Wzne sa tylko te dni, ktorych jeszcze nie znamy

Data: 2009-10-09 20:07:32
Autor: kc
Wzne sa tylko te dni, ktorych jeszcze nie znamy
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> napisał(a):
"Dokumenty z CBA trafiły już do kancelarii tajnej prezydenta, premiera, Sejmu i Senatu. Według TVN 24 są to stenogramy rozmów polityków PO w sprawie prywatyzacji stoczni w Gdyni i Szczecinie.

W stenogramach ma się pojawiać minister Skarbu Państwa Aleksander Grad."

To chyba trochę większy kaliber działa. Wojna to wojna.

kc

Data: 2009-10-09 14:28:30
Autor: macieks
On 9 Paź, 22:07, "kc" <k...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Jerzy Olszewski <jer...@it.com.pl> napisał(a):

> [...]

> W stenogramach ma się pojawiać minister Skarbu Państwa Aleksander Grad."

To chyba trochę większy kaliber działa. Wojna to wojna.

Chciałbym dożyć chwili, że przedstawiciel 'tzw. władzy' pójdzie do
więzienia.

Nieważne który:
- Grad minister, urzędnik PAŃSTWOWY za kręcenie lodów
- Kamiński szef CBA, funkcjonariusz PAŃSTWOWY za nielegalny podsłuch
rządu

Wali mnie który z nich jest winny. Jako obywatel oczekuje
praworządności w swoim kraju.
Możecie śmiało pisać, że jestem naiwny albo frajer z tymi moimi
oczekiwaniami :)

Data: 2009-10-10 01:37:42
Autor: Joachim
[...]

Jesteś naiwny frajer z tymi twoimi oczekiwaniami.

J.

Data: 2009-10-10 11:25:22
Autor: macieks
On 10 Paź, 01:37, Joachim <joachim1...@op.pl> wrote:
> [...]
> oczekiwaniami :)

Jesteś naiwny frajer z tymi twoimi oczekiwaniami.

Pewnie masz racje, ale mam to gdzieś bo:

http://www.youtube.com/watch?v=7fv07J69gDo

ps. zwycięzcą po POPISowych akcjach będzie SLD z wynikiem 20% i więcej.

Wzne sa tylko te dni, ktorych jeszcze nie znamy