kc" <k...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Jerzy Olszewski <jer...@it.com.pl> napisał(a):

> [...]

> W stenogramach ma się pojawiać minister Skarbu Państwa Aleksander Grad."

To chyba trochę większy kaliber działa. Wojna to wojna.

Chciałbym dożyć chwili, że przedstawiciel 'tzw. władzy' pójdzie do
więzienia.

Nieważne który:
- Grad minister, urzędnik PAŃSTWOWY za kręcenie lodów
- Kamiński szef CBA, funkcjonariusz PAŃSTWOWY za nielegalny podsłuch
rządu

Wali mnie który z nich jest winny. Jako obywatel oczekuje
praworządności w swoim kraju.
Możecie śmiało pisać, że jestem naiwny albo frajer z tymi moimi
oczekiwaniami :)

Data: 2009-10-10 01:37:42
Autor: Joachim
[...]

Jesteś naiwny frajer z tymi twoimi oczekiwaniami.

J.

Data: 2009-10-10 11:25:22
Autor: macieks
On 10 Paź, 01:37, Joachim <joachim1...@op.pl> wrote:
> [...]
> oczekiwaniami :)

Jesteś naiwny frajer z tymi twoimi oczekiwaniami.

Pewnie masz racje, ale mam to gdzieś bo:

http://www.youtube.com/watch?v=7fv07J69gDo

ps. zwycięzcą po POPISowych akcjach będzie SLD z wynikiem 20% i więcej.

Data: 2009-10-09 21:50:27
Autor: Bartłomiej Miara
Wzne sa tylko te dni, ktorych jeszcze nie znamy
Witam!

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:hao42f$19u$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

WOW, politycy PO rozmawiali o prywatyzacji stoczni...straszna sensacja!. I jeszcze minister! o kurde!

Bartłomiej Miara

Data: 2009-10-09 22:06:21
Autor: Ivo Bradyna
[...]

lepiej kup mi nere bo Zbycho ma imunitet

Data: 2009-10-09 23:48:51
Autor: sorden
Wzne sa tylko te dni, ktorych jeszcze nie znamy
Jerzy Olszewski wrote:

Według TVN 24

I sie ujawniają - jak grzyby po deszczu - oglądacze TV WSI :)

--
in

Data: 2009-10-10 00:35:19
Autor: viper
Jerzy Olszewski wrote:

> Według TVN 24

I sie ujawniają - jak grzyby po deszczu - oglądacze TV WSI :)

-- in

chłopaki nie znają prostej prawdy, że draństwem i skurczysyństwem daleko się nie zajedzie... biedny prezio jarek dostanie kolejną lekcję... chociaż dzisiaj aż mu się gęba śmiała, gdy mówił że platformersi zaliczą bolesną klęskę... wiedział już wcześniej że Kamiński kolejną świnię podrzuca... ale wygląda że to tym razem będzie się odbywało w pisowskim stylu... czyli w tych materiałach są rzeczy straszne, ale nie możemy powiedziec bo to tajemnica państwowa... ale chłopaki źle trafiły... Tusk robi wrażenie nieporadnego fajtłapy, ale jest więszym politycznym łobuzem niż oni... --

Data: 2009-10-10 01:44:48
Autor: Joachim
viper pisze:
Jerzy Olszewski wrote:

[...]

Zamiast być skurwysynem powinien się do nich przyłączyć i wziąć swoją działkę. Powinien być kolesiem :).

[...]

Niestety tylko platfonsi chcą utajnić te materiały. Przykład: afera hazardowa.

Pamiętam sprawę z Beatą Sawicką - PO. Tamte nagrania i dowody jednoznacznie wskazywały na winę posłanki PO. Podobnie z Kaczmarkiem.

Jak do tej pory CBA miało zawsze mocne argumenty. Ujawnienie tych dowodów to gwóźdź do trumny PO i będą się przed tym bronić jak przed ogniem.

ale chłopaki źle trafiły... Tusk robi wrażenie nieporadnego fajtłapy, ale jest więszym politycznym łobuzem niż oni...
Tusk to frajer i popychadło J. K. Bieleckiego, Michnika i podobnych pejsatych przyjaciół.

J.

