Wzrost cen i oplat.

Data: 2018-09-07 15:50:51
Autor: Romek
Wzrost cen i oplat.
ubiegający się o urząd prezydenta RP Andrzej Duda zrobił zakupy właśnie w
"Biedronce".

- Wtedy zapłacił 37 złotych i 2 grosze - powiedział Patryk Jaskulski.

Dziś za te same podstawowe produkty, takie jak między innymi jajka, olej,
cukier, masło, trzeba zapłacić  62 złote - przekonywali Młodzi Demokraci.

Wedle Stanisława Kaupa ceny żywności przez 3 lata rządów zjednoczonej
prawicy wzrosły średnio o 15%

https://www.24kurier.pl/aktualnosci/wiadomosci/mlodzi-demokraci-drastyczny-wzrost-cen-i-oplat/

Data: 2018-09-07 06:57:40
Autor: Zenek Kapelinder
Wzrost cen i oplat.
Jak bym kupil projektor 3 lata temu to zaplacil bym 3200 zlotych. Dwa miesiace temu kupilem za 2050 zlotych. Na dodatek kupilem na nieoprocentowane raty. Co na to mlodzi demokraci?

Data: 2018-09-07 07:14:58
Autor: japanizer
Wzrost cen i oplat.
On Friday, September 7, 2018 at 4:57:41 PM UTC+3, Zenek Kapelinder wrote:
Jak bym kupil projektor 3 lata temu to zaplacil bym 3200 zlotych. Dwa miesiace temu kupilem za 2050 zlotych. Na dodatek kupilem na nieoprocentowane raty. Co na to mlodzi demokraci?

Ile kalorii ma ten projektor Made in China? Naje się nim rodzina z trójką dzieci?

Data: 2018-09-07 18:50:39
Autor: Romek
Wzrost cen i oplat.

"Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> wrote in message news:bd42c029-48d4-4a4b-bce7-f510e540cd46googlegroups.com...

Jak bym kupil projektor 3 lata temu to zaplacil bym 3200 zlotych. Dwa miesiace temu kupilem za 2050 zlotych.

Zenek, nadajesz sie na sekretarza PiS komuny.
PRL komuna identycznie argumentowała - zgadza się, mieso zdrozalo, ale
lokomotywy stanialy.

Data: 2018-09-10 14:46:59
Autor: Pisiorowy Escobar
Wzrost cen i oplat.
"Romek" <ytra34@glao.pl> napisał(-a):

> [...]

Zenek, nadajesz sie na sekretarza PiS komuny.
PRL komuna identycznie argumentowała - zgadza się, mieso zdrozalo, ale

przeciesz on jest ruskim pzprowcem
ta sama komusza mentalność

tylko że za poprzedniego ustroju nawet u komuchów uchodził za tępaka

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-09-10 15:55:47
Autor: Wiesiaczek
Wzrost cen i oplat.
W dniu 10.09.2018 o 14:46, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Ale nie musiał lizać dupy Niemcom ani USrańcom, tak jak Wy to teraz robicie.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2018-09-10 16:36:37
Autor: Pajdak
Wzrost cen i oplat.
Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@vp.pl> napisał w wiadomości news:pn5t53$clm$1node2.news.atman.pl...
[...]

Wiesiaczku, z tym na Nowogrodzka.

--
Pajdak

obecnie Italy

Data: 2018-09-10 22:41:42
Autor: Pisiorowy Escobar
Wzrost cen i oplat.
Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> napisał(-a):

Ale nie musiał lizać dupy Niemcom ani USrańcom, tak jak Wy to teraz robicie.

z tym lizaniem biegnij do kaczorka, on się w tym specjalizuje
usrańcom to nawet matkę by sprzedał

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-09-11 06:29:40
Autor: Wiesiaczek
Wzrost cen i oplat.
W dniu 10.09.2018 o 22:41, Pisiorowy Escobar pisze:
Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> napisał(-a):

Ale nie musiał lizać dupy Niemcom ani USrańcom, tak jak Wy to teraz robicie.

z tym lizaniem biegnij do kaczorka, on się w tym specjalizuje
usrańcom to nawet matkę by sprzedał

Nie zwalaj na innych. Liżesz, to bierz to na klatę i bądź z tego dumny dumny!

