Wzorowa pralnia pieniędzy na Allegro

Data: 2017-06-16 19:21:36
Autor: Zbynek Ltd.
Wzorowa pralnia pieniędzy na Allegro
Elo

Ot taka sobie nóżka do roweru. Prawdopodobnie złocona i wysadzana diamentami. Sprzedano już 88 sztuk. Jak na taki towar, to niemal za darmo. Bo jedynie za 2012 zł:
http://allegro.pl/nozka-do-roweru-stopka-tylna-regulacja-mtb-16-26-i6758905912.html

I wiele podobnych towarów za podobne ceny razy 100 wartości rynkowej.
Np. 50 tandetnych wieszaków za 2051 zł sprzedanych w ilości 72 komplety. Czy tandetny przybornik manicure za 2018 zł sprzedany w 23 kompletach. Czy rysik do smartfona za 2015 zł - sprzedane 14 sztuk. I wiele wiele innych za ceny powyżej 2000 zł.

Tak się robi biznesy.

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2017-06-16 20:34:55
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
Wzorowa pralnia pieniędzy na Allegro
no ale napisz jak to możliwe? przecież to nie jest możliwe!

jedyny wyjątek to to co widać od zawsze na allegro - błędy, błędy, błędy i błędy...

Data: 2017-06-16 21:11:20
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-06-16 o 19:21, Zbynek Ltd. pisze:

[...]
Sprawdzałeś czy faktycznie za tyle sprzedał poprzednie ?
Bo na ile znam mechanizmy allegro to sprzedający jest na urlopie
i żeby idioci nie potrafiący czytać ze zrozumieniem nie płakali
że kupili a on nie wysyła zmienił cenę na czas urlopu.

Nie wierzysz spytaj na a.p.allegro.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2017-06-16 21:31:57
Autor: Sonn
W dniu 2017-06-16 o 21:11, RadoslawF pisze:
[...]

Kupują podstawione słupy. Faktycznie, dobry pomysł na pralnię

--
Sonn

Data: 2017-06-17 10:36:35
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-06-16 o 21:31, Sonn pisze:

[...]

A jak sprawdziłeś w jakiej cenie kupili ci którzy kupili
na tej aukcji ?

Pozdrawiam

Data: 2017-06-16 22:25:50
Autor: Zbynek Ltd.
RadoslawF napisał(a) :
[...]

Dziesiątki innych artykułów zdają się być w normalnych cenach.

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2017-06-17 10:35:18
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-06-16 o 22:25, Zbynek Ltd. pisze:

[...]

Bo ich sprzedawcy nie zrobili sobie urlopu lub nie muszą wstrzymywać
sprzedaży w ten sposób.

Pozdrawiam

Data: 2017-06-17 12:52:35
Autor: Zbynek Ltd.
RadoslawF napisał(a) :
[...]

Nieee, mi chodzi o tego samego sprzedawcę, nie innych. Sprawdziłem zanim napisałem powyższe.

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2017-06-17 13:26:33
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-06-17 o 12:52, Zbynek Ltd. pisze:

[...]

To znaczy że nie zgadłem z urlopem.  :-)
Wyczerpał zapas tego towaru i zanim dostanie kolejny wstrzymał
sprzedaż zmieniając cenę.

Pozdrawiam

Data: 2017-06-18 11:32:20
Autor: Zbynek Ltd.
RadoslawF napisał(a) :
[...]

Brzmi sensownie :-)
Ale pokazywanie, że jeszcze zostało 598 sztuk do sprzedaży już mniej. I taka jest wiarygodność sprzedawców na Alledrogo - na stronie sklepu kilkaset sztuk do sprzedaży, a w magazynie hula wiatr przetaczając suche kule krzaków.

    Zbyszek
PGP key: 0xC62E926B

Data: 2017-06-18 12:56:54
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-06-18 o 11:32, Zbynek Ltd. pisze:

[...]

Specyfika polskiego handlu w zderzeniu z opłatami na allegro.

Pozdrawiam

Data: 2017-06-19 05:12:08
Autor: Liwiusz
[...]