Data: 2009-10-10 09:00:54
Autor: Ivo Bradyna

Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:haohtk$p25$2news.onet.pl...

Tusk to frajer i popychadło J. K. Bieleckiego, Michnika i podobnych pejsatych przyjaciół.

No własnie on lubi takich a my lubimy Dorna i Macierewicza i podobnych i tym sie od rudego róznimy:)))

Data: 2009-10-10 18:46:30
Autor: Joachim
Ivo Bradyna pisze:
[...]

Pan Dorn (Dornbaum) również jest pejsaty.
J.

Data: 2009-10-10 19:32:43
Autor: Ivo Bradyna

Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:haqdp7$mk0$1news.onet.pl...
Ivo Bradyna pisze:
[...]

o tak???? to chyba niemożliwe bo długo był trzecim bliźniakiem dwóch bliźniaków:)))

Data: 2009-10-10 20:57:39
Autor: Joachim
Ivo Bradyna pisze:
[...]

Wikipedia nie kłamie: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ludwik_Dorn

Co do bliźniaków Kaczyńskich, to podobno jeden jest Żydem, a drugi antysemitą.

J.

Data: 2009-10-10 21:46:56
Autor: Ivo Bradyna

Ivo Bradyna pisze:
[...]

nie chca odpowiadac na zapytania posła nowaka bo to glupie pytania i tandecyjne jakieś kłamliwe i ja nic nie wiem na ten temat i i nie potwierdze

Data: 2009-10-10 21:49:55
Autor: Ivo Bradyna
Wzne sa tylko te dni, ktorych jeszcze nie znamy
to jakis psychol z bandy rudego
http://raportnowaka.pl/

Data: 2009-10-10 21:50:58
Autor: Ivo Bradyna
Wzne sa tylko te dni, ktorych jeszcze nie znamy
jeszcze go nikt pozadnie nie scignal za te brednie? patszcie tu
http://raportnowaka.pl/tekst.php?p=pis

Data: 2009-10-10 22:48:15
Autor: Joachim
Ivo Bradyna pisze:
jeszcze go nikt pozadnie nie scignal za te brednie? patszcie tu
http://raportnowaka.pl/tekst.php?p=pis
Patrzę i widzę: Kaczyński to, Kaczyński tamto itp. Facet ma jakąś obsesję. Idealnie pasował do samoobrony.

Hehehe, teraz Donaldino sobie myśli o wywołanej przez niego wojnie z Kaczyńskimi.

Jak na razie od momentu zaczęcia wojny Donaldino:Yaro mamy wynik 0:2.
(punkty dla Yaro za aferę hazardową i stoczniową).

Donald staraj się lepiej!

J.

Data: 2009-10-10 23:02:15
Autor: totus
Joachim wrote:

(punkty dla Yaro za aferę hazardową i stoczniową).

Wyjdźmy na chwilę z matrixa. Podaj swoją definicję zjawiska afera. Zbliżmy się na chwilę do tematu grupy. Kto poniósł i jakie straty finansowe w wyniku tych afer. Czy ty możesz oszacować swoje?

Data: 2009-10-11 00:38:00
Autor: Joachim
totus pisze:
Joachim wrote:

[...]

Definicja: afera = przestępstwo popełniane przez wysokiej rangi urzędnika (np. ministra) ze szkodą dla budżetu państwa.

Oczywiście afery są różne np.
  - afera hazardowa - szkoda ok 500mln zł/rocznie;
  - afera stoczniowa - szkoda jeszcze trudna do oszacowania, bo mało ujawniono, ale bardzo duża ze względu na ogromny majątek prywatyzowany. Prawdopodobnie ta afera będzie miała bardzo ogólny zasięg, bo dotyczy całego procesu prywatyzacji o wielomiliardowej wartości, który dopiero nabiera tempa (więc 1mld zł może więcej).
  - afera dorszowa - szkoda 8zł

Oczywiście szkoda może być jednorazowa, albo może mieć wieloletni negatywny wpływ na budżet (także przyszły).

Moje straty, to ok.: (szkoda dla budżetu) / 38mln polaków.

J.

Data: 2009-10-11 00:52:40
Autor: totus
Joachim wrote:

Definicja: afera = przestępstwo popełniane przez wysokiej rangi
urzędnika (np. ministra) ze szkodą dla budżetu państwa.

