Wzrosna stopy procentowe?

Data: 2018-09-27 08:40:47
Autor: wiatrak
Wzrosna stopy procentowe?
W dniu 2018-09-27 o 07:34, kacepr pisze:
Coś słyszałem w radiu że maja wzrosnac stopy procentowe, a zazwyczaj jak rosna to lokaty ida w gore. Potwierdzicie ta informacje ?

To musiało być Radio Erewań :)

Data: 2018-09-27 00:01:57
Autor: Dawid Rutkowski
Wzrosna stopy procentowe?
W dniu czwartek, 27 września 2018 08:40:53 UTC+2 użytkownik wiatrak napisał:
W dniu 2018-09-27 o 07:34, kacepr pisze:
> Coś słyszałem w radiu że maja wzrosnac stopy procentowe, a zazwyczaj jak > rosna to lokaty ida w gore. Potwierdzicie ta informacje ?

To musiało być Radio Erewań :)

Kto wie, a może rządowe (za poprzedników żartowaliśmy, że reżimowe - i się doczekaliśmy)? Przecież stopami też rządzi "prezes Polski", i jak tak mówią w rządowym, to może się sprawdzić - to byłby taki bonus dla słuchających "przekazów dnia".

Wzrosna stopy procentowe?