Wzrost PKB - Tusk kłamie ( Merta ma ze lbem ;)

Data: 2009-09-08 00:13:35
Autor: ColgatesBilly
Wzrost PKB - Tusk kłamie ( Merta ma ze lbem ;)
"Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> wrote in message news:0d6f407c-d509-40b1-898a-4f7435cf6d5fr9g2000yqa.googlegroups.com...
Spadek produkcji, spadek importu, spadek eksportu - wszystko na
poziomie 20-30%. Wydatki ograniczone o ponad 20 mld, część wydatków
zrolowana na przyszły rok ok 10 mld, zadłużenie gmin itd. itd.itd.
To w jaki sposób może być wzrost?
Odpowiedź jest prosta, rząd fałszuje dane GUS.

-- -- -- -- -- -

To cud byc liderem kryzysu, miec maly wzrost i....'w tak krotkim czasie
wyrobic dlug na miare Gierka....

Czy ten narod co sie tak daje robic w konia mnie slyszy?
Czy konie mnie tez slysza?

Kol

Data: 2009-09-07 23:50:55
Autor: awe

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:6Iepm.10504$La7.581uutiset.elisa.fi...
[...]

slysza cie slysza tylko musza dostac POdupie - tak jak im zawsze mowilem. POdupie, POdupie pindole
awe

Wzrost PKB - Tusk kłamie ( Merta ma ze lbem ;)