Dzięki temu możesz kupić to taniej. Ale zawsze możesz iść do sklepu, który prawilnie ma na magazynie 10 sztuk produktu, i kupić +50%.

> I taka jest wiarygodność sprzedawców na Alledrogo

Dość popularna zasada sprzedaży w wielu branżach, również w tych dużych. I to nie wada, tylko zaleta - że się nie produkuje na magazyn, tylko pod konkretne zamówienia (i to PRODUKUJE - czyli mówimy o robieniu w fabryce, a nie kupowaniu u hurtownika).

Handel oparty o magazyny? Zawaliłby się (ten światowy).

Tak więc twój protekcjonalny ton raczej pokazuje twoją ignorancję w tym temacie, jak każdego, kto się próbuje wypowiadać na tematy, na których się nie zna :)

--
Liwiusz

Data: 2017-06-19 05:42:39
Autor: Dominik Ałaszewski
Dnia 19.06.2017 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał/a:

I to nie wada, tylko zaleta - że się nie produkuje na magazyn, tylko pod konkretne zamówienia (i to PRODUKUJE - czyli mówimy o robieniu w fabryce, a nie kupowaniu u hurtownika).

No, nie ma jak przekonać się o tej zalecie zaliczywszy 4-5 aptek,
a w żadnej leku nie ma, choć oczywiście mogą go wypro^H^H sprowadzić
na jutro :-)

A mnie (znaczy zwykle dziecku), jak na złość, potrzebny jest nie na jutro, ale na teraz :-)

Zatem nie demonizowałbym aż tak tej produkcji na magazyn...

Data: 2017-06-19 10:44:51
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-06-19 o 07:42, Dominik Ałaszewski pisze:
[...]

Widocznie nie opłaca się go trzymać.

A mnie (znaczy zwykle dziecku), jak na złość, potrzebny jest
nie na jutro, ale na teraz :-)

Zatem nie demonizowałbym aż tak tej produkcji na magazyn...

Ale produkcja "nie na magazyn" nie oznacza, że w aptece nie masz leków. Masz, ale kilka sztuk, w hurtowni też nie masz tysięcy sztuk, tylko na bieżące dostawy, a już zadaniem fabryki leków jest takie planowanie produkcją, aby było ich można więcej wyprodukować w czasie, kiedy będzie potrzebna większa ich liczba, i aby przewidzieć takie cykle, by móc te kilka dni wcześniej wyprodukować, hurtownie by kupiły i dostarczyły do aptek.

Twój przypadek - jak każdy jednostkowy - o niczym nie świadczy. Co to za lek? Nie ma zamiennika?

--
Liwiusz

Data: 2017-06-19 10:50:55
Autor: Dominik Ałaszewski
Wzorowa pralnia pieniędzy na Allegro
Dnia 19.06.2017 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał/a:

Widocznie nie opłaca się go trzymać.

Nie przeczę. Po co zamrażać kasę, jak można towar zamówić
dopiero wtedy, kiedy zgłosi się po niego nabywca.
Tyle, że wygoda i opłacalność biznesu sprzedawcy stoi w niejakiej sprzeczności z interesem klienta.
[...]

I wystarczy drobne zachwianie tej precyzyjnej logistyki (np. strajk
taksówkarzy ;-) i cały prezycyjny plan w pi....ach :-)

Twój przypadek - jak każdy jednostkowy - o niczym nie świadczy. Co to za lek? Nie ma zamiennika?

Odłóż ten kwantyfikator.

Nie pamiętam, ale na pewno antybiotyk (nic specjalistycznego) i popularny (ale na receptę) lek przeciwalergiczny- bodaj Asmenol.

Oczywiście, produkcja na magazyn generatorów czy kotłów dla elektrowni
nie ma najmniejszego sensu. Z drugiej strony, produkcja na zamówienie
gwoździ czy mąki też niezbyt. Między tymi przypadkami jest jednak całe spektrum pośrednie, na które warto zwrócić szanowną uwagę bez ideologicznego zacietrzewienia idealnym modelem biznesowym
świata bez magazynów.

