Data: 2009-10-16 08:04:36 | |
Autor: ..::Adam::.. | |
Wzrastaja obroty po zdjęciu nogi z gazu | |
po chwili wracają do 860rpm.
Jak jadę to się czuję jakbym miał tempomat, bo autko sobie samo gazu dodaje. Pacjent to escort 1,6 16v zetec. Wyczytałem ze to może być krokowiec, jednak mój mechanik twierdzi że w tym silniku nie ma krokowca. Zonk tym większy, że jeszcze mnie ten mechanik nie zawiódł przez 10 lat naszej współpracy - ale coś czuję że się tym razem może mylić. Więc jeśli to krokowiec, to czy ktoś może mi napisać gdzie on się znajduje? Pozdrawiam Adam |
|
Data: 2009-10-16 06:34:02 | |
Autor: to | |
Wzrastaja obroty po zdjęciu nogi z gazu | |
...::Adam::.. wrote:
WyczytaĹem ze to moĹźe byÄ krokowiec, jednak mĂłj mechanik twierdzi Ĺźe w Zapytaj go o zawĂłr bocznikowy. A gdzie go szukaÄ? Pewnie jest wkrÄcony gdzieĹ w kolektor dolotowy i idzie do niego rurka podĹÄ czona gdzieĹ pomiÄdzy filtrem powietrza, a przepustnicÄ . -- cokolwiek |
|
Data: 2009-10-16 08:30:57 | |
Autor: R. | |
Wzrastaja obroty po zdjęciu nogi z ga zu | |
Pacjent to escort 1,6 16v zetec. Zmień mechanika ;), ten chyba źle twierdzi. R. |
|
Data: 2009-10-16 11:04:10 | |
Autor: Seba | |
Wzrastaja obroty po zdjęciu nogi z gazu | |
Dnia Fri, 16 Oct 2009 08:04:36 +0200, ..::Adam::.. napisał(a):
po chwili wracają do 860rpm. Już Ci pisałem w Twoim poprzednim wątku. Sprawdź zawór odpowietrzania skrzyni korbowej. Jak wyglądają te elementy możesz podejrzeć tu: http://ford.sklep.pl/pl,category,95805,escort,1995,2001.html -- Pozdrawiam, Sebastian S. |
|
Data: 2009-10-16 11:17:54 | |
Autor: Maciek | |
Wzrastaja obroty po zdjęciu nogi z ga zu | |
...::Adam::.. pisze:
Wyczytałem ze to może być krokowiec, jednak mój mechanik twierdzi że w tym silniku nie ma krokowca.Jeśli nie ma, to widocznie ktoś wymontował i trzeba nowy założyć :-> Zonk tym większy, że jeszcze mnie ten mechanik nie zawiódł przez 10 lat naszej współpracy - ale coś czuję że się tym razem może mylić.Jest pod rurą doprowadzającą powietrze do kolektora dolotowego. Łatwiej sie do niego dostać jak zdejmiesz rurę, bo ogólnie jest dostępny dla ludzi o drobnych dłoniach ze sprawnymi palcami. Poza sprawdzeniem tego regulatora masz jeszcze do czyszczenia zaworek odpowietrzający skrzynię korbową, być może do wymiany będzie gumowa rurka od odpowietrzenia i to chyba wszystko w temacie. Aha: jeśli okaże się, że masz do wymiany regulator, to raczej nastawiaj się na oryginał, bo zamienniki podobno nie działają. -- Pozdrawiam Maciek |