Wzrasta poziom uprzemys³owienia Polski!

Data: 2018-12-18 08:40:28
Autor: Wiesiaczek
Wzrasta poziom uprzemys³owienia Polski!
Wzrost uprzemys³owienia niew±tpliwy!
Duma was prawiczki rozpiera, prawda?
Nied³ugo dogonimy Chiny, wystarczy spojrzeæ na mapê:

https://aqicn.org/map/warsaw/pl/#@g/51.6666/14.7217/6z

--
Wiesiaczek (dzi¶ z DC)
"Ja pijê tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2018-12-18 06:15:35
Autor: Bruno Brunowski
Wzrasta poziom uprzemys³owienia Polski!
W dniu wtorek, 18 grudnia 2018 08:40:29 UTC+1 u¿ytkownik Wiesiaczek napisa³:

http://belarusfeed.com/who-belarus-on-of-top-3-countries-with-deadly-outdoor-air-pollution/

--
Bruno

Data: 2018-12-18 14:51:12
Autor: Kwinto
W dniu 18.12.2018 o 08:40, Wiesiaczek pisze:
Wzrost uprzemys³owienia niew±tpliwy!
Duma was prawiczki rozpiera, prawda?
Nied³ugo dogonimy Chiny, wystarczy spojrzeæ na mapê:

https://aqicn.org/map/warsaw/pl/#@g/51.6666/14.7217/6z

Polecam:
http://www.racjonalista.pl/index.php/s,38/t,40400?

i cytat z tego artyku³u"
"smog nie powstaje z energetyki wêglowej, lecz z biedy: z tego, ¿e ludzie pal± ¶mieciami oraz je¿d¿± starymi samochodami."

JK

Data: 2018-12-18 22:32:28
Autor: silvio balconetti
Am 18.12.18 um 14:51 schrieb Kwinto:
[...]

Cos mi sie tutaj nie zgadza. Na mapie pokazujacej punkty pomiarowe zla jakosc powietrza wskazywana jest glownie w duzych miastach, w ktorych chyba nie ma wiekszych skupisk biedoty i jezdzacych rupieci? A z obserwacji w czasie wycieczek po swiecie rowniez biedote i graty na drogach widzialem na prowincji, niezaleznie czy to bylo w Tajlandii, Turcji, Kostaryce, USA, Kanadzie, RPA czy Ekwadorze. Tam im wieksze miasto, a szczegolnie stolica to widzialo sie prawie wylacznie dobre i nowe samochody. Powietrze tam tez stawalo sie gorsze (przezylem wielki korek i smog w Bangkoku).

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????????????????????????????????????????????????????????
,,Matko Boska Nieustaj±cej Pomocy, to jest moja wielka pro¶ba, wielkie zawo³anie: Miej w opiece naród ca³y. Równie¿ tych, którzy nie kochaj± Polski a¿ tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak ca³a Rodzina Radia Maryja" (MM).

Data: 2018-12-18 21:57:16
Autor: japanizer
On Wednesday, December 19, 2018 at 6:32:29 AM UTC+9, silvio balconetti wrote:

> [...]

Cos mi sie tutaj nie zgadza. Na mapie pokazujacej punkty pomiarowe zla jakosc powietrza wskazywana jest glownie w duzych miastach, w ktorych chyba nie ma wiekszych skupisk biedoty i jezdzacych rupieci?

No w³a¶nie w miastach te skupiska "biedy energetycznej", pal±cej ¶mieciami, starymi polakierowanymi szafami itd. s± najbardziej widoczne.

O ile na wsiach te zjawiska wystêpuj± równie¿, to:

- gêsto¶æ zaludnienia jest tam du¿o mniejsza, a wiêc mniejsza koncentracja ¶mieciowego spalania, je¿d¿±ce rupiecie nie stoj± w korkach itd.

- mniej stacji pomiarowych (o ile w ogóle s±)

Data: 2018-12-19 14:32:50
Autor: Silvio Balconetti
Am 19.12.18 um 06:57 schrieb japanizer@japanizer.org:
[...]

Macie chyba racje, ale zastanawia mnie to, ze w duzych miastach w krajach trzeciego swiata prawie nie widzialem starych i zlych samochodow.
Inna rzecz to mnostwo smieci w Afryce (w Europie sytuacja czesciowo porownywalna z Rumunia). Tam pali sie glownie drewnem - ludzie zarabiaja na zycie sprzedajac chrust.

--
saluto
Silvio Balconetti

Data: 2018-12-18 23:29:06
Autor: u2
W dniu 18.12.2018 o 22:32, syfek pisze:
Tam im wieksze miasto, a szczegolnie stolica to widzialo sie prawie wylacznie dobre i nowe samochody. Powietrze tam tez stawalo sie gorsze (przezylem wielki korek i smog w Bangkoku).

zabawny ten syfek, nie wie, ¿e niemieckie firmy samochodowe fa³szuj± wyniki emisji spalin:))))))))
--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-12-19 06:38:21
Autor: Wiesiaczek
W dniu 18.12.2018 o 22:32, silvio balconetti pisze:
[...]

Wszystko siê zgadza, pomiarom trudno zaprzeczyæ. Natomiast chyba trochê mylisz zanieczyszczanie powietrza z zawarto¶ci± CO2.
Jedno z drugim ma s³aby zwi±zek.