Tylko i aż tyle.

Data: 2017-06-19 13:18:39
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-06-19 o 12:50, Dominik Ałaszewski pisze:

[...]

A wracając do tematu wątku - bez sensu jest, aby sprzedawca na allegro magazynował towar w jakiejś istotnej ilości (ponad to, co planuje sprzedać danego dnia, może następnego), skoro i tak nie sprzedaje "od razu do ręki", a nawet w razie zwiększonego zapotrzebowania, klient jest przyzwyczajony, że kilka dni poczeka zanim dostanie.

--
Liwiusz

Data: 2017-06-19 12:13:49
Autor: Dominik Ałaszewski
[...]

Najprawdopodobniej tak (choć to też zależy np. od umowy
sprzedającego z dostawcą).

A stan przedmiotów na aukcji nie odzwierciedla rzeczywistego
zapasu sprzedającego (choć gdyby tak było, to pewnie niejeden kupujący byłby zadowolony) choćby z uwagi na wygodę sprzedawcy,
a zapewne też wskutek określonej polityki prowizji Allegro.

W każdym razie ja nie widzę w tym niczego nagannego :-)

Data: 2017-06-19 14:43:04
Autor: J.F.
Użytkownik "DominikAłaszewski"  napisał w wiadomości
[...]

punkt widzenia sie zmienia, jak sie okazuje, ze zarezerwowanego miejsca w samolocie nie ma :-)
Albo jak znajdziesz taka oferte z allegro blisko, i myslisz sobie "odbiore po drodze" :-)

Albo, jak hurtownia powie "nie ma i nie bedzie", a tu zdazyly sie sprzedac

J.

Data: 2017-06-19 19:52:37
Autor: Michał Jankowski
W dniu 2017-06-19 o 14:43, J.F. pisze:

Albo, jak hurtownia powie "nie ma i nie bedzie", a tu zdazyly sie sprzedac

A propos "nie ma i nie będzie", nie wiem czy wiecie, ale są lekarstwa, których w niektórych aptekach się nie kupi od lat. "Sprawdziliśmy w trzech hurtowniach, nie ma i nie będzie". A w innych aptekach są.

I nie chodzi o żadne pigułki niestrawne dla fanatyków religijnych, tylko np. o maść (na receptę) do oczu.

   MJ

Data: 2017-06-19 21:14:06
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-06-19 o 19:52, Michał Jankowski pisze:

[...]

A potrafisz odróżnić prawdziwą aptekę od drogerii ?
Bo ostatnio w pasażach handlowych jest moda na udawanie aptek.

Pozdrawiam

Data: 2017-06-21 04:00:46
Autor: Budzik
Wzorowa pralnia pieniędzy na Allegro

Data: 2017-06-21 12:58:10
Autor: Michał Jankowski
W dniu 21.06.2017 06:00, Budzik pisze:
Użytkownik Michał Jankowski michalj@fuw.edu.pl ...

[...]

Gotowa masc czy jakas robiona na zamowienie?

Gotowa. Konkretnie Oxycort A.

Znaczy może się coś zmieniło, bo od roku czy dwóch lat apteki, w których tak
mówili, omijam szerokim łukiem. Ale tak między 4 a 2 lata temu zjawisko
występowało jako trwałe. Problem był taki, że akurat apteka, w której
matka wykupuje wszystkie recepty (jedyna w zasięgu wyjścia pieszo),
nigdy tego nie miała i przepadło kilka recept.

   MJ

Data: 2017-06-21 13:41:29
Autor: WS
On Wednesday, June 21, 2017 at 12:58:12 PM UTC+2, Michał Jankowski wrote:

[...]

To jakas dziwna ta apteka, albo lek kosztuje praktyznie0 PLN ;)
Ja prawie zawsze ide do najblizszej apteki, jeszcze mi sie nie zdzarzylo, zeby po uslyszeniu "nie ma" nie dodali na kiedy moga mi sprowadzic (sprawdzenie dostepnosci w hurtowniach to byl automat, nie trzeba nawet pytac)... zazwyczaj nastepny dzien, "zabezpieczeniem" dla nich byla zostawiona recepta....

