Wzrost 184-186 cm, kijki 115 cm?

Data: 2010-02-17 20:40:06
Autor: J_K_K
Wzrost 184-186 cm, kijki 115 cm?
Użytkownik "narciarz" <j666.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hlhcge$10m$1inews.gazeta.pl...
Bo kijki 125 cm za długie są :-(

A mierzyli w butach wpiętych w zamontowane wiązania ?
Tradycyjna metoda (bez ww.) to chwycić odwrócony kijek
oparty o ziemię, pod talerzykiem i przedramię / ramię ma dawać kąt prosty.
U mnie sprawdza się 125cm/50" przy 182 cm.
No może za wyjątkiem luźnych 70 cm śniegu w lesie ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-02-21 10:06:06
Autor: MichałG
J_K_K pisze:
[...]

ja masz płyte i wspólczesne wiązanie to lepiej chwycić 'nad' talerzykiem... przy moim 182 kije 125 nieco skróciłem...

Data: 2010-02-21 20:57:48
Autor: J_K_K
Użytkownik "MichałG" <grodmich@wp.pl> napisał w wiadomości news:hlqt1g$peb$1news.onet.pl...
[...]

Jak widać, zdania są podzielone :-)
(posty wyżej - niższa pozycja redukująca wysokośc płyty, ale też dłuższe dla off piste)
Ja dla odmiany bym trochę "wydłużył".

Pzdr

JKK

Data: 2010-02-22 08:56:20
Autor: MichałG
J_K_K pisze:
[...]

Racja - kazdemu wg potrzeb. Ja jeżdżę na twardym.....

Pozdrawiam
Michał

Wzrost 184-186 cm, kijki 115 cm?