Czyli działanie ścigane prawnie. Są wyroki sądowe bądź przynajmniej wnioski złożone w prokuraturze. Podziel się. Kto złożył taki wniosek i kiedy?

Oczywiście afery są różne np.
- afera hazardowa - szkoda ok 500mln zł/rocznie;

Skąd te dane? Podaj wyliczenia.

[...]

Stawiam, że może być 15 mld euro. Podkreślę słowo może. A może 150 mld PLN

- afera dorszowa - szkoda 8zł

Oczywiście szkoda może być jednorazowa, albo może mieć wieloletni
negatywny wpływ na budżet (także przyszły).

Moje straty, to ok.: (szkoda dla budżetu) / 38mln polaków.

No to mają przesrane. Kto? Z więzienia nie wyjdą. Kto? Głupio się pytam. Jasne. Wysokiej rangi urzędnicy.

Udały się imieniny u cioci?

Wierzysz w to co napisałeś?

Data: 2009-10-11 01:04:16
Autor: Joachim
totus pisze:
Joachim wrote:

[...]

"Natomiast szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, czytając tę analizę doszedł do wniosku, że są tam jednak materiały wskazujące na możliwość popełnienia przestępstwa przez funckjonariuszy państwowych w fazie sprzedawania Stoczni Gdynia i Stoczni Szczecińskiej, w związku z czym złożył do Prokuratora Generalnego zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa przy sprzedaży tych stoczni - powiedział Zalewski."

http://wiadomosci.onet.pl/2058187,11,tusk_wezwal_grada_pierwsze_ofiary_afery_stoczniowej,item.html

Na ew. wyrok sądu poczekasz 20lat.

Oczywiście afery są różne np.
- afera hazardowa - szkoda ok 500mln zł/rocznie;

Skąd te dane? Podaj wyliczenia.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Afera_hazardowa

"(...) prognozując ewentualne straty budżetu państwa z tytułu nieobjęcia automatów o niskich wygranych dopłatą na 469 mln zł (...)"

Wiele mediów o tym donosi (nawet GW) np.
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,7099027,Afera_hazardowa__O_co_chodzi_.html

Zamiast zadawać tego typu pytania, spróbuj coś poczytać na ten temat (polecam: GW, Dziennik, Rzepa, Onet, TVN24, TVP, strony ministerstw i CBA i milion innych źródeł).

[...]

Jeszcze nie wiadomo ile i pewnie nigdy się nie dowiemy. Ale trzeba wziąć pod uwagę, że ta afera dot. potencjalnych naruszeń prawa podczas przyszłych prywatyzacji, które niebawem mają się zacząć. Tych potencjalnych naruszeń prawa dzięki ujawnieniu tej afery być może da się uniknąć (a może nie da się, bo Donaldino chce w trybie pilnym zmienić szefa CBA).

[...]

Zbysiu, Miro, Grzesiu, Rysiu itp.....

Udały się imieniny u cioci?

Wierzysz w to co napisałeś?
Ale jesteś dziecinny (i trochę mało oczytany).

J.

Data: 2009-10-11 01:08:11
Autor: Joachim
Wzne sa tylko te dni, ktorych jeszcze nie znamy

Wierzysz w to co napisałeś?

I jeszcze jedna uwaga: Tu nie ma nic do wierzenia, lub niewierzenia.

Tu są czyste fakty. Zacytowałem nawet wypowiedzi polityków PO (np. sprawa złożenia zawiadomień do prokuratury).

To nie jest kwestia wiary, tylko to są fakty.

Chyba raczej dzieciak tego nie zrozumie.

J.