Data: 2017-06-21 13:50:10
Autor: J.F.
Wzorowa pralnia pieniędzy na Allegro
Użytkownik "Michał Jankowski"  napisał
[...]

Moze jakas malo popularna sie zrobila, bo inaczej to IMHO by byla.

Do tego pewnie jakies zamieszanie z producentem - poklocil sie z hurtowniami ?

J.

Data: 2017-06-21 14:02:23
Autor: Robert Tomasik
W dniu 21-06-17 o 13:50, J.F. pisze:

Moze jakas malo popularna sie zrobila, bo inaczej to IMHO by byla.
Do tego pewnie jakies zamieszanie z producentem - poklocil sie z
hurtowniami ?

Ale w takich wypadkach najprawdopodobniej dostępny bywa zamiennik. W
Polsce jest 6 256 aptek, w których możesz sprawdzić dostępność leku
przez net, a ten produkt jest dostępny w 4 919 z nich. W necie są
dostępne informacje o zamiennikach zawierających tę samą substancję
aktywną i podejrzewam, ze w tych pozostałych aptekach będzie właśnie ten
lek.

Data: 2017-06-21 14:06:47
Autor: J.F.
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:594a6053$0$641$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 21-06-17 o 13:50, J.F. pisze:
[...]

To calkiem niezle pokrycie.

dostępne informacje o zamiennikach zawierających tę samą substancję
aktywną i podejrzewam, ze w tych pozostałych aptekach będzie właśnie ten
lek.

Akurat sprawdzilem ... nie tak latwo sie doszukac zamiennika :-)

J.

Data: 2017-06-22 10:50:59
Autor: Michał Jankowski
W dniu 21.06.2017 14:02, Robert Tomasik pisze:
W dniu 21-06-17 o 13:50, J.F. pisze:

[...]

Pewnie tak samo jest dostępny, jak ta śrubka na allegro za 2001 zł.

   MJ

Data: 2017-06-22 12:00:43
Autor: Budzik
[...]

ZTCW jest dostepny bez problemu.
Sa leki ktore rzeczywiście sa turdno dostepne z różnych wzgledów (problemy produkcyjne, wyjazd za granice etc) niemniej trudno mi sobie wyobrazic sytuacje w ktorej aptece nie chce się zamówić leku ogólnie dostepnego w hurtowniach.
Nie przy takiej konkurencji jak jest obecnie...

--
Pozdrawia... Budzik
Wątroba była cały dzień śledziona

Data: 2017-06-22 17:35:02
Autor: Animka
W dniu 21-06-17 o 13:50, J.F. pisze:

[...]

Nie będzie. O dobrych lekach leczących, a nie zabijajcych, nie powodujcych powikłań możesz zapomnieć.  Poczytaj ulotki róznych lekarstw (np. w internecie) przy okazji, to Ci włosy na głowie staną ze strachu.

--
animka

Data: 2017-06-23 23:38:47
Autor: Sebastian Biały
On 6/22/2017 5:35 PM, Animka wrote:
Nie będzie. O dobrych lekach leczących, a nie zabijajcych, nie powodujcych powikłań możesz zapomnieć.  Poczytaj ulotki róznych lekarstw (np. w internecie) przy okazji, to Ci włosy na głowie staną ze strachu.

To są dupochrony.

Data: 2017-06-24 23:11:59
Autor: Animka
[...]

