Wzorcowy życiorys Prawego Narodowego Patryjotycznego Katolika z PiSu ;)))))

Data: 2010-12-17 20:44:39
Autor: Kaczysta
Wzorcowy życiorys Prawego Narodowego Patryjotycznego Katolika z PiSu ;)))))

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomości news:iege5f$93j$1news.net.icm.edu.pl...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ludwik_Dorn

Co zdanie, to śmiech na sali ;) Pierwszy raz tak się ubawiłem czytajać czyjś życiorys. Biedna ta nasza prawica, że po takich kundli moralnych musi sięgać.

Zennon

p.s czy ktoś mógłby dopisać do Wikipedii, że przyłapany na piciu alkoholu w miejscu pracy?
Ciekawe, że jak Dorn odszedł z PiS-u, to był dla merdiów wielkim autorytetem. Teraz znowu na niego ujadają.
AC

Data: 2010-12-17 20:50:57
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4d0bbda9$0$22804$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dla żydowskich mediów, czy prawdziwych polskich ?

Zennon

Data: 2010-12-18 09:45:44
Autor: cyc

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomości news:iegev2$aqj$1news.net.icm.edu.pl...

[...]

Nie doczytalem sie w jego zyciorysie faktu aby zdobyl tytlu profesora a tak go dosc powszechnie tytulowano .

cyc

Wzorcowy życiorys Prawego Narodowego Patryjotycznego Katolika z PiSu ;)))))