Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   "Wzór wielkiego Polaka", "Miał piękne życie". Prezydent, kardynał, przedstawiciele władz żegnali prof. Chrzanowskiego

"Wzór wielkiego Polaka", "Miał piękne życie". Prezydent, kardynał, przedstawiciele władz żegnali prof. Chrzanowskiego

Data: 2012-05-07 20:01:47
Autor: Konrad
"Wzór wielkiego Polaka", "Miał piękne życie". Prezydent, kardynał, przedstawiciele władz żegnali prof. Chrzanowskiego

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jo8vb8$o6k$1inews.gazeta.pl...

Ciekawe, że zadne picowskie ścierwo się nie pokazało na pogrzebie tego wybitnego człowieka....

"Wrażliwość partii braci Kaczyńskich zarówno na wyzwania narodowe, jak i społeczne przesądziła o oddaniu przeze mnie głosu na PiS. Znalazłem w jej programie elementy zbliżone do katolickiej nauki społecznej. Ta idea jest dziś trochę zapomniana, zawsze też była łatwa do dyskredytowania. W PRL uważano ją za lansowanie kapitalizmu, po 1989 roku odwoływanie się do niej uznano za przejaw nostalgii za socjalizmem"

Konrad

"Wzór wielkiego Polaka", "Miał piękne życie". Prezydent, kardynał, przedstawiciele władz żegnali prof. Chrzanowskiego