Tak, oczywiście.
Produkują tylko dla pieniędzy, a nie po to by to lekarstwo leczyło.
Od jakiegoś czasu zawsze przed wykupieniem recepty czytam w internecie ulotkę, bo z 5 lat temu lekarz chirurg ortopeda-doktor nauk medycznych zapisał mi nie te proszki przeciwbólowe, niezbyt mocne, jakie chciałam do apteczki domowej. Zapisał mi proszki z tramalem (jeszcze nie wiedziałam o tym), a ja od razu wykupilam wg jego zalecenia i to aż 2 opakowania (50 zł. wydałam). Wzięłam przed jedzeniem jak mi zalecił. Potem 2 dni zdychałam. Walenie młotem w głowę: bum, bum. Leżałam w łóżku i tylko jakoś cudem do łazienki się dowlekalam, bo mi było niedobrze. Nic nie jadłam. Trzeciego dnia pojechałam z tymi proszkami 2 przystanki do lekarki rodzinnnej i ona mi powiedziała, że już mi przechodzi i będzie wszystko w porządku.
Chciałam temu lekarzowi oddać w prezencie te proszki, ale wyszedł do domu, więc weszłam (na dole obok przychodni Cepelek) do apteki i pytam, czy mi zwrócą pieniądze za chociaż 1 opakowanie. Oczywiście dostałam odpowiedż odmowną, więc zostawiłam pani te tramalowe proszeczki, a ona zaraz je sobie schowała pod ladę. Pies ją ganiał, mądry Polak po szkodzie. Już do tego lekarza nie poszłam. Potem dowiedziałam się, że umarł w 2014 r.

--
animka

Data: 2017-06-25 07:51:27
Autor: cef
W dniu 2017-06-24 o 23:11, Animka pisze:
[...]

No widzisz. Jest sprawiedliwość na tym świecie.

Data: 2017-06-25 17:30:03
Autor: Animka
W dniu 2017-06-25 o 07:51, cef pisze:
W dniu 2017-06-24 o 23:11, Animka pisze:

 Potem dowiedziałam się, że umarł w 2014 r.

No widzisz. Jest sprawiedliwość na tym świecie.

Szkoda mi tego faceta, bo pomimo, że mi zapisał te tramalowate to był świetnym lekarzem. Tylko spojrzał na kliszę i już wiedział co z kręgosłupem. Jako doktor nauk medycznych to on nie przeprowadzał operacji. Były admirał marynarki wojennej, przystojny. Wygladał na okaz zdrowia, ale podobno jakiś czas bardzo cierpiał i pacjentom tego bólu nie okazywał. Nigdzie nie napisali na co umarł.

--
animka

Data: 2017-06-25 11:51:57
Autor: Sebastian Biały
On 6/24/2017 11:11 PM, Animka wrote:
Wzięłam przed jedzeniem jak mi zalecił. Potem 2 dni zdychałam.

Innymi słowy jak typowy pustak preferujesz własne doświadczenia nad statystykę. Gratulujemy. A miedzyczasie poczytaj co to jest metoda naukowa i dlaczego w medycynie istotna jest statystyka a nie idywidualne urojenia.

Data: 2017-06-25 11:57:38
Autor: A. Filip
Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

A marketingowa procedura naukowa wygląda tak jak przy świńskiej grypie
na gdzie (w pewnym momencie) na 15 potwierdzonych zachorowań było 18 zgonów? :-)

--
A. Filip

Data: 2017-06-25 12:01:06
Autor: Sebastian Biały
On 6/25/2017 11:57 AM, A. Filip wrote:
[...]

Zawsze możesz pokazać pracę naukową z takimy wyliczeniami.

Data: 2017-06-25 18:17:19
Autor: Budzik
Wzorowa pralnia pieniędzy na Allegro
Użytkownik Animka animka@tonieja.wp.pl ...

[...]

Nie zrozumiałas...

--
Pozdrawia... Budzik
Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

Data: 2017-06-24 11:00:54
Autor: Budzik
[...]

I jeszcze te chemtrails i zolc w piwie... --
Pozdrawia... Budzik
udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć."  William Wharton

Data: 2017-06-22 17:29:40
Autor: Animka
W dniu 2017-06-21 o 12:58, Michał Jankowski pisze:
[...]

Oxykort A to bardzo dobra maść i tania była, więc chyba dlatego wycofali ją z aptek i z produkcji.
Wszystko co niezłe nam kasują.