Data: 2018-09-11 07:25:31
Autor: Pajdak
Wzrost cen i oplat.
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w wiadomości news:8nldpddvkn61ip2c2hve5o6154qlh4s2mo4ax.com...
Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> napisał(-a):

Ale nie musiał lizać dupy Niemcom ani USrańcom, tak jak Wy to teraz robicie.

z tym lizaniem biegnij do kaczorka, on się w tym specjalizuje
usrańcom to nawet matkę by sprzedał

A nawet żonę! ;-))))

--
Pajdak

Data: 2018-09-11 09:47:12
Autor: Pisiorowy Escobar
Wzrost cen i oplat.
Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> napisał(-a):

> usrańcom to nawet matkę by sprzedał

Nie zwalaj na innych. Liżesz, to bierz to na klatę i bądź z tego dumny dumny!

mylisz mnie z pisuarami
oni specjalizują się w lizaniu watykanowi, rosji, usa itp.
liżcie więc dalej

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-09-12 07:26:54
Autor: Pajdak
Wzrost cen i oplat.
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w wiadomości news:1nsepdd0f17fr70mhulkhsp42b96cf6cf34ax.com...
Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> napisał(-a):
Nie zwalaj na innych. Liżesz, to bierz to na klatę i bądź z tego dumny
dumny!

mylisz mnie z pisuarami

czyli ze samym soba ;-)

oni specjalizują się w lizaniu watykanowi, rosji, usa itp.

Wystraczy durniom POwiedzieć że to miód a wyliżą wszystko

liżcie więc dalej

Nie spodziewłem się, że "wiesiaczkowi" na starość tak odbije.

--
Pajdak

Data: 2018-09-07 19:20:28
Autor: Pajdak
Wzrost cen i oplat.
PAJAC "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Jak bym kupil projektor 3 lata temu to zaplacil bym 3200 zlotych. Dwa
miesiace temu kupilem za 2050 zlotych. Na dodatek kupilem na
nieoprocentowane raty. Co na to mlodzi demokraci?

Że łżesz jak bura suka lorda z czworaków!

Kupiłeś za kase z reparacji wojennych? ;-)))

Dopracowałes już wielki korzystny wpływ inflacji na stan życia emerytów?
POważnie pytam ;-)

Tylko mi nie bluzgaj!

I odpowiadaj POd tekstem stosując własciwe KODowanie! ;-)))

Nie PiSz jak na Berdyczów!

--
Pajdak

Data: 2018-09-10 14:46:13
Autor: Pisiorowy Escobar
Wzrost cen i oplat.
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Jak bym kupil projektor 3 lata temu to zaplacil bym 3200 zlotych. Dwa miesiace temu kupilem za 2050 zlotych. Na dodatek kupilem na nieoprocentowane raty. Co na to mlodzi demokraci?

żeś głupi jak ruski but
to że jest tańszy zawdzięczasz chinolom a nie pis
pisowi zawdzięczas wzrost innych cen

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-09-10 16:35:30
Autor: Pajdak
Wzrost cen i oplat.
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w wiadomości news:arpcpd5s9aa4anksm4o73bt7o3kr2ic7f64ax.com...
[...]

Tego nawet nie trzeba udowadniać! "To widać i czuć!"

to że jest tańszy zawdzięczasz chinolom a nie pis

Kogucik kupił ten projektor (wyświetla pornole na drzwiach stodoły?) za kase z niemieckich reparacji.

pisowi zawdzięczas wzrost innych cen

Kogutek wciąz pracuje nad dobroczynnym wpływem inflacji na wzrost poziomu zycia emerytów.

--
Pajdak

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

potępiającej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie".

- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2018-09-07 09:21:17
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
Wzrost cen i oplat.
użytkownik Romek napisał:

Wedle Stanisława Kaupa ceny żywności przez 3 lata rządów zjednoczonej
prawicy wzrosły średnio o 15%

To w końcu kto ma rację? Ten Który pisze o wzroście z 37 do 62 czy ten
od 15%?

Nu i jak dostali pińcetki, to chyba ich koszyk zakupowy się powiększył? Hę?

Koszt mediów zaczerpnął z raportu Millward Brown.

Czyli od "ż":) Oni tam zdecydowanie przesadzają:
https://tinyurl.com/ycoylr95

Jak Hanka sprzedała SPEC to i ciepełko podrożało, toż to zupełnie naturalne:)

Data: 2018-09-07 17:59:58
Autor: Budzik
Wzrost cen i oplat.
Użytkownik  bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com ...

Nu i jak dostali pińcetki, to chyba ich koszyk zakupowy się
powiększył? Hę?

A jak nie dostali? Ja sie pytam o cos innego - co sie stało z podstawowa obietnica wyborcza - obnizenie kwoty wolnej od podatku dla pracujacych do rozsadnej wysokosci?

Przypominam ze ida kwoty wolnej jest taka: nie pobierajmy podatku od tej czesci przychodu która jest minimum potrzebnym do zycia .
To ile to powinno byc? Ze 2000? Ale miesiecznie...

Ile było obiecane? 8000? Tez mało ale jakos sie nie udało...

--
Pozdrawia... Budzik
Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

Data: 2018-09-07 18:38:06
Autor: boukun
Wzrost cen i oplat.
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

A ci, co nie dostają 500+? Hę?

boukun

Wzrost cen i oplat.