Data: 2009-10-10 23:23:36
Autor: Ivo Bradyna

Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:haqrug$mk0$3news.onet.pl...
Ivo Bradyna pisze:
[...]

kurde nie jest dla nas tak dobrze bo Zyta cos mowila ze do niej przychodzili lobbiści, poza tym wycieli wtedy nasi tez te 10% z projektu i sie boje ze bedzie smród z tego.
a ze stoczniowa to jednak poczekam co z tym samolotem do gruzji
jak wiesz to napisz tu cholera bo sie denerwuje

Data: 2009-10-10 23:42:29
Autor: Ivo Bradyna

Ivo Bradyna pisze:
jeszcze go nikt pozadnie nie scignal za te brednie? patszcie tu
http://raportnowaka.pl/tekst.php?p=pis
Patrzę i widzę: Kaczyński to, Kaczyński tamto itp. Facet ma jakąś obsesję. Idealnie pasował do samoobrony.

tak myslałem ze to kłamstwa i jakies mataczenia to niemozliwe

Data: 2009-10-10 23:57:59
Autor: Ivo Bradyna

Ivo Bradyna pisze:
jeszcze go nikt pozadnie nie scignal za te brednie? patszcie tu
http://raportnowaka.pl/tekst.php?p=pis
Patrzę i widzę: Kaczyński to, Kaczyński tamto itp. Facet ma jakąś obsesję. Idealnie pasował do samoobrony.

zaraz zaraz do samoobrony? nie lubisz polskich partii? a lubisz lpr i upr? cos mi tu nie gra...

Data: 2009-10-11 00:22:54
Autor: Joachim
Ivo Bradyna pisze:
[...]

To jego życiorys:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zbigniew_Nowak_%28polityk%29

Jest w kategorii Politycy Samoobrony. http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Politycy_Samoobrony

Jeśli wikipedia mówi prawdę, to jest to gość z samoobrony.

J.

Data: 2009-10-11 10:34:26
Autor: Ivo Bradyna

Ivo Bradyna pisze:
[...]

ty nie lubisz lpr i upr widze, tak mrygasz okiem ze nowak kłamie, o jednych piszesz ze pejsaci zeby im narobic obciachu a innych ukrywasz.
ty jestes cwany jak pejsaty chyba wogóle jestes pejsaty albo mniemiec
robisz mnie w balona nie gadam z toba wiecej, jakis dziwny jestes, podstepnie klamliwy

Data: 2009-10-11 12:33:12
Autor: Joachim
[...]

Masz rację. Nie rozumiem trochę toku rozumowania przeciętnego Polaka (jest jakieś takie emocjonalne, nierozsądne, łatwe do zmanipulowania).

J.

Data: 2009-10-11 13:34:47
Autor: Ivo Bradyna

Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:hasc9a$ka3$1news.onet.pl...

[...]

dobra juz sie nie gniewaj jutro sie zapisze do PeIS kupie bajsbola i jade trenowac do Lomzy

Data: 2009-10-11 01:23:09
Autor: Joachim
Joachim pisze:
Ivo Bradyna pisze:
[...]

Donald wypuścił urzędników Grada na wojnę.

http://wiadomosci.onet.pl/2058158,11,pijany_urzednik_grada_brutalnie_pobil_radnego,item.html

No ale to za mało, żeby Donaldowi zaliczyć punkt.

Liczy się jednak, że sztab Donalda ma też swoje metody na walkę.

J.

Data: 2009-10-11 09:03:16
Autor: Ivo Bradyna

Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:har50v$mk0$8news.onet.pl...
Joachim pisze:
Ivo Bradyna pisze:
[...]

ta ale niepotrzebie jacys nasi łomoca czczenów w łomży

Data: 2009-10-11 13:24:22
Autor: Jerzy Olszewski
Ivo Bradyna pisze:

ta ale niepotrzebie jacys nasi łomoca czczenów w łomży

Skippy! Ty się musisz strasznie nudzić, skoro zaśmiecasz grupę od kilku dni bezsensownymi tekstami pod zmienioną ksywą.

Jak się wstydzisz tego, co pisałeś pod starym nickiem, to przeproś. Wybaczymy Ci. Napisz coś na temat, jak się wpisują parabole w wykres WIG20. Już to miało większy sens, niż ten bełkot :)

Data: 2009-10-12 10:52:57
Autor: skippy
Wzne sa tylko te dni, ktorych jeszcze nie znamy
Ogarnij sie Jureczku bo Cie żółć za straconym korytem tej kaczej bandy wykończy psychicznie.