--
animka

Data: 2017-06-24 11:00:54
Autor: Budzik
Wzorowa pralnia pieniędzy na Allegro
Użytkownik Animka animka@tonieja.wp.pl ...

Oxykort A to bardzo dobra maść i tania była, więc chyba dlatego wycofali ją z aptek i z produkcji.
Wszystko co niezłe nam kasują.

Oxycort A wycofali z produkcji?
Masz jakies potwierdzenie tej informacji?

--
Pozdrawia... Budzik
"Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

Data: 2017-06-24 13:57:11
Autor: 007
Budzik w <news:XnsA79E7B0687FB7budzik61pocztaonetpl127.0.0.1>:

Użytkownik Animka animka@tonieja.wp.pl ...

Oxykort A to bardzo dobra maść i tania była, więc chyba dlatego wycofali ją z aptek i z produkcji.
Wszystko co niezłe nam kasują.

Oxycort A wycofali z produkcji?

Raczej Animke wycofali z życia publicznego, i po kilku latach przywrócili --
jak rzeczona maść.

Masz jakies potwierdzenie tej informacji?

<https://www.zdrowiepacjenta.pl/osoz-www/leki/szczegoly?id=6319101>
<https://www.doz.pl/apteka/p2833-Oxycort_A_masc_do_oczu_3_g>

--
'Tom N'

Data: 2017-06-24 23:21:01
Autor: Animka
W dniu 2017-06-24 o 13:57, 007 pisze:
[...]

O! Dzięki za informację. Dobrze wiedzieć w razie czego.
Widocznie kiedyś w aptece mi tak powiedziano na odczepnego, bo nie mieli i jeszcze wtedy ta maść taniutka była.
Przyda się ten link też osobie, która poszukuje tej maści i już będzie wiedział gdzie kupić.

--
animka

Data: 2017-06-24 09:22:14
Autor: Uncle Pete
[...]

Też z tym się spotkałem. W aptece przy Leclercu na warszawskim Ursynowie tak było z głupią Polopiryną C. "Przestali produkować". Tyle że w innych aptekach ona zawsze była i jest. Może to taki chwyt marketingowy, aby ludzie kupowali droższą aspirynę i nie próbowali uciec do konkurencji... W Twoim przypadku to chyba jednak coś innego.

Piotr

Data: 2017-06-24 11:00:54
Autor: Budzik
Wzorowa pralnia pieniędzy na Allegro
Użytkownik Uncle Pete 433koz@gmail.com ...

Też z tym się spotkałem. W aptece przy Leclercu na warszawskim Ursynowie tak było z głupią Polopiryną C. "Przestali produkować".

Az sie nie chce wierzyc ale przynajmniej wiesz juz do ktorej apteki nie chodzic.

--
Pozdrawia... Budzik
"Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

Data: 2017-06-16 21:55:39
Autor: Michał Jankowski
[...]

Jest taki patent, że jak zabraknie towaru w magazynie, to się podnosi cenę do wysokości zaporowej w oczekiwaniu na dostawę (nie trzeba płacić opłaty za ponowne wystawienie).

Ale oczywiście może chodzić o coś innego...

   MJ

Data: 2017-06-18 11:30:41
Autor: Sebastian Biały
On 6/16/2017 9:55 PM, Michał Jankowski wrote:
Jest taki patent, że jak zabraknie towaru w magazynie, to się podnosi cenę do wysokości zaporowej w oczekiwaniu na dostawę (nie trzeba płacić opłaty za ponowne wystawienie).

I nie tylko, na przykład aukcje w który 100 osób coś kupiło sa znacznie cenniejsze niż te w których nikt nic nie kupił. Opłaca sie podnoscić ceny "zawieszając aukcje" kiedy braknie towaru z wielu powodów.

Data: 2017-06-19 09:26:14
Autor: J.F.
Użytkownik "Sebastian Biały"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oi5h82$hcp$1@node1.news.atman.pl...
[...]

W celu utrzymania akcji, jak towar dojedzie ?

J.

Data: 2017-06-19 20:18:54
Autor: Sebastian Biały
On 6/19/2017 9:26 AM, J.F. wrote:
[...]

Na to wygląda. Obserwuje allegro od dawna i widzę że jesli na jakiejś akucji jest drożej o 1zł *ALE* kupiło tam 100 ludzi to kupi nastepne 100. Aukcja tańsza obok z tym samym leży i nikt nie kupuje.

Data: 2017-06-20 03:13:48
Autor: J.F.
Dnia Mon, 19 Jun 2017 20:18:54 +0200, Sebastian Biały napisał(a):
On 6/19/2017 9:26 AM, J.F. wrote:
[...]

Albo wlasnie sie nadziales na ten efekt - kupili, bo bylo o zlotowke
taniej. A teraz jest drozej, bo wystawiajacy podniosl cene, a kupujay
zostali.
Tylko ze teraz nikt juz nie kupuje.

A moze kupili, bo ba np tansza dostawa ?

J.

Data: 2017-06-20 17:37:53
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
Wzorowa pralnia pieniędzy na Allegro
dobrze Chłopaki wiecie, że to co piszecie to totalna nieprawda...

dziś stosuje się Socjologię Handlu... moja (skrajnie nie popierana przez liderów strefy) wersja kupujący mają odpowiednio przeprane mózgi i tylko unia europejska wie jak ukierunkować ich zakupy (czyli do tych co zasłużyli)...

P.S.
proszę o poparcie mojej prośby o założenie nowej grupy dyskusyjnej

Data: 2017-06-26 13:15:01
Autor: Adam Wysocki
w systemie siła 'POPIS/EU <NOSPAMtestowanije@go2.pl> wrote:

proszę o poparcie mojej prośby o założenie nowej grupy dyskusyjnej

Jesli przeniesiesz sie na nia i nie bedziesz jej opuszczal na inne, to zaloze Ci nawet dzis (w alt.pl.*).

--
[ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
[ Web:   http://www.chmurka.net/ ]

Wysłano z telefonu bez polskiej klawiatury, przepraszam za brak polskich znaków

Data: 2017-06-20 20:21:37
Autor: Sebastian Biały
On 6/20/2017 3:13 AM, J.F. wrote:
[...]

Nie, to tak nie działa. Sprzedający obnizy cenę do 99zł (taka była przed absurdalna podwyzką) i sprzeda nastepne 100 sztuk. Obok jest aukcja za 98zł i *NIKT* nie kupuje mimo tych samych opcji i kosztów wysyłki. Ludzie wolą wybierać aukcje na których ktoś już kupił bo wtedy w komentarzu coś można znaleźć i szansa że oszust mniejsza.

Identyczny efekt jest na aliexpress - ludzie kupuja na droższych aukcjach jesli tylko ktoś juz tam coś kupił.

Data: 2017-06-26 13:13:16
Autor: Adam Wysocki
Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl> wrote:

Na to wygląda. Obserwuje allegro od dawna i widzę że jesli na jakiejś akucji jest drożej o 1zł *ALE* kupiło tam 100 ludzi to kupi nastepne 100. Aukcja tańsza obok z tym samym leży i nikt nie kupuje.

Dziwne. Ja nigdy nie patrze, ile osob kupilo - kieruje sie cena (i patrze, czy nie ma hintow, ze cwaniak kupuje w moim imieniu na Aliexpress i poczekam sobie miesiac).

Data: 2017-06-26 15:45:35
Autor: J.F.
Użytkownik "Adam Wysocki"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oir19c$d31$1$gof@news.chmurka.net...
[...]

Ja tez niespecjalnie patrze, ale inni klienci moga miec inne kryteria.

No i jeszcze inna rzecz mi wpadla - jak Allegro ocenia popularnosc ?
Moze aukcje, na ktorych kupilo juz 100 osob wyskakuja pierwsze w domyslnym sortowaniu po popularnosci ?

W kazdym badz razie zjawisko jest - sprzedawca czesto podnosi cene, czasem do zaporowej.

J.

Wzorowa pralnia pieniędzy na Allegro