Data: 2009-10-10 09:02:11
Autor: pluszowy miś

Użytkownik "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:10c5.0000022c.4acfbaa7newsgate.onet.pl...
Jerzy Olszewski wrote:

> [...]

chłopaki źle trafiły... Tusk robi wrażenie nieporadnego fajtłapy, ale jest

Pamiętasz Viper spoty wyborcze PIS ukazujące PO jako partię kolesi(słynny spot z przyjęcia i bezami), to były spoty i wszyscy się śmiali, niestety teraz mamy rzeczywistość i to już nie jest śmieszne... Obecnie rządzący kompromitują się, dla mnie to żadna nowina ale może dotrze to do części osób noszących różowe okulary przez które patrzyli na obecną ekipę... pozdr :)

Data: 2009-10-10 09:20:29
Autor: Gonzo
Wzne sa tylko te dni, ktorych jeszcze nie znamy
Byc moze jestem glupi ale jakos nie rozumiem calego tego podniecenia ta sprawa. Przeciez wiadomo, ze jedni i drudzy (i trzeci) to skurwiele i zlodzieje. Ktos mial watpliwosci? Dlatego zamiast bic piane trzeba robic swoje a jak nadazy sie okazja to glosowac na tych, ktorzy jeszcze sie nie skompromitowali (ruch.org.pl) lub na tych najmniej skompromitowanych.
Gonzo

Data: 2009-10-10 10:45:45
Autor: Ivo Bradyna
Wzne sa tylko te dni, ktorych jeszcze nie znamy

Użytkownik "Gonzo" <gonzo@none.nn>

to glosowac na tych, ktorzy jeszcze sie nie skompromitowali

to na nas na PIS na Dorna i na Macierewicza, na Perona i na Zbynia!

Data: 2009-10-10 11:20:48
Autor: Endriu
Wzne sa tylko te dni, ktorych jeszcze nie znamy
Byc moze jestem glupi ale jakos nie rozumiem calego tego podniecenia ta sprawa. Przeciez wiadomo, ze jedni i drudzy (i trzeci) to skurwiele i zlodzieje.

Ja sobie nie przypominam aby kogoś z PiS-u zamknięto za wałki......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-10-10 10:43:54
Autor: Gonzo
Endriu wrote:
Ja sobie nie przypominam aby kogoś z PiS-u zamknięto za wałki......

Przykro mi, ale nie podejmuje polemiki na tematy polityczne. Jak chcesz to se glosuj nawet na sld.

Data: 2009-10-10 12:01:15
Autor: sorden
Endriu wrote:

Ja sobie nie przypominam aby kogoś z PiS-u zamknięto za wałki......

Pan Lipiec to pewnie z UPR był.. ;]

--
in

Data: 2009-10-10 12:15:37
Autor: Endriu
Wzne sa tylko te dni, ktorych jeszcze nie znamy
Ja sobie nie przypominam aby kogoś z PiS-u zamknięto za wałki......

Pan Lipiec to pewnie z UPR był.. ;]

Dzięki za przypomnienie :).
Też mi się urodził w głowie chory pomysł bronić pobożnych socjalistów.....

Jasiński do Jurka: sumienie zostaw w konfesjonale
http://www.racjonalista.pl/index.php/s,11/t,11163

"[...] Sumienie to sobie zostaw w konfesjonale, w kościele [...]".

Ech - jakaś chwila słabości chyba .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-10-10 13:23:52
Autor: Ivo Bradyna

Użytkownik "sorden" <sorden@usunwp.pl> napisał w wiadomości news:hapm42$8ud$1news.mm.pl...
Endriu wrote:

Ja sobie nie przypominam aby kogoś z PiS-u zamknięto za wałki......

Pan Lipiec to pewnie z UPR był.. ;]

Tylko sie nie przywalajcie do ludków z PC i Telegrafa i ArtBi bo to nie ma zwiazku z nasza banda kaczego.

Data: 2009-10-10 21:08:22
Autor: totus
Endriu wrote:

[...]

Wiesz kogo z PO zamknięto. Wiesz ale nie powiesz.

Data: 2009-10-10 20:44:59
Autor: Ivo Bradyna
[...]

jeszcze El Assir i Draba sie dzisiej pojawili , jakims samolotem podobno razem latali do gruzji
co to za ludki z bandy rudego?
to już szczyt mam nadzieje ze koniec tych aferauw bliski

Wzne sa tylko te dni, ktorych jeszcze nie znamy